Sunday, June 11, 2006

بيخبری

بيقرارم.ميدونم که کم طاقت شدم و کم صبر ولی...

14 comments:

  1. ولی تو يه ادمی هستی با توانايی‌هاي خارق‌العاده امیر جان...

    ReplyDelete
  2. سلام..امير خان..

    نميدونم بی قراريت واسه چيه...ولی درکت می کنم...چون خودم هم داتنگمو بی قرار...

    اونقدر که هيچ کسی جز خدا نميدونه..الن داشتم تو وبلاگم همینو مینوشتم...

    ولی ميدونم که بايد صبر کرد وتوکل...خدا بزرگه...بارها تو همين وبلاگ خوندم که خدايی هست همين نزديکيها...بايد قوی بود و صبور وسخت...

    ReplyDelete
  3. ..راستی امير جان...دوسته ناديده  ولی عزيز...تسليتم را با کمی تاخير بپذير..خدايش بيامرزد..

    ReplyDelete
  4. سلام. بی قرارم و دل تنگم و کم طاقت و حساس و بی منطق! خيلی هم سعی می کنم ادای صبوری کردن رو دربيارم ولی بلد نيستم...

    ReplyDelete
  5. ولی حق داری امير جان!گذشت زمان لازمه.نگران نباش

    ReplyDelete
  6. خوب اين بی صبری و بی قراری دور از انتظار نيست ولی بايد بهش غلبه کرد. گاهی با تنهايي ، گاهی با قسمت کردن تنهايی هامون با ديگران، گاهی با گفتن، گاهی با نگفتن... به هر حال اميدوارم هر چه زودتر آرامش ازدست رفته به خونه دلتون برگرده. اين جور مواقع از اينکه اينقدر مجازی هستيم و دور از دسترس هم و عملا کاری نمی تونيم برا هم بکنيم خيلی ناراحت می شم.

    ReplyDelete
  7. وضع ات طبيعيه دوست من. ولی عادت می کنی.وقتی کسی رو که  دوست داری و برات ارزشمنده رو از دست می دی همين حس رو داری.من اين حس و مرگ رو وقتی پدرم فوت شد فهميدم.

    ReplyDelete
  8. هميشه اين ولی هاست که به آدم فرصت ميده!

    (فرصت؟!)

    ReplyDelete
  9. !u'll be alright

    ReplyDelete
  10. نمی دونم بگم که بديش اينه که يا بگم خوبيش اينه که ...

    ...

    می گذره.

    ReplyDelete
  11. ولی ...ولی .... ولی....سخت ميگيری بخودت امير.... چه اشکالی داره دلتنگ باش...بی قرار باش...بگذر از تحليل خودت .. نگو بی صبری.. کم طاقتی... اينها هم باش...دلتنگی ها هم جزيی از انسان بودن ماست... مثل بيصبری مثل کم طاقتی..

    ReplyDelete
  12. مهدی هنرپردازJune 11, 2006 at 5:39 PM

    اومدم بنويسم «زياد به خودت سخت نگير پسر» ولی ديدم نرگس همين رو نوشته. فقط می‌گم بذار يه کم زمان بگذره. آدمها ساخته شدن برای تحمل روزهای سخت. شاد ببينمت برارم. خيلی شاد.

    يا حق!

    ReplyDelete
  13. می گذرد ...

    ReplyDelete
  14. سلام. خوبی؟ نگرانت شدم.

    ReplyDelete