Sunday, September 28, 2008

مریخ حمله میکند

خیلی وقت است فیلمی که دلم را بلرزاند یا کتابی که نشود زمین گذاشتش به پستم نخورده...باید باور کنیم مریخی ها هر چه نابغه خلاق روی زمین بود دزدیده اند و جایشان یکسری متوسط قابل پیش بینی گذاشته اند؟

9 comments:

  1. رئیس جان فربان کراوات عکس پروفابل 360 تان بروم.. خوشی زیر دلتان زده.. جسارت است البته.. اما کاش می تونسم کتاب «The Location of Culture»ی جناب هومی بابا رو براتون بفرستم، تا درش سیری کنید بلکه توهم مریخ از سرتون زایل بشود قربانتان شوم!

    ReplyDelete
  2. در رابطه با پست قبل :  من هم تمام دیشب رو هویجوری خوابیدم.  باز تله قاتی شدیم انگار.  دررابطه با پست فعلی: شما از بس تحلیلتون خوب شده دیگه نمی شه شما رو غافلگیر کرد خوب

    ReplyDelete
  3. در راستای کامنت آزاده خانم یاد «hard times » مرحوم چارلز دیکنز افتادم که گردگریند فقید اصل غافلگیری رو بر مبنای تئوری وافعیات ممنوع اعلام کرده بود برای شاگرداش! اصلا چه معنی داره آدم غافلگیر بشه!!!

    ReplyDelete
  4. ای بابا مگه مجبوری هی کتاب بخونی هی فیلم ببینی؟ پس خدا این جماعت نسوان رو برای چی آفریده؟ خوب یه ذره هم دختربازی کن.

    ReplyDelete
  5. آقا دیشب واقعا مریخی ها حمله کرده بودن. یه کورتن دکتر زده بود که سرفه نکنم نمی دونم مال این بود یا داروهای دیگه تا صبح رسما توهم دیدم. 10 بار بین خوابهام بیدار می شدم گلاب به روتون اما باز 3 تا فایل کاغذ داشتم که یه فایلش مال تو بود و روانشناسی و باقی موضوعات دیگه! یعنی تجعب  می کردم هم بیدار و هوشیار بودم نسبت به مکان کاغذها که با چشم بیدار نمی شد دید ولی حسشون می شد کرد و هم تعصبی که برای کاغذهای امیرانه داشتم!
    خلاصه تجربه خاصی بود فکر کنم اکس هم همینجوری باشه دوست جان جزوه بگیر!

    ReplyDelete
  6. دلم فیلمی می خواد که باعث بشه از جام تکون نخورم ولی خیلی وقته که ندیدمش!

    ReplyDelete
  7. گندم جان لذت فیلم و کتاب خوب شبیه لذت معاشقست...ترز از این منظر حق داره

    ReplyDelete
  8. فکر کردی من واسه چی این همه مواظب خودمم پس؟

    ReplyDelete