Tuesday, May 26, 2009

تا پیروزی

١-یاری نیوز مصاحبه ای دو مرحله ای با سید محمد خاتمی دارد که به نظرم جالب آمده و خواندنش مفید است


2-از شنبه شروع می کنم سلسله پست هایی را نوشتن در مورد انتخابات.از اینکه چرا معتقد به مشارکتم و نه تحریم شروع می کنم و با بررسی مهمترین مشکلات ایران در عرصه های سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی و...ادامه می دهم.این مجموعه نوشتار تلاش می کنم شفاف کنم مهمترین درد های امروز ما چیستند و چرا فکر می کنم میرحسین موسوی درمانی برای این درد ها دارد.از شنبه تا روز رای گیری هر روز یک پست برای پیروزی میرحسین


3-ذهنم به شدت درگیر است که مثلن من نوعی، با چه راه حل هایی می توانم فضای گفتگو را از وبلاگ خارج کرده به میان مردم ببرم.به ذهنم رسید مثلن شاید بتوانم نوشته هایم را پرینت بگیرم و در بورد ساختمان محل سکونتم یا محل کارم نصب کنم.مچ بند سبز به دست ببندم و در تاکسی سر حرف را با مردم باز کنم.با آدم هایی که فکر می کنم رای نمی دهند تماس تلفنی بگیرم و تلاش کنم قانعشان کنم برای رای دادن به میرحسین...به نظرتان چه کار های دیگری می شود کرد؟

9 comments:

  1. آرمان آریاییMay 26, 2009 at 11:06 AM

    سلام..تاکسی اساسی جواب میده امیر..میری میوه بخری نون بخری یا سوپر مارکت میری این موقع ها هم سر صحبت رو باز کن..ستادهای موسوی همه جای شهر هستن ازشون پوستر بگیر و پخش کن دنیای مجازی مهم هست اما نه اونقدرها..بیشتر وقتت رو بگذار برای بیرون..از پارچه فروشی چندین متر نوار سبز با عرض یک سانت بگیر با قیچی اندازه های مشخص ببر بده به مردم..امروز یه چیزی شنیدم فکم افتاد یه پسره پای پیاده از انقلاب تا ظفر برای میرحسین تبلیغ کرده واقعا تو این فضای آلوده و امکانات دولتی هر کدوممون باید یک ستاد باشیم..در مورد تحریمی ها در درجه اول رای دادنشون مهمه کاری نکنیم که کلا از رای دادن منصرف بشن..در صورتی که برات مقدور هست تمام وقت آزادت رو با تبلیغ پر کن..در صورت تمایل در مورد تراکت پخش کردن تجربم میگه بین پیاده رو و خیابون که حرکت میکنی حتما زیر برف پاک کن های ماشین ها دونه ای 1 تراکت بگذار...به امید فردای روشن برای من، تو و تمام مردم دنیا

    ReplyDelete
  2. شرکت در جلسات فامیلی و ایراد نطق برای جوانتر ها و مسن تر ها هم ضروریه..

    ReplyDelete
  3. اجازه بدیم اعلامیه پخش کردن و عکس و پوستر چسبوندن بمونه واسه کسانی که نمی تونند با کلامشون یا با قلمشون تاثیر گذار باشند.. ارباب باید لینکهات رو بفرستی برای بالاترین...

    ReplyDelete
  4. راستی خود ستادها هم احتمالا باید جاهای خالی زیادی داشته باشند... شاید بشه از طرف ستادها رفت برای جماعتی سخنرانی کرد...

    ReplyDelete
  5. قلمت فعلا بهترین کمکه

    ReplyDelete
  6. به قول این دوستمون پوستر چسبوندنو بذار برای ماها!

    ReplyDelete
  7. دانشگاه و دانشکده مون پر از این دستبند های سبز.. با این تفاوت که بچه های دانشکده مون کوله پشتی ها و کیف های ورزشی شون را هم با یه ربان سبز بزرگ و خوشگل زیبنده می کنند.

    ReplyDelete
  8. آرمان آریاییMay 26, 2009 at 4:02 PM

    با این حال من احساس میکنم صحبت کردن و پوستر پخش کردن هر دو به موازات هم مفید هستند وقتی یکی از استادهای دانشگاه رو تو این حالت دیدم بیشتر به وخامت اوضاع پی بردم...به امید فردای روشن برای من، تو و تمام مردم دنیا

    ReplyDelete
  9. یه سری کارای گروهی نمیشه انجام داد؟ هوم؟

    ReplyDelete