Monday, November 19, 2007

هيچ حيوانی به حيوانی نميدارد روا/آنچه اين نامردمان با جان انسان ميکنند

زهرا بنی یعقوب:برای شما شاید فقط یک اسم باشد حضرت آقا!مثل هزاران اسم دیگر.مثل هزاران بابک و گیسو و مازیار که در تابستان جهنمی ۶۷ از دم تیغ گذرانید یا هزاران مجتبی و ابراهیم و علی که طی ۸ سال جنگ حق علیه باطل فرستادید روی مین و تبدیلشان کردید به گوشت دم توپ.برای شما که از بالا به ما نگاه میکنید زهرا بنی یعقوب هیچ چیز جز یک اسم نیست.اگر یک لحظه تاملی هم کنید روی نامش فقط به خاطر شباهت احتمالی این اسم با زهرا کاظمیست.نه؟خیالتان ولی راحت باشد.زهرا بنی یعقوب مثل زهرا کاظمی مدعی خارجی ندارد.خاطرتان اسوده که هیچ دولت غربی به کشته شدنش معترض نخواهدبود!

زهرا بنی یعقوب برای شما فقط یک شناسنامه است.شناسنامه ای که باطل شد.حالا چه باک که در ستاد امر به معروف همدان.بالاخره هر کسی جایی میمیرد نه حضرت اجل؟چه فرق میکند آدم با ماشین تصادف کند یا در اداره منکرات خود کشی کند یا بخواهم رو راست بگویم خودکشی اش کنند.این همه خیل رعایای شامل مهرورزی یکیشان کمتر و بیشتر چه باک؟

زهرا بنی یعقوب برای اما، یک انسان بود.پزشکی که جرمش عاشقی و اتهامش شد زندگی.زهرا بنی یعقوب برای ما نماد همه رذالتیست که در طی این سالیان در حقمان روا داشتید.نشانه عدل اسلامی و مهرورزی کریمه.شما یک اسم را پاک نکردید،شما یک شناسنامه را باطل نکردید شما حضرات،با شمایم،شما یک انسان را کشته اید.یک دنیا آرزوی مادر و پدر،یک جهان امید به فردا و به اندازه تمام کائنات عشق را نابود کرده اید.شما جنایت کرده اید...شما انسانیت را کشته اید.ننگتان باد حضرات،ننگتان باد!

19 comments:

  1. ما هم مثل زهرا.همه امون يه سرنوشت داريم!

    ReplyDelete
  2. هيچ کس هيچی نگفت مثل هميشه.

    ReplyDelete
  3. وای چقدر اون نوشته هاييکشنبه ات دلی بود.

    ReplyDelete
  4. هيچ حيوانی به حيوانی نمی دارد روا

    آنچه اين نامردمان با جان انسان می کنند.

    ReplyDelete
  5. ما همه از اینگونه می میریم...

    .....

    معجزه ات را دوست داشتم در ضمن.

    ReplyDelete
  6. لال ميشيم هميشه اينجور مواقع مثه من

    ReplyDelete
  7. یک زهرا بنی یعقوب رفت / ... و زهرا بنی یعقوب های دیگر در راهند / ساکت / منتظر نوبت / نه پشت در / که در خود کشتارگاه!

    ReplyDelete
  8. زهرا بنی يعقوب برای من هم فقط يک اسمه!مثل هزار تا اسم ديگه!!هزار تا آدم دبگه که با هر شغل و تحصيلاتی توی کشورم نابود می شن!تباهی فقط مردن نيست که مردن از لحاظی اصلاْ تباهی محسوب نمی شه!رفتنه به يه نظام قوی تر!تباهی يعنی موندن و پس روی کردن!

    ReplyDelete
  9. ای دريغا ای دريغا ای دريغ ...

    ReplyDelete
  10. دروغ... تزوير... کثافت...از همه جای زمين داره غل غل می جوشه..لعنتی ها

    ReplyDelete
  11. چی بگم.  حتا نتونستم درباره اش بنویسم.  نمی تونم.  نمی دونم.

    ReplyDelete
  12. لينک دامپ !

    ReplyDelete
  13. زهرا و زهرا ها مثل تابلو های راهنمايی و رانندگی نيستند که سالهای اول انقلاب ايرانيزه کرديد و بعد پشيمون شديد . آي ی ی  !!!!!  اين دختر مثل خواهريه که ميدونم نداری . مثل مادريه که ميدونم نداری . اگر دین نداری لا اقل انسان باش  . ............................................................................................................................. زهرا همان دختری است که حضرت پيغمبر  نجاتش داد . . . بسی تعجب دارد که با پيغمبر نيز سر ستيز داريد . او دختران را از زنده به گور شدن  نجات داد  اما شما زیر پرچم لا اله ال اله نيزه بر سينه ی پيامبر رسول خدا زده ايد.

    مقدم هم میهنان عزیز را در هزاره سوم به عصر بربریت و زنده به گور کردن دختران تبریک و تسلیت عرض مینماییم  .

    آقای احمدی نژاد چه پاسخی داريد؟

    ReplyDelete
  14. چه ناراحت کننده :((

    ReplyDelete
  15. اشتباه شد می خواستم غمگين بذارم ولی اين اومد

    حالا بهش نگاه می کنم و می بينم بيخود نيومده

    آره می شه لبخند زد به آينده ای که مياد و هيچ انسانی به انسانی نمی دارد روا آنچه اين نامردمان ...

    ReplyDelete
  16. فکر کنم اسمش زهرا بنی عامری بوده، هر چند که فرقی نداره...

    ReplyDelete
  17. شايد هم ننگمان باد. كه عادت كرده ايم به اين اخبار. به اينكه جوانان اين خاك بالقوه مجرمند و جايشان در بازداشتگاهها و لايق توهين و تحقير و خشونت و.. حتي مرگ.. بي غيرت شده ايم. بي غيرت..

    ReplyDelete
  18. راستي لطف كرده بوديد براي دو، سه پست قبلي من كامنت گذاشته بوديد كه نمي دونم چرا اسپم شناخته شده بود و پابليش نشده بود. من تازه امروز متوجه شدم و درستش كردم. فكر كردم بهتره توضيح بدم و عذرخواهي كنم..

    ReplyDelete
  19. نمیدانم ، نمی دانم تا به کی ....

    ReplyDelete