Sunday, February 24, 2008

ای نامه که میروی به سویش

جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد
ضمن عرض احترام و ادب،نظر به اینکه تیم ملی فوتبال ایران نزدیک به شونصد ماه است که مربی ندارد و مدیران شایسته و لایق آن مقام معزز، امکان استخدام یک مربی خارجی را برای تیم ملی نداشتند بدین وسیله از حضور شما درخواست میگردد با انتصاب جناب آقای دکتر الهام به عنوان مربی تیم ملی فوتبال ایران دل هزاران جوان مشتاق فوتبال را شاد فرمایید.همانگونه که مستحضرید مربی تیم ملی فوتبال ایران باید دارای دانش روز ،مدیر و مدبر و فردی شجاع باشد.اینجانب اطمینان دارم کاندیدای بنده دارای همه ویژگی های فوق به صورت یکجا و فله ای میباشد.ایشان از یکسو دکتر میباشند که تسلطشان به دانش روز را آشکار میکند و از سوی دیگر با انجام همزمان امور وزارت دادگستری و سخنگویی دولت و عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای نگهبان مدیریت و حسن تدبیر خویش را یاداور ساخته اند.در عین حال ایشان همسر سرکار خانم رجبی میباشند که تصدیق بفرمایید انجام چنین مهمی قطعن دل شیر میخواهد.از این رو با توجح به دارا بودن جمیع جهات نصب ایشان بر فراز بلندای تیم ملی فوتبال موجب آرامش قلب مومنین و خاک پاشیدن بر چشم کوردلانی است که ادعا میکردند مربی بزرگ با توجه به شرایط ،حاضر به کار در ایران نیست
و من الله توفیق
دفتر امور شایسته سالاری در وبلاگستان

10 comments:

  1. اولا که پیروزی هسته ای هزار تومن بسته ای رو یادت رفت تبریک بگی ، ثانيا "توجح" چی ميگه مهندس؟

    ReplyDelete
  2. حالا شما فرض بفرمایید بنده املای صحیح کلمه پیچیده (توجه) رو بلد نیستم دوست جان

    ReplyDelete
  3. خیلی وقت پیش، گمونم یک سال اینا یه پستی نوشته بودم که مضمونش این بود که چرا وقتی ایرانی‌هایی طرفدار فیدل رو می‌بینیم متعجب نمی‌شیم و حتی ممکنه تحسینشون کنیم، اما طرفدارای رهبر ایران تو لبنان این قدر واسه مون نفرت انگیزن و دیگه حداقل جاهل و ناآگاه به نظر میان. فیدل در این پنجاه سال تنها کاری که کرد سرویس کردن دهن ملتش بود. کشوری که اقتصادش رو نیشکر و فحشا و توتون می چرخونه و بزرگترین زندان سیاسی دنیاست.

    ReplyDelete
  4. موضع گیری جالبی نبود، کسی هم چنین فرضی نمیکنه ، خداحافظ

    ReplyDelete
  5. موافقیم. فقط قبلش باید فکری به حال تهوبه کمپ تیمهای ملی کرد تا بازیکنان از رایحه خوش خدمت و رایحه هایی از این دست تلف نشن!

    ReplyDelete
  6. داداش توجه را توجح نوشتی .فکر کنم از دستت در رفته.چاکریم

    ReplyDelete
  7. پیغام شما رسید.متشکریم!

    ReplyDelete
  8. ای بابا...عجبا

    ReplyDelete
  9. بسیار منطقی وحساب شده فرمودید

    ReplyDelete
  10. این هقای الهام ما رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا نیز هستند

    ReplyDelete