Sunday, October 14, 2007

بچه ها!برويد،بجنگيد،بميريد،ببريد

با شمایم حضرات!از اول فصل خون به جگرمان کردید،حالا وقت تلافیست.از بالانشینی پرسپولیسی ها نترسید،نگذارید روحیه تان را بگیرد.با تیم بازی نکرده اند هنوز.ببریدشان ۶ امتیاز جلو افتاده ایم و این کم نیست.ضمن اینکه بهتر از من میدانید بردن این بازی برای همه ما هواداران از نان شب هم مهمتر است،بهشان رحم نکنید.قوی،شجاع،با پرنسیپ و دریک کلام استقلالی باشید

پی نوشت:آبی ها دعای ذیل را بعد من تکرار کنند:خدایا! به دل ناصر خان حجازی بیانداز،بی خیال آزمون و خطا در همچین بازی ای شود و از فکر باز ی دادن به علیزاده و نادعلی و سعید لطفی و این قبیل برو بچ بیرون بیاید.بار الها!ناصر خان را توجیه کن قرار دادن نوازی جلوی نیکبخت خائن رذل، یکجور خودزنیست یا بی خیال نوازی شو یا لااقل ببرش سمت چپ.پروردگارا!به آرش برهانی بفهمان پاشنه اشیل دفاع لنگی ها،نصرتیست.بچسبد به او طرف خودش سوتی های لازم را میدهد...ربی!بفهمان به کل تیم که ترسو مرد،در این بازی ترسیدن همان و باختن همان و در خاتمه:نصر من الله و فتح القریب!

24 comments:

  1. حقا که يک سرتیپ واقعی هستی و روحيه‌ی جنگاوری و کلکلانی هرگز از تو دور نمی‌شود. با اينحال شايد بد نبود که قدری محتاطانه‌تر برخورد می‌کردی. هرچند که «استقلال، اول بشی، آخر بشی، دوسِت داريم

    ReplyDelete
  2. آزموسيس جان!از بس کری نخوندم دارم خفه خون ميگيرم.اينم شد زندگی؟

    ReplyDelete
  3. آرزو بر جوانان عيب نيست...به دلم افتاده امروز دوباره زمزمه می کنيم...۶ تايي ها ها ها ...

    ReplyDelete
  4. آمممممممممممممممممممممممممييييييييييييييييييييييييييييييييييين

    ReplyDelete
  5. استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    ReplyDelete
  6. استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    استقلال  سوراخه

    ReplyDelete
  7. شيرعلی جان!شما با اون شير علی قصاب مرحوم نسبتی نداری؟اونم همين قدر طويل بود

    ReplyDelete
  8. من شديداً منتظر پست بعدی هستم. به ديگران هم اين توصيه رو می کنم. چرا که پست بعدی يک پست خيلی مخصوصی می باشد و به شدت بوی دماغ سوختگی می دهد

    ReplyDelete
  9. فريبااااااااااااااااااااااااااا به سانچو چه ربطی داره آخه؟

    ReplyDelete
  10. عاطفه(احلام)October 14, 2007 at 8:33 AM

    همين حالا فهميدم همکارم يه پارچه داده ۱۶۰۰۰ توامن روش نوشته پرسپويس بزاره رو ماشينش. جالب بود برام!

    ما که چيزی سرمون نميشه اما هرچی تو بگی دوست جان.

    ضمنا بابت پستهای قبليت. جونی کجايی که يادت به خير آنت و جان شيفته اين رومن رولان که برای من حکم مولانای خودمونو داره تو نويسنده های خارجی البته نه به اون قوت که از جهت  گفتن تمثيل و کلمات قصار کمی شبيه است

    ReplyDelete
  11. ديدی چه مفت مساوی کرديم.......

    ReplyDelete
  12. حسن رودباريان مگه نگيرمت!!! روهام جان اونی که رفت تو گل پرسپوليس مغز حسن آقا بود... ! در ضمن محسن رفت و برگشت و حال کن!

    ReplyDelete
  13. =))) به جان خودم گل رو که زد استقلال گفتم الان امير در پوست خود نميگنجد و وقتی خورد گفتم الان چی؟؟آيا ميگنجد؟؟؟

    خلاصه ما تنها بينندگان و مشوقان هيچيک از دو تيم بسی خنديديم از دست اين کری ها..

    ReplyDelete
  14. می ترسم بد ببازيم!‌ کاش يه عنايتی داشتيم!!!!!

    ReplyDelete
  15. سلام امير ، در اين مورد نظری ندارم چون اصلن به اندازه سر سوزنی از فوتبال چيزی نمی فهمم.

    خواستم ادرس خانه ی نو را بدهم و بروم .

    راستی یک تشکر ویزه به خاطر معرفی کتابو ادرس دقیقش.

    همين . تا بعد ...

    ReplyDelete
  16. پست قبلی هم خيلی قشنگ بود. دوستش داشتم.

    ReplyDelete
  17. ای کاش همه ی آبی ها چون ماکان عزيز کمی منطقی بودند...نه...نه...هنوز جرعه ای منطق در اين کوزه يافت می شود...

    ReplyDelete
  18. دوست نظر باز من اندکی صبر

    ReplyDelete
  19. رضا قاري زادهOctober 14, 2007 at 5:54 PM

    امير جان سلام... بالاغيرتآ يه ژستي بذار كه مثل دو تا دربي قبل مجبور نشي بعدش بنويسي خوب بد بوديم وافتضاح بوديم و حقمون بود و .....

    ReplyDelete
  20. خداييش اين استقلال داره گندش رو در مياره. فشار خون گرفتم از اين بازيهای افتضاحش. سر ناصر خان سلامت که هی گند بزنه و بگه بالاخره بازی برد و باخت داره! به عنوان يه استقلالی دو آتيشه آرزو می کنم يه شهاب سنگ از اسمون بياد وسط فرق کله اين مسوولان تيم خراب کن

    ReplyDelete
  21. محسن رفت و برگشت.....محسن رفت و برگشت....يک گل کاملا کلاسيک و مدرسه ای رو از محسن رفت و برگشت مشاهده کرديم...يه ربع بعد بازی آريا شهر بودم...نمی دونی استقلالی ها انگار دنيا رو بهشون دادی چنان خوشحالی می کردند که می انگاريدی ۶ تا زدن بهمون...خب البت تيمی که از رشت بخوره معلومه از مساوی با صدر نشين بلامنازع ليگ در پوست خودش نمی گنجه...

    ReplyDelete
  22. ای بابا دلم گرفت از بس نيومدم اينجا

    ReplyDelete
  23. تيم مثل مرد بازی کرد...مهم همينه

    ReplyDelete
  24. طرفدار باغيرت داد می زنه: استقلال دوست داريم، ببری ببازی دوست داريم.  حالا همه با هم :  (گلناز خجالت نکش بلند بگو ) استقلال زلزله محبوب هر چی دله.  و از همين تريبون اعلام می کنم وحيد جيگر من می باشد.

    ReplyDelete