Saturday, January 30, 2010

مدونا جان این هم فیلم بود شوهرت ساخت؟

تماشای آخرین فیلم آقای گای‌ریچی می توانست تجربه‌ی لذت بخشی باشد به شرطی که اسم فیلم شرلوک‌هلمز نبود. اگر آن چهره‌ی جنتلمن مآب سریال شرلوک هلمز را در ذهن دارید و کارآگاه آفریده شده توسط کونان دویل برایتان یعنی همان؛ جدن پیشنهاد می‌کنم فیلم آقای ریچی را نبینید چون به سهولت ممکن است مانند من در لحظاتی نتوانید تشخیص دهید این دو نفر بزن بهادر شرلوک‌هلمز و دکتر واتسون اند یا باد اسپنسر و ترنس هیل...موقع دیدن فیلم مدام از خاطرم می‌گذشت اگر شرلوک‌هلمز را هم می‌دادند کریستوفر نولان بسازد ما چه برلیان تراش خورده ای در خاطره‌ی سینمایی‌مان داشتیم. تا اینجای کار در ازای به دست آوردن یک بت‌من معرکه، شرلوک‌هلمز را از دست داده ایم و این یعنی ما و هالیود یک یک.

8 comments:

  1. واقعا !!!!!
    آرتور کانن دویل الان داره تو قبر می لرزه....

    ReplyDelete
  2. اینا الان یک سالی می شه که طلاق گرفتن. اسمش هم شد گران ترین طلاق تاریخ و این حرفا...
    اما عمیقا" من هم باهات هم عقیده ام. مزخرف بود. طولانی و کش دار، بی ربط و خسته کننده، شلوغ و بی معنی.

    ReplyDelete
  3. فی الواقع احسنت! جانا از دل ما گفتی! فکر کن که اون شرلوک نازنین سرشار از نبوغ درخشان با بازی جرمی برت که به گمان من روح خود هلمز درش حلول کرده بود! با این لات بزن بهادر  ایستاده با مشت ربط دارن آخه؟! ندارن به مولا!

    ReplyDelete
  4. چه جالب
    من همین الان داشتم میدیدم و تموم شد اومدم نت و مطلب تورو دیدم
    آره بابا بنده خدا نه به این ویولون زدنش نه به این ادبش نه به تمیزیش
    اگه روی فیلم ننوشته بود شرلوک هلمز باور نمی کردم
    آرتور جان رو هم لرز که چه عرض کنم الان داره بندری میزنه تو قبرش

    ReplyDelete
  5. حالا این خوبه. اون فیلم میوزیکال احمقانه ای که باندراس با خود مدونا بازی کرده رو چی میگی؟

    ReplyDelete
  6. فرق نولان و ریچی اینجاس که مشخص میشه . حالا خدا رحم کرده گای ریچی انگلیسیه وگرنه اگه این فیلمو یه کارگردان آمریکایی ساخته بود منتقدای انگلیسی چه بلایی سرش می اوردن . ولی خوب دیدن جود لاو این ریختی هم بد نبود ها

    ReplyDelete
  7. میبینم با مدونا خودمونی شدی مهندس؟!

    ReplyDelete
  8. من رو بگو که بابت دیدنش 20 دلار هم دادم و بدون زیر نویس نصف دیالوگهای قدیمی اش را هم نفهمیدم!

    ReplyDelete