Monday, October 22, 2007

وقتی خلق ملوکانه ذات انورمان مگسي است

۱-از معدود لحظاتی که من حس میکنم سرباز جان بر کف مقام عظمای ولایتم و دارم مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهان خوار میزنم وقتهاییست که این دی وی دی های هالیوودی را میبینم و اولش چشمم روشن میشود به جمال آن اف بی آی وارنینگ و ازین حرفها...خدا وکیلی کیف میکنم که دارم یکتنه پاسخ شبیخون فرهنگی آن اجانب را میدهم و فیلمهایشان را میبینم بدون یک دلار پول به جیبشان ریختن.باشد که خدا جهاد ما را قبول کند

۲-پوستمان صراحتن دارد کلفت میشود.در برخی نواحی به وضوح حس میفرماییم دارد کروکودیل وار ضخیم میشود بدنمان فقط مانده ایم نگران که اگر در این فرآیند کروکودیلیزه شدن، دم موجود فوق الذکر هم بخواهد از یک جایمان بزند بیرون،از کجا میزند.انصاف دهید خودش نگرانی خفنیست برای خودش

14 comments:

  1. داشتم برای پست قبلی کامنت می نوشتم که دو بار نوشتم و سيستم هنگ کرد. بعد از ری استارت، رفتم توی ورد خلاصه ای از کامنتی که بود را نوشتم و کپی کردم و آمدم که با جد و جهد فراوان بالاخره کامنتم را به مقصد پست قبل ارسال کنم که ديدم به روز شده و فهميدم از همان حکمت ها که تو چند پست پيش حرفش را زدی در کار بوده که خلاصه توی اين وبلاگ اول بشويم و دل اول شوندگان هميشگی بسوزد!!

    ReplyDelete
  2. اين هم کامنتی که مال پست پيش بود

    :

    « " نگرانی جمعی " تنها عبارتی ست که بعد از کنار هم گذاشته شدن تکه تکه های این پازل که روز های اخیر انجام پذیرفته، به ذهن می آید. . . »

    ReplyDelete
  3. جهاد شما هم جزو جهاد های اکبر است برادر و اميد که قبول درگاه حق خواهد بود. و من الله توفيق

    ReplyDelete
  4. عاطفه(احلام)October 22, 2007 at 6:56 AM

    والله چه سوال سختی خداوند عنايتش را بيش از سايرين شامل حالتان نمايد. من باب مشت محکم هم جای ما نيز بزنيد که حتما پوست دست سرکار نيز کلفت تر از ما خواهد بود لابدُمنه

    ReplyDelete
  5. يعنی چه خطر ناک...هوم؟!!

    ReplyDelete
  6. فکر کنم ديگه وقت افسردگی فصليته.  در ضمن من اومدم مژده بدم دانشنامه زنان بلاخره به روز شد

    ReplyDelete
  7. هی تو وبلاگ قديمی ام رو می خونی؟!

    ReplyDelete
  8. قربون اقا...من از طرف تمامی سربازان اسلام اقدامات دشمن شکنانه شما را ميستايم...

    ReplyDelete
  9. انشاا.. که آن عضو شریف از هر کجا بيرون می زند باعث خير و شادکامی شود

    ReplyDelete
  10. نبينم خلق ملوکانه ذات انورتان ناخوش باشه...

    ReplyDelete
  11. ای بابا دو روز دنيا بيخيال!

    ReplyDelete
  12. دانشگاه ما جديدن يک راه توپپپپپپ پيش پای ما جهت لگد مالی آمريکا گذاشته.هر روز بايد از تصوير پرچم آمريکای جهان خوار که با نور پردازيه خارق العاده ای بر زمين سردر انداخته اند رد شويم و اين توفيق اجباری نصيبمان گردد و از اين غرور ملی لبريز شويم و روز خود را با افتخار آغاز کنيم

    ReplyDelete
  13. اينجا سياسی شده؟ به روز و بهروز باشيد .و بدرود

    ReplyDelete