Tuesday, September 9, 2008

خدا خیر بدهد به این محققان

یک عمر هی ملامت کردیم خودمان را از درون که چرا چاقی.هی یک وقتهایی نخوردیم بعد مثل خرس خوردیم تا تلافیش در آمد.هی رفتیم ورزش و نصفه ول کردیم هی هی...همش هم گفتیم زیاد میخوری و کم تحرکی و اینها.چند شب پیش که رسمن آن ور غرغروی مغزم استنتاج فرمود که «داداش تو اصن معتادی و ول معطل» و بعد انگار یک استادیوم آزادی همه با هم دم گرفتند که معتاد معتاد هی هی...


اینها همه را عرض کردم برای شفاف سازی.برای اینکه آخرین پژوهش محققان را بکوبم توی صورت معاندین و توضیح دهم دانشمندان در حرکتی نوآورانه شکوفیدند که«زیاد فکر کردن باعث اضافه وزن میشود».آقا انگار وزن کوه دماوند از روی کول ما برداشته شد.اینه! متفکریم.روشنفکریم... اینه داداش!شکممان اگر کمی گنده است دقیقن به مصداق هر که بامش بیش برفش بیشتر است و لاغیر! از بس ما  روشنفکر و اندیشمندیم خوب...اینه

13 comments:

  1. اول اول اول

    ReplyDelete
  2. ببین به جان خودم بعضی از چاقی ها هیچ ربطی به خوردن نداره.این رو یک نفری در مورد من گفته بود،فکر کردم چرت میگه اما دو هفته پیش خودم دقیقاً حس کردم این موضوع رو. حالا در مورد تو هم فکر کنم این طوریه.چون تو اصلاً زیاد نمی خوری به خدا

    ReplyDelete
  3. امشب شام چی داریم حالا؟

    ReplyDelete
  4. بابا تو که چاق نیستی که با اون هزار ماشاالله صد و نود و دو سانت قد که ...

    ReplyDelete
  5. اون "که " ها اضافه نیستند

    ReplyDelete
  6. اینجا الان بوی آش می آید چه آشی.. فکر کنم این همساده روبرویی ها مون می خوان افطاری آش بدن

    ReplyDelete
  7. رضا قاری زادهSeptember 9, 2008 at 7:19 AM

    خیلی خوشحال کننده بود ارباب ... هیچوقت خورشید پشت ابر نمی مونه ... یه بار دیگه این ثابت شد بهم... تازه من یه ژرینت هم گرفتم ببرم خونه از رژیم های اجباری راحت شم

    ReplyDelete
  8. رضا قاری زادهSeptember 9, 2008 at 7:19 AM

    ژرینت = پرینت
    بذار به حساب ذوق مرگی

    ReplyDelete
  9. رضا قاری زادهSeptember 9, 2008 at 7:21 AM

    ارباب ارباب گلناز را ببر خانه استیک نیوشا یه قلنبه بسلفی ... هم چاق تر شی اندیشمند تر به نظر بیای ... هم اینکه بعد طوفان/توفان می چسبه !!
    از من هم دعوت نکن چون هیچ استبعادی نداره جهت افزایش مقادیر فرهیختگی دور شکممان قبول کنیم ...

    ReplyDelete
  10. تو اصلا چاق نباشی حال نمی‌ده بودای شتم گردالی خودم

    ReplyDelete
  11. آقا ایوالله... پس ما هم از این به بعد میتونیم مفتخر باشیم به متفکر بودن!! البته اصولاً امیر ها همگی متفکر و فیلسوفند... و این  را همه میدانند ولی جرات گفتنش را ندارند!!!!!

    ReplyDelete
  12. در ضمن هزارمین پست وبلاگی ات مبارک رفیق... همیشه دیر رسیدیم؛

    ReplyDelete