Tuesday, January 2, 2007

ما موشهای آزمايشگاهی نيستيم

مدیریت محترم پرشین بلاگ

بیش از دو ماه است کاربران پرشین با مشکلات متعددی در بروز رسانی و کامنت گذاری روبرو هستند که طیف این مشکلات از فقدان دسترسی به سایت تا کندی مفرط سرویس ها متنوع است.ظرف دیروز و امروز هم ابتدا دسترسی به وبلاگ ها بدون هیچ اطلاع قبلی با مدودیت مواجه شد و سپس امکان درج نظر برای وبلاگ های پرشین بلاگ از دست رفت.

هر عقل سلیمی میپذیرد که بروز مشکل در سرویس رسانی هایی ازین دست غیر قابل اجتناب است اما حداقل توقع میتواند این باشد که مدیران پرشین بلاگ،کاربران خود را موشهای آزمایشگاهی فاقد حقوق نپندارند و در مورد مشکلات عدیده اطلاع رسانی نمایند،حالا عذر خواهی پیشکش.

هر چند کاربران پرشین بلاگ پولی بابت سرویس های دریافت شده پرداخت نمیکنند اما بدیهیست تنها سرمایه سایت محترم پرشین بلاگ همین حضور کاربران و امکانیست که ازین بابت با جذب آگهی تبلیغاتی و روشهای دیگر در آمد کسب کنند پس حفظ حریم این کاربران و تلاش برای اسایش آنان با هر منظری از واجبترین امور است.

ما همه پرشین بلاگ را نوعی خانه مجازی میپنداریم و به آن دل بسته ایم .لطفا مجبور به مهاجرتمان نکنید

پی نوشت:دوستان متن این اعتراضیه یا هر متن مشابهی را در وبلاگهایتان منتشر کنید.هدف رساندن صدای جمعی کاربر به گوش مدیرانیست که انگار به خواب خرگوشی فرو رفته اند.حمایت کاربران بلاگ اسپات و بلاگفا موجب مزید امتنان خواهد بود

14 comments:

  1. يعنی واقعآ ميشه ؟ الان يعتی کامنت من پابليش ميشه ؟ نه . نه . غير قابل باور ه !!!!

    ReplyDelete
  2. من که خيلی زود از اين بلاگر زدم بيرون ولی اميرجان فکر می کنم اين سرويس دهنده های وبلاگ همه کمی تا حدودی همين وضعيت را دترند و شايد بهتر باشد به فکر دات کام شدن بيفتی.

    ReplyDelete
  3. هه! فنآوری جديد پرشين بلاگ اينه که ديگه واسه کامنت ها نياز نيست رمز رو وارد کنی و اين يعنی پسرفت ، چون قبلاْ هم اينطوری بود ! فکر می کردم کامنت گذاريها با يه کد ۱۰ رقمی مثه صندوق پستی ارائه بشه .

    ReplyDelete
  4. اميراقا انقدرسخت نگيريد بيچاره اينها هم مرخصی لازم دارند احتياج به مسافرت دارندخانواده دارند  اين را بهانه نکنند چه کنند کمی کوتاه بياييد

    ReplyDelete
  5. اولين جمله رو که خوندم....

    احساس نزديکی وصف ناشودنی با يکی از اعضای خانواده ی موش کور های تو کارتون شرک کردم...

    عجبا...

    ReplyDelete
  6. لبیک! البته... اینجا جاییه که تو خیلی چیزای مهمتر از این هم اطلاعرسانی نمی شه. چه برسه به وبلاگها

    ReplyDelete
  7. ۴ سال پيش که هيچ بلاگفايی نبود، حقير در همين پرشين عضو بودم و همی ذوق می‌نمودم بابت اين سخاوتمندی و وبلاگ داشتن. چوبها خورديم در اين وادی از جمله نداشتن عدم تاييد که منجر به اضطراب دائم از هتاکی می شد و از همه بدتر اين بود که گاهی قالب وبلاگت قالب وبلاگ شخصی ديگر می‌گردید و بر عکس. حتی يکبار کلی مطلب دراماتيک و ادبی نوشته بودم وقتی پستش کردم ديدم وبلاگ کمرنگم مشکی شده  با عکسهای عجق وجق بت من و اسکلت و از اين چيزا که بچه جوونا دوست دارن...بگذريم

    کاری به سرمان آمد که منتقل شديم بلاگفا اما خداييش هميشه با تمام سختيهای وبلاگ داری،شاکر اين سرورها(به کسر سين)ی گرامی هستم که امکان نوشتن داده‌اند و مال و خرجی ندارد.آقا از خر شيطون بيا پايين ديگه کامنت دونی ها درست شد!

    ReplyDelete
  8. مهدی هنرپردازJanuary 3, 2007 at 1:27 AM

    انگار کلآ بی‌خيال اون درج کد احمقانه شدن. من فکر می‌کنم با تمام اين مشکلات٬ پرشين بلاگ هنوز بهترين سرور وبلاگ ايرانی‌ه. هر چند انتقادهايی که می‌کنی کاملآ وارده.

    ReplyDelete
  9. ديروز وقتی که رفتم وبلاگم و نوشته امکان دسترسی تا ۵ بعد از ظهر ممکن نمی باشد پيش خودم گفتم تا فردا وبلاگ بی وبلاگ!!

    بی نظمی تو جامعه ما اپيدميه!

    ReplyDelete
  10. بابا شما هم خوب داشتند سعی می کردند خوبش کنند ديگه .

    ReplyDelete
  11. با خوندن پست شهرزاد انگار جدی جدی مجبور به مهاجرتيم...

    ReplyDelete
  12. امير يه چيز اين وبلاگ تو واسم جالبه!

    هيچ وبلاگی رو پيوند نزدی ولی کلی کامنت داری!

    انصافن دوستهای لطيف(همون با لطف)و کريمی داری!راستی اونجا هوا گرمه اين طرفا نميای کمی خنک شی!

    بابا اين پرشين بلاگ رو هم طلاق بده و خلاص!

    اين همه سرويس دهنده..مثل.... ريخته!

    ReplyDelete
  13. آخ از دل من حرف زدی. من کپی ميکنم ميذارم تو وبلاگم.

    ReplyDelete
  14. من ندای شما و خودم رو ديروز به گوش بعضی از کارمندان پرشين بلاگ رسوندم ... امروز بهتره گوش شيطون کررررررررررررر

    ReplyDelete