Sunday, September 14, 2008

از مضرات وبلاگ

وبلاگ نویسی مثل یک چاه آرتزین خیر و برکت می ماند برای من.دوستان خوبی پیدا کردم،تحسین و توجه میگیرم،فرصتی است برایم تا خودم باشم و...اما یک شری هم داشته که تا بحال توجه نکرده بودم بهش.من عادت کردم پراکنده و شلخته بنویسم.تقصیر من نیست که افکار درونیم همینقدر متفرق و اشفته اند.وقتی داری یک پست وبلاگ مینویسی با دوستانی که مدید زمانی میخوانند نوشته هایت را و به آن عادت دارند شاید مشکلی در کار نباشد اما مصیبت آنجاست که مثلن بیست صفحه تحلیل شخصیت مینویسی و میترکانی بعد مدیر پروژه میفرماید ببین تحلیلت عالی بود اما نثرت افتضاحه...بعد شما نگاه میفرمایید به نوشته میبینید ای دل غافل فرض کردید دارید وبلاگ مینویسید نه فعل سر جایش هست و نه فاعل و نه مابقی قضایا...اصلن انگار سخت شده برایم غیر وبلاگی نوشتن که خدا میداند این آشفته نویسی کلمه ها ،همانطوری که توی ذهنت می آیند چقدر کیف دارد

10 comments:

  1. رضا قاری زادهSeptember 14, 2008 at 3:49 AM

    دوم دوم دوم

    ReplyDelete
  2. گاهی وقتا که تو شرکت با همکارم حرف میزنم ولی زیرچشمی وبلاگ میخونم، یهو از تغییر حالت چشم و ابروش میفهمم که دارم عوضی جواب میدم! غیر وبلاگی زندگی کردن سخت شده یه جورایی رییس، چه برسه به نوشتن!

    ReplyDelete
  3. ممنون از عکسها. بی نظیر بودن هم خودشون هم حسشون.

    ReplyDelete
  4. یه سری مضرات دیگه هم داره این وبلاگ نویسی که بدجوری رو اعصاب منه

    ReplyDelete
  5. الان وقت ندارم رفتم خونه غلطهاشو بت می گم. اتفاقا همکار عزیزم هم وقتی به سفارش من نوشتتو خوند چون عادت نداشت به سبک تو ، ایراد گرفت و من دقیقا حرف تو رو زدم که ما عادت داریم. و دیشب هم دیدم ایرادات تایپی داری که از عجله زیاده امیر جان.

    ReplyDelete
  6. از دیگر مضرات وبلاگ این باشد که امروز دوتا کار مهم را عوضی انجام دادیم، و حالا هم داریم سعی میکنیم به روی خودمان نیاوریم ، البته اگر بشود!

    ReplyDelete
  7. راستی امیر تغییر شغل دادی یا  شخصیت روترهای سیسکو رو تحلیل می کنی؟

    ReplyDelete
  8. من ازبس با کیبورد کار کردم به کل با کاغذ و قلم غریبه ام اگه دوباره دانشجو بشم به جان خودم جای جزوه لب تاپ میبرم...اوفففففففففففف چه کلاسی :دی

    ReplyDelete
  9. عکس اول پست قبل آنقدر زیبا بود که .... نمیدونم چی بگم .... خیلی زیبا بود . همین . اوضاع خوب نیست .... همین .......و چه خوبه که جائی هست که بی تعارف بگیم اوضاع خوب نیست .....پس مضرات وبلاگ رو بیخیال ....

    ReplyDelete
  10. محمد جواد شکریSeptember 15, 2008 at 5:30 PM

    من همین بداهه نویسی وبلاگ رو دوست دارم؛ لذتی سرشار به ادم دست میده!

    ReplyDelete