Monday, December 31, 2007

فريبا

روزگار همین طور که میچرخاندت دور خودش و وقتهایی زمینت میزند و زمانهایی بلندت میکند و کلن در کار رشد دادنت است تا بشوی آن که باید،برای دلخوشیت گاه بگاه هدایایی میدهد به تو که یادت بماند زمانه دوست داشتنیست.فریبای نازنین ما هم برای من دقیقن هدیه ای بود از طرف کائنات.این خواهر بزرگتر خیلی عزیز امروز تولدش است.خوب آدم اگر همه عمر دلش خواهر بزرگتر بخواهد و یکهو پیدا کند قطعن ذوق میفرماید و بیش از آن روز تولدش دست افشانی و غیره میفرماید اما از آنجا که به دلیل فقدان امکانات توان انجام حرکات موزون فعلن در چنین فرخنده روزی میسور نیست به گفتن تبریک و نوشتن همین چند خط  اکتفا می ورزیم باشد که در روزهایی آفتابی خداوند خدا امکان آن مرحله اول را هم نصیبمان بگرداند-محمدیاش بگن آمین-فلذا از همین تریبون رسمن تولدت را تبریک میگویم و بخاطر همه همه آن چیزی که بی تو هرگز نداشتم ازت خالصانه سپاسگزارم فریبا جانم.دلت خوش،ایامت نکو و روزگارت به کام باد!

پی نوشت:هم من و هم خیلی های دیگر قطعن قطعن منتظر دوباره نوشتن توییم فریبا جان...کاش آن روز زودتر و زودتر برسد

8 comments:

  1. تولد فريبای نازنين  مبارگش . برای سال خوبی ارزو ميکنم .

    تعطيلاتت هميشه چنين باد !

    ReplyDelete
  2. تولدش مبارک هوار تا !!

    واااااااااااای !! ديدی چی شد؟ من الان بالای پستت تاريخ امروز را ديدم. پاک يادم رفته بود امروز ۱۰دی ماهه. منم برم به خواهرم تبريک مزدوج شدنش را بگم.

    ReplyDelete
  3. تولدشون مبارک

    ReplyDelete
  4. آرمان آريايیDecember 31, 2007 at 2:52 PM

    سلام..تولدت مبارک فريبا جان..اميدوارم باز هم بنويسی...به اميد فردای روشن برای من٬ تو و تمام مردم دنيا

    ReplyDelete
  5. تولدت مبارک فريبا خانوم ِ گل!

    ReplyDelete
  6. امير نمی خوای يه برنامه بگذاری واسه سالگرد ِ اون برنامهء پارسالی؟؟

    ReplyDelete
  7. اعلام حمایت کارگران ایران خودرو از فراخوان برای آزادی دانشجویان دربند:

    بیش ازسه هفته از بازداشت غیر انسانی جمعی از فعالان دانشجویی می گذرد. تاکنون سیاست سانسورخبری،تهدید وارعاب ،بسیاری از خانواده های این دانشجویان را از وضعیت عزیزانشان بی خبر نگاه داشته وآنها را دچار بیم وهراسی مضاعف نموده.این گونه برخوردها بامنتقدین ازهرصنف وطبقه وبه ویژه دانشجویان-دانشجویانی که به خوداگاهی رسیده ودرد مردم دردشان است- و خواست کارگران خواست شان است

    مگر جرم دانشجویان چیست ؟

    دانشجویان این فرزندان ما از زندگی ما و از درد ما آگاهنند. آنها می بیند پدرانشان چطوری در اتاقهای اجاره ای با قیمتهای سرسام آور کمرشان می شکند. و یا در شهرکهای بدون امکانات اولیه زندگی می کنند دانشجویان از ما بهتر مشکل گرانی و تورم را احساس می کنند چون دانشجو هر وقت از ما پول می خواهد از ما امکانات می خواهد از ما کامپیوتر می خواهد وفقط یک جواب می شنود ندارم.

    ----------

    شما برای حمایت از دانشجویان بی گناه در بند چه کرده اید؟

    برای کمک به ما تنها کافیست لینک ما را در وبلاگ خود قرار دهید!

    ReplyDelete
  8. کاش کاش کاش!!!!!!

    ReplyDelete