Friday, May 15, 2009

ختم کلام

دوستانی که بر آزادی عمل اهل تحریم دفاع می کنند بخاطر داشته باشند که ما همه سوار یک قایقیم و نمی شود جایی از این قایق را سوراخ کرد و بعد گفت«به شما چه ربطی دارد جای خودمه».نتجه اعمال و رفتار حضرات مستقیمن در زندگی من تاثیر گذار است فلذا نمی توانم ساکت بمانم که باز همین آش باشد و همان کاسه!


در باب اینکه اهل تحریم محق هستند یا نه و اصلن شاید بنده دارم مزخرف می گویم و حق با اهل تحریم است جسارتن عرض می کنم.چهار سال گذشته متر و معیار حقانیت بین ما و اهل تحریم؛چهار سال پیش من و ما گفتیم رای بدهید و حضرات فرمودند نخیر رای ندهید.حضرات اهل تحریم برنده بازی شدند.ما باختیم!


حالا انصاف بدهید به همه چهار سال گذشته،به تورم کمر شکنش،به مفقود شدن درآمد های میلیاردی نفتی،به چند برابر شدن اجاره بها و قیمت مسکن،به بی کاری،به رکود،به فساد اداری،به خفقان سیاسی و فرهنگی،به انزوای بین المللی،به کردان،به سردار رادان و...به همه اینها به عنوان دستاورد اهل تحریم در چهار سال گذشته فکر کنید و بعد اگر دیدید نتیجه این مانیفست تحریم به جای مشارکت مثبت بوده،خوب بگذارید تحریم ادامه یابد!

7 comments:

  1. سلام. من با اجازه مطالب اخیر شما رو با ذکر اینکه متعلق به شماست برای تعدادی از دوستام ارسال کردم. امیدوارم ایرادی نداشته باشه.

    ReplyDelete
  2. علی بورسبازMay 15, 2009 at 9:46 AM

    سلام من بعضی مواقع به اینجا سر میزنم و برای اولین باره اینجا نظر می زارم.
    به نظر من هیچ کدام از کاندیداهای موجود ایده ال نیستند!
    ولی از بین اینها احمدی نژاد از همشون بهتره ومن به اون رای میدم.

    ReplyDelete
  3. احمدی نژاد از خاتمی بهتره چون احمدی نژاد جلوی دنیا ایستاد و حق هسته ای ما رو گرفت
    حالا کی این حرف رو میزنه ؟ کسی که نمیدونه حق هسته ای رو میخورن یا می پوشن
    این آدم رو باید به رای دادن تشویق کرد یا رای ندادن ؟‌ زیادن این آدما وضع فعلی نتیجه ی طرز فکر این هاست نه تحریم تحریمی ها

    یه جوری میگی اهل تحریم رای ندادن ما باختیم انگار 70 میلیون اونا بودن بعد چون رای ندادن احمدی نژاد با 1 میلیون انتخاب شد

    ReplyDelete
  4. حمایتت می کنیم امیرخان! تحریم که کلی رده. بحث سر کروبی و موسویه.

    ReplyDelete
  5. کماکان معتقدم در مقابل کسانی که بعد از 4 سال هنوز فکر میکنن احمدی نژاد چون پزشکه بهش میگن دکتر هیچ شانسی نداریم
    هر کس دیگه ای هم رای بیاره فرقی با احمدی نژاد خواهد داشت این میگه بتمرگ یکی دیگه خواهد گفت بشین

    ReplyDelete
  6. جواب‌های احتمالی:

    ۴سال پیش ما گفتیم بیاین همه رای ندیم شما دادین و نقشه ما رو خراب کردین. حالا که گندش در اومده می‌ندازین گردن ما؟

    من نمی‌گن رای ندیم بهتر می‌شه. می‌گم فرقی نمی‌کنه.

    این که همه تو یه قایقیم دلیلی نمی‌شه که ما به حرف شما گوش کنیم. اتفاقا من فکر می‌کنم الان شما با رای دادنتون دارین سوراخ می‌کنین

    (اینا جوابای احتمالیت بود. من شخصا دفعه قبل به معین رای دادم این دفعه هم به کروبی می‌دم)

    ReplyDelete