Monday, May 18, 2009

سمینار

من می خواهم جمعه این هفته،حوالی ده صبح تا یک و نیم بعد از ظهر،سمیناری داشته باشم در مورد سیکل سفر زندگی انسانی،بر مبنای آموزه های جوزف کمپبل.کمیاگر پائولو کوئیلو هم به عنوان الگو و نمونه با این آموزه ها شبیه سازی می شود.بین پنج تا حداکثر هشت نفر شرکت کننده می توانیم داشته باشیم.محل تشکیلش خانه خودم هست در یوسف آباد.سمینار پیش نیاز نمی خواهد، کیمیاگر را خوانده باشید و موضوع برایتان جالب باشد کفایت می کند.به نکات زیر هم توجه فرمایید:


1-هزینه ندارد.به جای پول من یک تعهد جدی از شرکت کنندگان می خواهم برای حضور فعال در سمینار.یعنی با ذهن باز حاضر شوید،ماجرا را جدی بگیرید و در پایان برداشت تان را روی یک برگ کاغذ برایم بنویسید؛همین!


2-سوالی اگر توی ذهنتان بود در کامنت دانی همین پست مرقوم بفرمایید یا به آدرس ای میل amir.kamyar@gmail.com ارسال فرمایید


3-تا ظهر چهارشنبه می توانید اطلاع رسانی کنید در باب حضور دشمن شکنتان.نام،نام خانوادگی و شماره تماستان را به همان آدرس ای میل فرمایید.من یا پائولو یا جوزف یک کدام مان با شما تماس می گیریم.


4-پنج شنبه ساعت چهار عصر الی هفت و نیم هم می شود سمینار تشکیل شود.در ای میلتان در صورت تمایل به حضور؛ترجیحتان را برای زمان تشکیل مرقوم فرمایید


5- پیشاپیش عرض می کنم اگر بیشتر از هشت نفر داوطلب داشته باشیم حق انتخاب شرکت کنندگان با توجه به زمان اعلام تمایل و غیره برای من محفوظ است.با تعداد کمتر از این هم حق تشکیل ندادن سمینار که هر دو حالت حداکثر تا چهار شنبه شب به اطلاع دوستان خواهد رسید


خلاصه دوره:جوزف کمپبل در کتاب قهرمان هزار چهره،سیکل سفر قهرمانی در اسطوره های مختلف را به مبنای سه مرحله جدایی،تشرف و بازگشت شرح می دهد و تاکید می کند تمام اتفاقات مهم زندگی ما و در واقع کل زندگی انسانی بر مبنای این سیکل شکل می گیرد.شناخت این سه گانه به ما امکان می دهد بدانیم در همین لحظه اکنون، در کجای زندگی ایستاده ایم.این سیکل سه گانه به صورتی ساده شده در کتاب کیمیاگر پائولو کوئیلو و در قالبی داستانی بیان شده اند که برای درک کامل مساله،جداگانه بررسی خواهد شد

13 comments:

  1. بهونه همیشگیMay 18, 2009 at 6:52 AM

    موفق باشی

    ReplyDelete
  2. ولی من پول می گیرم بیام تازشم اظهار نظر می کنم و از شما جانبداری و اینها...حالا بیام؟

    ReplyDelete
  3. پذیرایی و سرویس ایاب و ذهاب هم فراهمه یا نه ارباب؟

    ReplyDelete
  4. محمد جواد شکریMay 18, 2009 at 7:49 AM

    من دوست دارم بیام، ولی این هفته شمالم، اگه تشکیل نشد و به تعویق افتاد؛ منو خبر کن

    ReplyDelete
  5. من دوس دارم بیام....

    ReplyDelete
  6. من که فقط یه جمعه را دارم تا از دهمون هم بیام پایتخت تمام روزم رفته. ولی خیلی دوست داشتم بیام. هرچی شد برای ما هم تعریف کنید ها

    ReplyDelete
  7. خب اگه فقط دوست داشته  باشیم توی همچین جلسه ای باشیم و یه گوشه بشینیم و سیر دلمون گوش کنیم و کتاب رو نخونده باشیم هم که تکلیفمون رو روشن کردی !

    ReplyDelete
  8. وای جوزف و پائولو خودشون هم هستند؟ یونگ چی ایشون درس نمی‌دن؟

    ReplyDelete
  9. حالا نمی شد این جمعه نباشه..تو نمیگی تو تا زوج جوون این جمعه میخوان برن خونه اشونو تمیز کنن که وسایل ببرن توش اخه :(

    ReplyDelete
  10. منظور از تو تا زوج جوون همانا یک زوج جوون می باشد :دی

    ReplyDelete
  11. آقا من هر دفعی 70 خط واست کامنت میذارم دسی میشم.حالا میخوام بگم ایدتون عالیه.کوییلو خوندم اما به نسبت شما احساس بی سوادی میکنم واسه همین نیام بهتره

    ReplyDelete
  12. آقا من هر دفعی 70 خط واست کامنت میذارم دسی میشم.حالا میخوام بگم ایدتون عالیه.کوییلو خوندم اما به نسبت شما احساس بی سوادی میکنم واسه همین نیام بهتره

    ReplyDelete
  13. سمینار میگذارین؟؟

    ReplyDelete