Sunday, September 7, 2008

نخستین هزاره

هزار عدد کثرت است انگار!هزار یعنی خیلی، یعنی زیاد.پس اگر آدم برسد به هزارمین پست وبلاگ یعنی خیلی نوشته.هزار پست است که دارم مینویسم.هزار بار در این کمتر از سه سال شریک شده ام ایده ها و رویاهایم را با شما.غم بوده اینجا شادی ترس امید اضطراب توفان و خیلی چیز های دیگر.هزار بار من چیزی به جهان هدیه کرده ام که بی من شاید وجود نمیداشت هرگز و این معجزه وبلاگ است.تا پیش از این برای افزودن چیزی به جهان خلاقیتی شگرف لازم بود.میباید جوری هنرمند بودی تا جهان را قانع میکردی تو را ببیند یا بشنود یا...وبلاگ اما هدیه ایست برای آدم های متوسط تا به طرزی متوسط جهان متوسطشان را با دیگران شریک شوند.برای همین فکر میکنم وبلاگ خیلی مهربان است با مردمان و وبلاگ نویسی اگر بدون غرض و مرض انجام شود روح آدم را کم کم آسوده میکند از بسیاری زخم های کهنه...هزار بار فرصتی مهیا شد برای من که مثل شهر فرنگی های قدیم جهان درونم را برای دنیای بیرون وصف کنم.هزار بار شاید هم بیشتر ممنونم از شما،همه شما که شریک جهان من شدید این همه وقت!


هزارمین پست وبلاگم مبارک!


پی نوشت سانچویی:ارباب!ارباب!این که نشد وضع.پس جنیفر لوپز کجاست؟من و خرم سر از پا نمیشناسیم در حسرت دیدار جی لو...وعده سر خرمن میدی به ملت بده ولی منو نذار سرکار.به مرتضی علی قسم اگه جنیفر لوپز رو نیاری امشب من ببینمش قاطی میکنم...اهه!

26 comments:

  1. اوا من دو ساعته این پست جلوم بازه دارم پست های پایین رو می خونم....اول اول

    ReplyDelete
  2. ما دیشب خیلی از تماشای بازی کیف کردیم و کیفمان به نسبت دیگرانی که دایی را دوست ندارند چند برابر مضاعف بود.
    توی پرانتز:
    ما یعنی من و دو نفر دیگر خانواده ی کوچکمان که هر سه دایی را خیلی دوست داریم و این دوست داشتن خیلی دلیل ها دارد...

    ReplyDelete
  3. مبارک باشد برادر
    زنده باد وبلاگ نویسی، زنده باد امیر امیرانه و زنده باد این صفحه آبی

    ReplyDelete
  4. اخوی جان خوشحالیم که تو خیلی از این هزار تا پست بودیم و شریک شدیم با تو

    ReplyDelete
  5. تولد وبلاگت میارک

    ReplyDelete
  6. یعنی همون پیوستنت به کلوپ هزار تایی ها مبارک

    ReplyDelete
  7. این جملت رو هم دوست داشتم در ضمن رئیس جان

    "وبلاگ اما هدیه ایست برای آدم های متوسط تا به طرزی متوسط جهان متوسطشان را با دیگران شریک شوند"

    ReplyDelete
  8. تبریک!.نوشته هایت ، بسیار خواندنیست _ گیرم که متوسط ( به زعم خودت).

    ReplyDelete
  9. تو متوسط نیستی تو آخر اندشی.  هزار هزار تا خوش باشی.

    ReplyDelete
  10. رضا کجاست که دست قشنگه رو بزنه؟ هزارتا خیلیه هاااااا. هزارتا از این هزارتایی بنویسی ایشالا

    ReplyDelete
  11. هزار هزار بار تبریک.

    ReplyDelete
  12. رضا قاری زادهSeptember 8, 2008 at 2:53 AM

    این دیگه دست قشنگه را لازم نداره باس من و ارباب بیایم وسط قاسم آبادی برقصیم

    ReplyDelete
  13. رضا قاری زادهSeptember 8, 2008 at 2:55 AM

    امیر به قول عرفان تو خیلیهاش بودیم باهات و خوشحالیم از این بودن و بی گمان ما باز هم می خوانیمت تا دنیاهای متوسطمان که حالا گره خورده اند به هم کم کم آنچنان در هم یکی شوند که یک دنیا شود که دیگر کسی نتواند متوسط بخواندش که نتوانند متوسط بخوانندمان ...

    ReplyDelete
  14. خیلی مبارک باشه ، برای تو که خالق و هنرمندو بی ریای این شهرفرنگ  هستی و برای ما که درین جهان شگفت انگیز امیرانه شریک شدیم به یمن همین صفحه ی آبی ٍ آبی ...

    ReplyDelete
  15. هزارمین پست هزارتا کامنت هم میخواد دیگه !!!؟

    ReplyDelete
  16. به بی نهایت هم می رسی.جایی که دیگر اصل شمارش هم به خودش شک کند

    ReplyDelete
  17. من نمیدونم از چندمین پست خواننده ات شدم اما تو همیشه یه نفس نوشتی ... قلمت سبز داداش... مبارکت باشه ایشالله پست ده هزارمی :دی
    بعدشم من فقط نفهمیدم جی لو چی میگه این وسط هوم؟

    ReplyDelete
  18. من نمیدونم از چندمین پست خواننده ات شدم اما تو همیشه یه نفس نوشتی ... قلمت سبز داداش... مبارکت باشه ایشالله پست ده هزارمی :دی
    بعدشم من فقط نفهمیدم جی لو چی میگه این وسط هوم؟

    ReplyDelete
  19. به به دو تا دوتا میفرسته این پرشین بلاگ... این کامنت سوم فقط واسه این بود که بگم جنیفر از کجا اومده... :دی

    ReplyDelete
  20. صدمین هزاره ات را به جشن بنشینیم یا شیخا!!!

    ReplyDelete
  21. در جواب نرگش خانم به عرض برساند که در مکاتباتی که با جنیفر لوپز داشتم ایشان اشاره ای داشتند به قولی در عهد شباب به امیرانه داده بودند که پس از ارسال هزارمین پست ایشان را به کام دل برسانند...حال گویا خلف وعده کرده اند..

    ReplyDelete
  22. برای گلناز: وبلاگ باز نمیشه برامون خواهر، رسیدگی بفرمایید!

    ReplyDelete
  23. رئیس هم که ظاهرا رفتن گل بچینن! کجایی اخوی؟ در تدارک جشن هزاره ی اولی؟ حیف که ماه رمضونه و اسلام دست و پای ما رو بسته وگرنه طلب کوکتل پارتی می کردیم:دی

    ReplyDelete
  24. چرا باز نمیشه مادر؟روم سیاه

    ReplyDelete
  25. رئیس رئیس در باب این تشکیک رضا لطفا روشنگری کن آخه منم یادمه یه پستی اینجا نوشته شد و بعد پاک شد...خودت زود بیا توضیح بده که مثل حکایت ماه دیدن حضرات، مردم رو سر گردون نکنه...فعلا این پست رو پست «ألف الشک» اعلام می کنیم تا بیای افکار عمومی رو منور کنی!

    ReplyDelete
  26. نرگس صحیح است که بدین وسیله از حضرتش عذر خواهی می کنم...امیر جان وقت داشتند اصلاح نمایند.

    ReplyDelete