Sunday, September 21, 2008

کری خوانی

یکنفر بیاید دست بگذارد روی پیشانی من-همین جا که الان خیلی درد میکند- بعد محکم فشارش دهد بعد آرام دم گوشم بگوید هی مرد حسابی!حواست هست داری چه میکنی با خودت؟حواست هست این زندگی توست که لنگش به هواست؟و بگذارد من همانجور که سرم بین دستهاش است بگویم ببین برای ادمهایی انگار سرگردانی مقدر شده:آرامش سم است براشان و امنیت سراب


پی نوشت ١:پاره ای افراد را میشناسم که از خواندن این روز های بد من حدس میزنم قند توی دلشان آب شود.برخی افراد دیگر هم هستند که احتمالن سرشان را مثل فلاسفه تکان میدهند و میفرمایند ما که گفته بودیم و پاره ای افراد دیگر هم هستند که بلند بلند میگویند  ازین بیشتر هم سرت بیاد حقته. هر سه پاره فوق الذکر به یاد داشته باشند زرشک!اولن کشتی من به گل ننشسته فقط ناخدایش موقتن فراموشی گرفته یادش رفته خیلی خیلی چیز ها را،من نشسته ام اینجا روز ها را میشمارم شاید که یادش آمد.ثانین یادش نیامد هم عاشقی کرده ایم ما.این خودش انقدر پر بهاست که میشود عمر گذاشت پای یک لحظه اش .فلذا خسته کیه دشمن!


پی نوشت٢:دیگر زار و ضجه بس.من آدم زنده ام.آدم زنده زندگی میکند،میجنگد تا شادی خلق کند و اگر نشد زنده باد خداوند عزاداری های مستانه نیم شبان.برای نکبت نیامده دیگر عزا نمیگیرم و خلاص.

23 comments:

  1. حالا این کری برای کی بود که من از راه رسیدم و خواندم؟

    ReplyDelete
  2. اخوی یه گروه دیگه هم هستن که این وبلاگ را می خوانند و دلشان از این «سرگردانی» روی هوا می ماند و  سرشان را تکان تکان می دهند اما نه از اون تکانها که حرفش رو زدی... اخوی وقتی که اینجوری شکست ناپذیر و مردانه از «خداوند عزاداری های مستانه نیم شبان» میگی دلمون می لرزه... خدا نیاره اون شیها رو اخوی... با تمام بی اعتقادیم از خدا می خوام اخوی...

    ReplyDelete
  3. با سلام و عرض خسته نباشید .
    دوست گلم وبلاگت جالبه – یکی از بهترین و باحالترین وبلاگ هایی که دیدم همین وبلاگه .
    منم یه وبلاگ دارم ، هر روز مطلب جدیدی بهش میزنم . امروز داشتم همین طوری توی وبلاگ های ایرونی میگشتم تا این که به وب تو رسیدم وبت همه چی داره و میشه گفت که یه وبلاگ کامل هستش !!!
    فقط از یه چیز تعجب میکنم !!! همه ی کسانی که وبلاگ بزرگی دارن ( مثل تو ) رو به در آمد اینترنتی آوردن . ولی تو ... !
    راستش ، فکر کردم شاید نمیدونی !!!
    ولی به هر حال چون وبلاگت خیلی به دردم خورد و خیلی تونستم ازش استفاده کنم ،میخوام دینم رو بهت ادا کنم و بهت یاد بدم .
    با این بازدیدی که تو داری میتونی ماهانه تا سقف 50 هزار تومان و حتی بیشتر هم بگیری .
    به هر حال اگه خواستی بیا به وبلاگم و یه نظری بده که میخوای این کار رو بکنی منم وقتی دیدم که میخوای ، راهش رو به طور کامل توی نظرات وبلاگت مینویسم (چون الاناست که کارت اینترنتم تموم بشه و توضیح زیادی داره گفتم حالا وقت است بهت میگم).
    یادت باشه که توی این کار هیچ چی خرج نمیکنی و به امتحانش می ارزه .

    ReplyDelete
  4. پاره ای افراد هم دلشان می گیرد و امیرانه را سخت سر حال می خواهند...

    ReplyDelete
  5. یه ضرب المثل قدیمی هست می گه باطری از لو

    ReplyDelete
  6. آقا این یارو که کلی واست کامنت نوشته هم آدم خوشحالیه ها؟! حساب کن با کمک علم روانشناسی اش نشسته این متن رو طراحی کرده هر جا میره بدون رعایت کپی رایت کپی پیست می کنه!

    اللهم ...

    ReplyDelete
  7. شانس ما رو می بینید تو رو خدا... یه بار یادون رفت اسممون رو بالای کامنتمون بنویسیم صاف یکی از این برادران و خواهران معتقد به روح اومدند پشت کامنت ما کامنت دادند و مارو قاطی باقالی ها کردند...

    ReplyDelete
  8. با استناد به حدیث هر کس علی را دوست دارد مرا دویت داد و هر کس مرا دوست دارد امیر را و حدیث دل به دل راه داره و یه چندتا دیگه حدیث دیگه: وست داریم آقای دیوانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. اون علی همان امیر است با همان طراوت و شادابی

    ReplyDelete
  10. تکبیر برادر!پی نوشت ها را به شدت دوست داشتم!

    ReplyDelete
  11. برای پري شاهدخت دی ماهي ام
    باشکوه روزیست امروز خدا ! آفتاب دی ماهی به تماشای شادی تولد تو، ابر را تاب نیاورده و تمام قد دلربایی میکند.دل من هم لحظه به لحظه انگار،میزند،میرقصد و میخواند سرود شادمانه مبارک باد میلادت را...سرک میکشم به همه زوایای پنهان دلم و جز خوشی نمیبینم امروز چیزی.خوشی فرخنده ای که تو در دلم نهادی دردانه ام.منت گذاشتی سر دنیای من با آمدنت.حضوری که چنان از شکر لبریزم میکند که هزار هزار بار مکرر زیر لب بگویم :سپاس مر خدای باران،خدای زلالی چشمانت و خدای سرخوشی وقتی که تو میخندی...تولدت تمام قد مبارک دردانه خاتون،دلت شاد و روزگارت نیکو تر از نیک باد هماره و هر روز!

    ReplyDelete
  12. از اینها می خواهد به گمانم دخترک . بنویس که دلت شاد شود . بنویس که دلش شاد شود .

    ReplyDelete
  13. نه امیرجان هیچکس لازم نیست بیاد سین جیمت کنه. تو یکی از زنده ترین آدمهایی هستی که من دیدم علامتش هم همین حساسیتت به درد و سکون و ...
    از جنگجو بودنت خوشم میاد. توی دوره ای هستیم که یا باید بجنگیم یا پفیوزی پیشه کنیم و من یکی  مثل خودت جنگیدن رو ترجیح دادم. هرچه بادا باد!

    ReplyDelete
  14. من یک مهر تایید جانانه می کوبم پای این زرشک غلیظ شما و ... هیچی ولش کن

    ReplyDelete
  15. راستش من یکی از ادیان رو بطور تصادفی انتخاب کردم، که کاتولیسیسم در اومد. و رفتم دیدم عمر بشر رو چقدر می‌گه. از نظر کلیسای کاتولیک آفرینش جهان ۵۱۹۹ سال قبل از تولد عیسی آغاز شده.

    http://www.unitypublishing.com/prophecy/martyrology.htm

    ReplyDelete
  16. من به دلم برات شده امروز که اول مهره زمان تغییر می‌کنه و کائنات به دل تو می‌گرده که کارت این ماهت هم کائناته.

    ReplyDelete
  17. خیال همه مان را راحت کردی مرد.

    ReplyDelete
  18. ای ول امیر جان. همین که برای نکبت نیامده عزا نمی گیری ای ول.

    ReplyDelete
  19. یه  بزرگی که الان اسمش تو خاطرم نیست میگهالان که پیر شدم وقتی به گذشته نگاه میکنم میبینم نصف بیشتر عمرم صرف غصه خوردن برای مصائبی شده که هیچ وقت رخ ندادن.... بلند شو امیر جان! شاید هیچ اتفاق بدی به امید خدا پیش نیاد... تا زنده ای زندگی کنی و غصه نخور

    ReplyDelete
  20. چرا باید از این حال بد شما کسی قند توی دلش آب شود ؟

    ReplyDelete
  21. امیر خان دمت گرم

    ReplyDelete
  22. اخوی اخوی خصوصیات رو چک کن چهار تا خصوصی گردن کلفت داری!

    ReplyDelete
  23. قدرتي مي خواد جلو جلو عزا نگرفتن!!!!

    ReplyDelete