Tuesday, April 22, 2008

رولت روسی

بازی که میرسد به ضربه های پنالتی نفسم بند می آید.میختاریان که آن طور پنالتی اول را گل میکند دیگر تاب نشستن نیست،بلند میشوم و ایستاده دنبال میکنم بقیه ضربه ها را.این فصل نحس فوتبال فقط جام حذفیش مانده برایمان و از نان شب هم واجب تر است بردن این جام تا دوباره استقلال دست باند امیر قلعه نوعی نیفتد...و وحید باز هم معجزه میکند برایمان سه پنالتی پشت سرهم مثل بازی ذوب آهن...طالب لو میشود نماد استقلال و یادمان میاندازد ما هنوز استقلالیم ما همیشه استقلالیم!

5 comments:

  1. دلمان شاد شد از شادیتان..رقیب هم قویش خوبه...دلمان با استقلال بود امروز

    ReplyDelete
  2. آخ جون.چه خبر خوبی دادین. مرسی

    ReplyDelete
  3. این قدر با هیجان بازی رو دنبال می کردم که وقتی رسید به وقت اضافه رفتم به دوستم زنگ بزنم!!آخه می دونید؟!ما همیشه پرسپولیش بودیم و هستیم و خواهیم بود!(قید همیشه چه قدر در این جمله اضافیه!)

    ReplyDelete
  4. چند روزی بود که می خواستم بیام برات کامنت بذارم که بابا تورو خدا یه فکری به حال استقلال بکن! مدتی بود که مساوی هم به زور می کرد. ولی حالا می خوام اون نوشته ت رو یادآوری کنم که اگه امسال استقلال قهرمان حذفی بشه دیگه چه فرقی می کنه کی قهرمان لیگ شه! حالا فکر کن استقلال قهرمان حذفی بشه و تو لیگ هم سپاهان! قطبی هم که بعد از لیگ تو ایران بمون نیست با این شناختی که از ایران پیدا کرد. خلاصه که اگه دو تا بازی بعدی رو هم ببرن چی می شه...

    ReplyDelete
  5. هر جایی دنیا که باشم آبیته !

    ReplyDelete