Thursday, September 18, 2008

رستاخیز آبی

قهرمان با شش گل بپا خواست

14 comments:

  1. اشک تنهایی
    شرم اگر در جمع نگذارد منِ شیدا بگریم
    سوی خلوت می گریزم تا مگر تنها بگریم
    اشک را گه عقده سازم در گلوگاهی ز دیده
    ریزمش با خون دل بر خاک و چون مینا بگریم
    همچنان برفی که صبح از خنده ی خورشید گرید
    خنده بر کنج لبت هر گه که گیرد جا بگیرم
    بی وفا این رسم یاری نیست کاندر شب گشایی
    چون صدف آغوش به هر غیر و من دریا بگریم
    خنده بر طالع زنم گاهی ، گهی بر خویش گریم
    بی تو من امشب نمی دانم بخندم یا بگریم ؟
    ایکه گفتی گریه کن در شام جانسوز ِ جدایی
    غرق سیلاب سرشکم باز هم آیا بگریم ؟
    در سکوت شامگاهان بر مزار آرزوها
    گوشه ای بنشینم و چون شمع ، بی پروا بگریم
    بد تر است امروزم از دیروز ای مهر دلارا
    نی عجب امروز اگر در ماتم فردا بگریم
    کس به حال دل نیندیشد « صلاحی » وای بر من
    باز باید گوشه ای بگریزم و تنها بگریم
    - عمران صلاحی –

    ReplyDelete
  2. ایمیلت دریافت شد .
    متشکرم

    ReplyDelete
  3. پشت پنجره منSeptember 18, 2008 at 7:26 PM

    سلام وبلا گ عالی دارید بهتون تبریک میگم
    اگه میشه به وبلاگ منم سر بزنید

    ReplyDelete
  4. محمد جواد شکریSeptember 19, 2008 at 4:00 AM

    من از الان منتظر دربی هستم تا پرسپولیس با افشین قطبی نازنین رو مقهور کنیم!

    ReplyDelete
  5. با این بازی قهرمان رو به خاطر همه ی اون سه تا باخت گذشته می بخشیم و به فرداها امیدواریم...

    ReplyDelete
  6. مبارک باشه

    ReplyDelete
  7. ااا یه گل دیگه هم زد پس.,

    ReplyDelete
  8. می بینم که قرمزها بد جوری منفعل شدند!!!!

    ReplyDelete
  9. آقا به جاي اين حرف هااااا پاشو برو به وبلاگ اون (پشت پنجره من) سر بزن 4 چيز ياد بگيري واسه زندگي....فوتبال به چه دردي مي خوره!

    ReplyDelete
  10. پس از چهار هفته ناکامی،بردن تیم اکبر اوتی اون هم اگر به فرض محال قبول کنیم که گاو بندی توش نبوده واقعا این چنین شما را سر خوش کرده؟ چه به روزتان آمده که این قدر سطح توقعتان از تیمتان حقیر شده؟‌البت برای هواداری که دو هفته تیمش را ماقبل آخر دیده و تمام فصل قبل برای فرار از سقوط جنگیده حضور در کمر کش جدول باعث مسرت خواهد شد،علی ایها حال تبریکات من را بپذیرید.

    ReplyDelete
  11. بعله مثه اينكه بپاخيزيدند

    ReplyDelete
  12. رضا قاری زادهSeptember 20, 2008 at 2:49 AM

    امیر خان جان من با خودم عهد کردم دیگه لااقل برای نیمه ی پایین جدول کری نخونم ولی خوب توی تیت این پستت یه نکته ی باریک تر از مو بود که مثل همه ی حرفهای حکیمانه ات بدجوری به دل من یکی نشست ... رستاخیز قهرمان ... با فرض اینکه قبول کنیم امیرجان یادشه آخرین قهرمانیشون تو لیگ مال چند سال پیشه و این کلمه ی قهرمان را بذاریم پای ذوق مرگی بعد این همه فلاکت باز هم این خود کلمه ی رستاخیزه که زستاخیز می کنه این وسط ... در واقع رستاخیز این قهرمانتون یعنی اعتراف به اینکه قهرمان شما تا حالا دراز کش تشریف داشتند ... حالا کی بوده و کجا  بوده و چطور بوده و دمر بوده یا طاق باز این رو دیگه الله اعلم بالصدق والصواب

    ReplyDelete
  13. رضا قاری زادهSeptember 20, 2008 at 2:51 AM

    حال میکنین با گاوبندی شش تا زدین به تیم دوم خودتون که اتفاقا مربی تون مربی سابقش بوده و اتفاقا با مدیر عاملش هم میونه اش خوبه و باز هم اتفاقا مدیر عامل اونا عاشق سهام باشگاه شماس و چه اتفاقات میمون و مبارکی که دل رفقای ما را اینقدر شاد کرده بعد این همه وقت فلاکت

    ReplyDelete
  14. آبی جماعت چرا از خودش دفاع نمی کنه؟ چرا این لکه ننگ رو از پیشونیتون پاک نمی کنید؟ چرا نمی گید که شفیع زاده با قلعه نوعیی رفیق گرمابه و گلستان هستند؟ ولی ماه هیچ وقت پشت ابر نمی مونه.

    ReplyDelete