Saturday, October 6, 2007

از ای کاش های آدميان

آدم بعضی وقتها دلش میخواهد میتوانست به عقربه های ساعت حکم کند سریع تر بچرخند یا بعضی وقتها به ثانیه ها بگوید آرام تر آرام تر و اطاعت ببیند

آدم بعضی وقتها میخواهد همه امکانات جهان در دستهایش بود تا تغییر میداد هر چه را میخواست یا ناتوان ترین دستهای جهان را داشت تا شانه بالا بیاندازد در برابر مشکلات کسانی که دوستشان داری و بگویی با خودت که ببین کاری از دستم بر نمیاید،با وجدان آسوده

آدم بعضی وقتها دلش میخواهد آنقدر دانش داشت که بداند چکاری درست است و چه کاری غلط یا چنان نادان بود که هیچ وقت نفهمد کاری که انجام داده درست بوده یا غلط، با دلی مطمئن

آدم...آدم اما اگر اینطور ها بود دیگر آدم نبود!

پی نوشت در پوستین خلق آمیز:یک انگولکی داریم مینماییم به جهان اسطوره ها اگر خدا قبول کند...اصلن خودتان بروید ببینید فقط گفته باشم این رشه سر دراز دارد

11 comments:

  1. نتيجه اينکه: کاش بعضی وقتها بشود آدم نبود !... باز هم کاش

    ReplyDelete
  2. اين در پوستين خلقتان عجیب دل درد آور است

    ReplyDelete
  3. :) کاش... کاش..کاش... اصلا من با ادميزاد مشکل دارم... هيچوقت کاراش عين ادم نيست :دی

    ReplyDelete
  4. ميبینم که سر خوش برگشتی رفيق ...

    ReplyDelete
  5. جسارتن مهرانی اگر تو ۸۷ سال داشتی و به جای ابوذر تو زعفرانيه زندگی ميکردی فرقی تو اصل ماجرا داشت؟

    ReplyDelete
  6. به خدا من فقط با کمبود زمان مواجهم!!!همين!!نمی شه همين رو يه نمور  زيادش کرد؟؟

    ReplyDelete
  7. ~~~ ناصریا ~~~October 6, 2007 at 7:42 PM

    وبلاگ اختصاصی برای هنرمند فقید ناصرعبداللهی اسطوره موسیقی پاپ و هنرمند فقید بندرعباسی حاوی مطالب مختلف اعم از اخبار موسیقی عکس مصاحبه مطالب معنوی و هر آنچه از ناصریا می خواهید.

    برای شادی روح شادروان عبداللهی و زنده نگه داشتن یاد و خاطراین عزیز از دست رفته این وبلاگ را لینک نمایید.

    با تشکر فراوان از محبت و لطف شما

    www.nasserabdollahi.blogsky.com

    ReplyDelete
  8. آدم...آدم اما اگر اینطور ها بود دیگر آدم نبود!

    حيف

    ReplyDelete
  9. به قول خیام: کار من و تو چنان چه رأی من و توست . چون موم به دست خويش هم نتوان کرد

    ReplyDelete
  10. عاطفه(احلام)October 7, 2007 at 4:37 AM

    ممنون بابت پيام خوابيت . بعد از تو فريبا اطالاعات جالبی داده تو کامنتش که کيف کردم.

    راستی نگفتی آهنگ آبجيز رو شنيدی تو وبلاگم؟

    ReplyDelete
  11. توی مورد پاراگراف سوم من شديدن فکر ميکنم آدم واقعن همينقدر نادان است که هيچوقت نمی داند کاری که انجام داده درست است يا غلط!

    ReplyDelete