Sunday, March 11, 2007

ارتش خشايار شاه،سپاه شياطين نبود

حضرات یانکی فیلمی ساخته اند در هالیوودشان که در آن ماجرای لشکر کشی خشایار شاه به یونان روایت میشود.مطابق تاریخ پس از حمله یونانیان به شهر سارد-مرکز ایالت ایرانی لیدیه-و آتش زدن شهر،خشایار شاه برای تادیب متجاوزین یونانی به آتن لشکر میکشد.سپاه ایران در منطقه ای به نام ترموپیل با سیصد سرباز اسپارتی روبرو میشود و این نیروی قلیل به فرماندهی سرداری به نام لئونیداس،سه روز جلوی ارتش ایران را میگیرند و سر انجام با کشته شدن همه آنها سپاه ایران وارد آتن شده،شهر را به تصرف خود در می آورد!

اما در روایت هالیوودی:بنا به نقل قول دوستان آمریکا نشین که فیلم را دیده اند:ایرانیها قومی وحشی و با سیمایی مشابه اورکها در فیلم ارباب حلقه ها توصیف شده اند.چنان بار توهین فیلم بالا بوده که صدای همه ایرانی ها در آمریکا در آمده،برای مقاومت در برابر این قلب ماهیت به امید جمهوری اسلامی نمیتوان بود:مگر اعتبار ایران حرم امامان شیعه است که دفاع از آن برای حکام ما واجب باشد؟

دوستان اعتراضیه ای را خطاب به کمپانی وارنر تهیه کرده اند که امضایش موجب مزید امتنان است.از آن مهمتر بمب گوگلی تهیه شده که مشارکت همه شما را برای فعال شدنش میطلبد:به The movie 300 لینک بدهید با آدرس300themovie.info

دوستان لطفن به لینک دادن اکتفا نکنید:شرح ماجرا را در وبلاگتان بنویسید تا تعداد لینکها بالاتر رود.شرط موفقیت این بمب گوگلی در تعداد بالای لینکهاست.شرح مفصل تر ماجرا را میتوانید در وبلاگ یک پزشک ببینید

37 comments:

  1. من آمدم

    "آمدم تا عاشقانه در كنار تو بمانم تا براي تو بميرم مهربان من"

    "آمدم تا آنكه باشي تكيه گاه خستگيهام اي گل نيلوفر من"

    امروز دلم برات خيلي تنگ شده

    امروز هم فهميدم بيشتر از هميشه به تو احتياج دارم

    ReplyDelete
  2. رنگ هوا چرا اين رنگی شده؟ اين همه دلگير. می بارد بر سرمان از هر ابر، ابر های دلتنگ، ابر های دلتنگ...

    ReplyDelete
  3. شخص من در کنار شما يک نمونه کامل رو ميسازيم از اون لحاظی که فرمودين!

    ReplyDelete
  4. ولی خارح از اين تيکه پرانی ها! من مشکلی با اعتراض کردن ندارم. بالاخره حداقل ايرانی بودنم اين رو ايجاب ميکنه که اعتراض کنم به اين جريان و ساخت اين فيلم!‌ولی چرا فيلمی که هنوز هيچ کس توی ايران اون رو نديده اين قدر بايد سر و صدا کنه و از روی شنيده هامون درموردش نظر بديم!

    من توی اون پست هم نوشتم که چيزهای زيادی هست که ما ايرانی ها رو با رفتار ها و شخصيت هامون ميبره زير سوال!‌ مثل اون کتابی که اسم بردم و خيلی چيزهای ديگه!

    ولی اکران شدن اين فيلم در اين موقعيت که ايران توی چالش های سياسی و هسته ای خودش جا خوش کرده فقط ميتونه يک علت مسلم سياسی داشته باشه نه چيز بيشتر!‌

    اکران اين فيلم فقط به ذهنيت های سايرين در مورد وحشی بودن ايرانی ها و بی فرهنگ بودنشون دامن ميزنه!‌ تا تحريم ها جدي تر بشه و خيلی چيزهای ديگه!

    به هر حال زمانی هم که خليج فارس رو خليح عربی خواندن و اون همه اعتراض و هک کردن و اين چيزها صورت گرفت هنوز هم خيلی از اطلس های جغرافيايی رو که باز ميکنن اسم خليج عربی به چشم ميخوره نه خليح فارس!

    اين فيلم هم چه بخوايم چه نخوايم اکران شده و عده زيادی اون رو ديدن!

    ReplyDelete
  5. اعتراض کردن مثل دست و پا زدن هست!‌ تا اگر کسی هم اين فيلم رو نديده و يا شکی داره که ما ايرونی ها چه حور ادمهايی هستيم بره دنبالش رو بهش ثابت شه!

    يکی از اعتراضهايی که به اين فيلم شده از طرف ايرانيها اين هست که چرا خشايار شاه زنان حرمسراش رو پيشکش ميکنه در ازای جاسوسی!مگه غير از اينه؟

    به هر حال من هم رفتم اون اعتراض رو امضا کردم!‌ همون لحظه ای که اين رو ديدم. ولی به عنوان يک ايرانی برای خودم و امثال خودم متاسف هستم که فقط از کل زندگی اعتراض کردنش رو بلد هستيم!

    ReplyDelete
  6. من طبق معمول عصبانی شدم و حرف حسابی خودم رو چنان بد زدم که تهش مجبور شدم عذر خواهی کنم

    ReplyDelete
  7. همچنان به اين باورم با توجه به انونسی که از فيلم ديدم واقعن مثل تف و لعنت ميمونه اين فيلم.کجای تاريخ ذکر شده دوست من که خشايار شاه همسرانش رو به کسی پيشکش ميکرده؟

    ReplyDelete
  8. مليحه جان صاحب کامنت اون ته!به سبيل شاه عباس فکر ميکنم اشتباه اومدی

    ReplyDelete
  9. فکر می کنم سوء تفاهم شده!

    اين فيلم که اسم اون یک شب با شاه هست اصلاً به جنگ ایران با یونان نمی پردازه!

    درسته که جنگ ایران و یونان بارها در طول فیلم عنوان می شه اما چهره ی ایرانی ها برخلاف فیلم اسکندر که جای بسی اعتراض بیشتر داشت، چهره ای منتطقی و انسانیه!

    موضوع اصلی این فیلم روابط ایران با یهودی هاست که با نتیجه گیری فوق العاده مثبت دقایق انتهایی فیلم نتیجه کاملاً به نفع تاریخ ایران خاتمه پیدا می کنه! و ایرانی ها بشر دوستانه معرفی می شن!

    اما در مورد اینکه آیا فیلم از نظر تاریخی ایرانی ها رو بی بند و بار نشون می ده )که خشایار شا زنان خودش رو عرضه می کنه( هم نظرم مخالفه! چون خشایار شا حکم اعدام کسی رو صادر می کنه که به زنش دست زده )در پایان فیلم(!

    بهتره اول فیلم رو ببینید بعد اینقدر زود قضاوت کنین!!

    سلام

    ReplyDelete
  10. سلام امير نازنين.

    مطمئنی که دفاع از حرم امامان شيعه برای حکام ما واجبه؟ پس چرا پارسال به جای دفاع آن کار ديگر کرده اند؟

    آقا دمت گرم. اگه همينقدرم اعتراض نکنيم که ديگه نميشه.

    شاد باشی.

    ReplyDelete
  11. واقعاْ بی پدرن !!

    ReplyDelete
  12. رها جان!شما دو تا فيلم يک شب با پادشاه رو با سيصد قاطی کردی.اون فيلم با اين فيلم فرق ميکنه

    ReplyDelete
  13. ايرج شهبازی دستجردهMarch 12, 2007 at 4:25 AM

    لطفا برای آزادی افراد در معرض اعدام ، سنگسار ، کشته شدن و دیپورت دادخواهی ها را امضا بفرمایید و در صورت تمایل لینک ها را در وبلاگ خود قرار دهید.

    http://www.petitiononline.com/sce/

    http://www.petitiononline.com/Kamalfar/petition.html

    http://www.petitiononline.com/batebi/

    http://www.petitiononline.com/DL2222/

    http://www.petitiononline.com/kobra/

    http://www.petitiononline.com/Nazanin http://www.petitiononline.com/Shah1029/petition.html

    http://www.petitiononline.com/fathaghp/petition.html

    http://www.petitiononline.com/AshrafK/petition.html

    http://new.petitiononline.com/malek/petition.html

    ReplyDelete
  14. بابا يکی اين وسط بره مليحه را تحويل بگيره که از بس خنديدم اشک از چشمم راه افتاد.

    به جان خودم که ما خيلي ملت با حالی هستيم.

    امير بدو تا دير نشده و مرغ از قفس نپريده. گفتم مرغ  چون دقيقن منظورم مرغ بود.

    ReplyDelete
  15. برم بقيه کامنتها را بخونم و برگردم.

    ReplyDelete
  16. اقا وقتی منن اينجا ميبينيد يعنی اينکه من از فيل + تر گذشته ام .

    مرگ بر استکبار جهانی .

    ببينم بسه يا کمه.

    خوب پس بازم مرگ بر استکبار جهانی.

    ReplyDelete
  17. بابا ميرم امضا ميکنم ،اوخ جون اين روزها چقدر مفتکی به همه امضا ميديم.

    ReplyDelete
  18. يك زماني كه بسيار جوان و خام بوديم يكي از غصه‌هاي زندگيمان با سميرا شده بود اينكه چرا اين كمپاني‌هاي والت ديزني يا ديريم ورك نمي‌آيند از روي داستان‌هاي به اين زيبايي فارسي مثل ويس و رامين و ليلي و مجنون و اينها كارتون بسازند؟ همان بهتر كه نيامدند و نساختند...اون از فيلم اكساندر و اين هم سيصد

    يك چيز ديگر هم مانده سر دلمان كه اگر نگوييم چشم بچمان چپ مي‌شود/چند روز پيش از تلوزيون محترم و مكرم جمهوري اسلامي يك تاريخچه‌ي چهارشنبه سوري شنيديم كه دلمان بدجوري گرفت/خانم مجري داشت توضيح مي‌داد كه "ايرانيان باستان هفته و روزهاي هفته نداشتند و براي دور كردن بدي‌ها از خانه‌هاشان در خانه‌شان آتش برپا مي‌كردند، بعد كه اعراب به ايران حمله كردن هفته و روزهاي هفته را براي ايرانيان آوردند. آن‌ها(اعراب) اين عيده‌ي دور كردن بدي‌ها با آتش را از ايرانيان گرفتند و چون 4شنبه را روز نحسي مي‌دانستند در آن روز آتش درست مي‌كردن كه بدي‌ها از آن‌ها دور شود. و به اين ترتيب با تلفيق فرهنگ ايرانيان و اعراب چهارشنبه سوري درست شد" / نه تو رو خدا شرم آور نيست ؟ اين كه ديگه تلوزيون و سينماي استكبار نيست كه /حالا يقه‌ي كي رو بايد گرفت ؟

    ReplyDelete
  19. خشايارشاه نه تنها شيطان نبود و لينکن بر اساس همه شواهد موجود کلی هم خوش تیپ بود. فقط بازم می گم فيلم بی اهميتی مثل ۳۰۰ رو با اين امضا ها بزرگ نکنيم .هر روز بالغ بر ۲۰ فيلم در هاليوود ساخته می شود و هر فيلمی مثلا نجات سرباز رايان نمی شود بهتر نيست با بزرگ نکردنش به فروش کمک نکنيم....

    ReplyDelete
  20. اشتباه واتيکان رو سر راز داوينچی نکنيم .من با اصل فيلم مشگل دارم ولی با بزرگ کردنش مشکل دارم

    ReplyDelete
  21. رها جان! فيلم يک شب با پادشاه رو بر اساس سرمايه گذاری يه گروه  کلبسایی بر اساسا داستان استر یهودی که گویا زمانی  ملکه ایران می شه ساخته شده و بر اساس کتاب مقدس ما کوروش و همچنين خشايار شاه و داريوش دارای وجه ای شديدا دوست داشتنی و معقول هستند. اين فيلم به او اصلا ربطی نداره.

    ReplyDelete
  22. امير جان سلام .داشتم  سايت روز را ميخوندم  مطلبی ديدم از يک مبارز جويای نام و خواهان يک شبه شهره شهر شدن بنام خانم فورقونی .من ميگم اين فاطی کماندو ها از هر سوراخی ميخوان نفوذ کنن مثل روغن هيدروليک ميگی نه.حاج خانم  واسه شهبانو پهلوی مطلب مينويسه شايد جوابيه ای تشری  دريافت نمايد و به شهرت کاذبش افزوده شود . فعال سياسی زن زندانی و از اين چرت پرت ها .حالا خوبه هنوز هيچ غلطی نکردند که اينطور طلب کارن . يه گوساله که خودتم ميشناسی از همين تیپ منتها تو تيم رقيب که اخيرا اونو از شير گرفتن و پستونک و پوشک رو ترکش دادن . متولد ۵۹ شده مدير عامل پارس خودرو . بوی  اف پروين خانم مدعی خوش خدمتی  چنان رايحه ای در صنعت مفلوک خودرو ايجاد کرده بيا و ببين . بابا نمی خواد واسه خدمت به مردم از سرو کول هم بالا برين . آمپول های هوا داره يکی پس از ديگری به رگ های اين کشور نفرين شده تزريق ميشه.من باورم شده يوم الفاجعه .امثال فورقونی و بذر پاش. احمدی و فاطی رجبی ....نطفه های پرورش يافته در رحم اصلاحات خاتمی هستند که با افيون دوم خرداد مملکت را به ۸ سال توهم  فرو برد.

    ReplyDelete
  23. واقعن باعث تاسفه ...

    كاشكي مسئولين محترم به اين جور مسائلم ابسيلوني اهميت مي دادن ..

    ReplyDelete
  24. حميد جان!هنوز شما باور نکردی شهبانويی ديگر وجود ندارد؟ملت چيزی که بالا آورده را ديگر نميخورد قربانت گردم.

    ReplyDelete
  25. من نميدانم چرا ما مدام ميخواهيم از بتی به بت ديگر پناه ببريم؟پس کی ميخواهيم بالغ شويم و اختيار دار و مسوول رفتار خود؟از بت شاهنشاه به بت امام از بت جمهوری اسلامی به سلطنت آقای پهلوی؟

    ReplyDelete
  26. جسارتن يادآور ميشوم زمانی که من و ما داشتيم حنجره خود را پاره ميکرديم که اقا بيايد رای بدهيد،تحريم فايده ای ندارد بعضی دوستان پوزخند ميزندند و ميگفتند چه فرقی ميکند؟حالا فرقش را ببينيد و مسووليت اشتباه را بپذيريد

    ReplyDelete
  27. از همه اين حرفها گذشته:بابا حميد جانم!دلم برايت انقدر تنگ شده که نگو.

    ReplyDelete
  28. امير عزيز تو ميدونی که ما انتخابات رو تحريم نکرديم تو ماشين در راه برگشت از شمال عرض کردم که من با همه ارادتی که به دکتر معين داشتم به هاشمی رای دادم در هردو دوره دوره اول تنها دوره دوم به اتفاق حضرتعالی . شهبانو سمت و لقب سياسی  نيست که اعتبارش بخواد  تموم بشه . اگه همين قدر دانشگاهی وجود داره و ادا و اطوار دموکراسی و مجله مطبوعات همه اش از صدقه سر  بعضی هاست که بقول شما سازگاری با ذائقه مريض و بدوی ملت ما نداشت . ميدونستی تو جشن گندم يه کشاورز تربت جامی که برای اولين بار تو عمرش چلو کباب با نوشابه خورد . مرد!

    ReplyDelete
  29. من هم هنوز  دلم برات تنگ میشه چکنم ؟ناخلفی!تو عيد حتما ميام پيشت يا ميای پيشم؟ به کتابخانه گل کو هم حتما سر ميزنم برای عضويت.

    ReplyDelete
  30. راستی يادم ميفته به گند زدن به هيکل عضو شريف هيات مديره  مشاور خودرو  میر صالح آبادی به اتفاق. آی خندم میگیره پسر ...چه آی تی ساختیم برای خلق الله و چه گلی زدیم به  سر مادر صنایع ..

    ReplyDelete
  31. من می آيم دستبوس شما حميد جان!

    ReplyDelete
  32. به نشانه ی حمايت از فرهنگ بی تای ايرانی امضا شد.

    ReplyDelete
  33. در ضمن با اجازتون اين پست شما با ذکر نام وبلاگتان در وبلاگم آورده شده....رخصت.

    ReplyDelete
  34. بخوانيد-مفيد است!

    ReplyDelete
  35. اينجا را:

    http://weblog.parastood.ir/archives/004493.php

    ReplyDelete