Monday, October 19, 2009

رئال رائول

١۵ سال پیش خورخه والدانو او را از تیم سوم رئال مادرید به تیم اول آورد تا با بزرگسالان تمرین کند. پسرک هفده ساله ی آن روزها شاید به خواب هم نمی دید روزی اسطوره رئال شود. صاحب رکورد بیشترین بازی با پیراهن کهکشانی ها و سمبل مادرید؛ از رائول گونزالس حرف می زنم!


من یک رئال مادریدی قدیمی ام. از زمان هوگو سانچز و میشل یعنی دقیقن از سال ١٩٨٧ هوادار رئالم. در همه ی این سال ها رئال مهاجمین بزرگی داشته، از هوگو سانچز تا رونالدو، از بوتراگئونو تا نیستلروی اما هیچ کدام به محبوبیت کلپیتان رائول نبودند و نخواهند بود. حضورش با پیراهن سفید آرامش است و خرامیدنش در مستطیل سبز خار چشم رقبا. صاحب رکورد بیشتر ین گل زده و بیشترین بازی در سانتیاگوبرنابئو، رائول گونزالس خالق فراموش نشدنی ترین خاطرات هواداران قوی سپید اسپانیاست. هیچ هوادار رئال هرگز شبی را که رائول یکتنه با آتش بازی در اولدترافورد منچستر سر آلکس را در هم شکست از یاد نمی برد. همه هواداران رئال مثل من همیشه به یاد خواهند داشت شماره هفت سفید پوشان، کابوس رقبای رئال بوده است. به همین دلیل است که رائول رئال بدل به رئال رائول شده است...رائول افتخار مادرید و هر هوادار رئال است، به افتخار رکورد شکنیش در رئال برخواهیم خاست

5 comments:

  1. داشتم صفحه ی ویکی پدیاش رو نگاه می کردم دیدم بزنم به تخته در تعداد فرزند هم رکورد داره ؛ 5 تاااا

    ReplyDelete
  2. با اینکه از رئال خوشم نمیاد ولی همیشه رائول رو دوست داشتم. از اون شخصیت های قابل احترامه. مثل آلکس بزرگ دل آلپی!

    ReplyDelete
  3. سلام.
    باهات موافقم.رائول در خط حمله رئال یک نعمته.او فقط یک لحظه براش کافیه حتی اگر در میدان مسابقه هیچ کاری هم انجام نده با یک گل می تونه خودش رو و وجودش که مثل یک وزنه سنگینه رو به همه ثابت کنه.گلی هم که این هفته زد بی نظیر بود.

    ارادت.

    ReplyDelete
  4. اوا مگه تو طرفدار بارسلونا نبودی؟

    ReplyDelete
  5. من طرفدار مادرزاد بارسا هستم. اما اتفاقن همون شب داشتم فکر میکردن پسر نیک برنابئو و همچنین کاسیاس به حق سمبل عصرجدید رئال هستند.

    ReplyDelete