Tuesday, December 11, 2007

جهان هولوگرافيک

شما فرض کنید من میخواهم برایتان از جهان هولوگرافیک بگویم.از نظم مستتر و نظم نا مستتر.از...ولی به جایش بیاید لطفی به من و خودتان کنید این کتاب جهان هولوگرافیک مایک تالبوت را با ترجمه داریوش مهرجویی بخوانید،من هم عوضش برایتان میگویم که یکجوری خسته ام.از همه چیز علنن.از این دست روی دست گذاشتن و تماشا کردن خودم یا از این تکرار حوصله سر بر زندگی یا از این صدر نشینی لنگی ها در جدول لیگ یا از این دی وی دی پلیر خراب که بعضی وقتها فقط فیلم نشان میدهد یا از اینکه فضای زندگی چنان تاریک شود که نور درونش نیاید و تو برای حفظ امیدواریت نور را نه که ببینی که فقط بو بکشی و...خستمه.کاش خرس قطبی بودم میگرفتم میخوابیدم ۶ ماه بعد بیدار میشدم.مهم نیست که شرایط تغییر کند یا نه مهم این است ۶ ماه این وسط فرصت تنفس داشتم برای خودم و من تنفس لازم دارم...

پی نوشت یک:بدیهیست که عنوان انحرافی بوده و در جهت ارضای غرایز منحرف روشنفکرانه  نگارنده، نوشته شده است

پی نوشت دو:حدودن سه دقیقه است که حالم بد و بدتر و سگ اخلاقانه تر دارد میشود.مدتی بود اینجوری نبودم.این دفعه ولی با خیال راحت دارم میروم پایین،توی تاریکی.میدانم که تو هستی و با بودن تو نور همیشه هست.من به ذره ذره نور دل تو محتاجم دردانه ام!

8 comments:

  1. به جان خودم اگه بذارم اين دفه سرم رو بذاری لای در کابينت.  راستش يه کمی دارم احساس خطر می‌کنم.  نه اينکه فردا شب سرم به کابينت شما نزديک می‌باشد.  از اون لحاظ.

    ReplyDelete
  2. کاش می‌شد يه چند وقتی از زندگی مرخصی می‌گرفت... نمی‌دونم بعضيا می‌گن اينجا مرخصي نداره بايد يه دفعه استعفا بدی... اما داره مگه نه؟؟ می شه رفت مرخصی و يه چند روزی رو استراحت کرد...

    ReplyDelete
  3. همه پست رو خوندم رسيدم به پی نوشت يک فهميدم قضيه چقدر بيربطه به عنوان کما اينکه اين هولو گرافيک اصلا يعنی چه؟؟؟:دی

    ReplyDelete
  4. من هی منتظر بودم که يه پست با اين عنوان بنويسی (چه ميکنه اين علم غيب!!!) ... همه اش قبول اما خب اگه تو خرس قطبی بودی و ۶ ماه می خوابيدی کی اينجا رو به روز می کرد خب؟ ... خيلی هم کار خوبی کردی عنوان انحرافی انتخاب کردی ... برای آخری هم : :)

    ReplyDelete
  5. خدا پدر بلاگفا رو بيامرزه که کامنت دونيش خيلی چيزها حاليشه ...

    ReplyDelete
  6. چه جالب منم چن روز قبل رفتم وبلاگ سينا و بعد رفتم يک وبلاگ ديگه ، بعد يه هويی خيلی دلم گرفت .

    در مورد اين پست هم با بودن چنين همراهی خستگی چرا ؟

    ReplyDelete
  7. مثل اینکه جریان روزهای قهوه ای همه گیر شده!امیر عزیز، قدر این نور و صاحب نور را بسیار بدان؛ البته نیازی هم به توصیه ی من نیست!!

    ReplyDelete
  8. به نظرم يه سر بايد بری اردک آبی.هوم؟

    ReplyDelete