Tuesday, May 12, 2009

چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم؟

ملاحظه برخی ایراد ها که نسبت به میرحسین موسوی گرفته می شود واقعن فریاد آدم را به هوا بلند می کند.یکی می گوید چرا نسبت به اعدام های سال ۶٧ واکنشی نشان نداده؟آن یکی می گوید چرا حالا که واکنش نشان نداده از سرود منسوب به فداییان خلق برای تبلیغ خود استفاده می کند،دیگری اضافه می کند بد بد بد می خواستم بهت رای بدم حالا که سرود فداییان رو کش رفتی بهت رای نمی دم،کف صابون بره تو چشت الهی میرحسین!


بابا جان ها!بابا جان ها!کی می خواهید از این توهم دست بردارید که رییس جمهور ایران می تواند همزمان رهبر اپوزیسیون هم باشد؟که اعدام های شصت و هفت خط قرمز نظام است؟که برای اینکه بشود در موردشان حرف زد به زمان نیاز داریم و به قدرت؛که با خانه نشستن زمان و زمین را با هم هدیه می کنید به تفکری که باعث و بانی اعدام های ۶٧ بوده است؟در مورد آن سرود هم ماجرا واقعن بوی بهانه تراشی های کودکانه را می دهد تا انتقاد جدی.اولن تا آنجا که من می دانم این سرود هر چه که هست رسمن از سوی ستاد میرحسین اعلام نشده،ثانین بر فرض که کسی در ستاد ایشان چنین کاری کرد باید دست در دست شریعتمداری کیهان بگذارید:آن یکی بگوید میرحسین  سرود فداییان محارب را کرده نمادش،شما هم بفرمایید هر چی رو می بری ببر سرودم رو با خودت نبر؟


یکبار برای همیشه کاش دست از دایی جان ناپلئونیسم بردارید،از کار کار انگلیسی هاست و کار کار رژیم و کار کار هر کسی جز خود ما گفتن تان...یکبار برای همیشه کاش نگاهی بیاندازید به نقشه جغرافیا و ببینید همسایه های این گربه ملوس،افغانستان و پاکستان و عراقند نه فرانسه و سوییس و هلند...یکبار برای همیشه کاش دست از بهانه تراشی بردارید،نقش ایوان را فراموش کنید و دل بدهید به محکم کردن پای بست!

7 comments:

  1. به نظر من قضیه خیلی ساده است.
    هیچ کس دید بی طرف نداره.شما موافقش هستید پس از خطاهاش چشم پوشی می کنید.اونی هم که مخالفشه اشتباهات رو بزرگ می کنه.شاید بهتر باشه اگه قرار شد کسی رو انتخاب کنیم با همه ی اشتباهات و کارای خوبش بپذیریم.حالا چه میر حسین , چه کروبی.

    ReplyDelete
  2. این کاملا معلومه که میرحسین هم بی عیب نیست مثل همه آدمهای دیگه ولی ما می خواهیم انتخابش کنیم چون فکر می کنیم می تونه مفیدتر از سایرین باشه. اگر قرار به ایراد گرفتن و بهانه تراشی باشه بالاخره هرکسی یه اشتباههایی داره. اینقدر به این قضایا صفر و یکی نگاه نکنیم

    ReplyDelete
  3. راستش خیلی از ما داریم چوب خانه نشینی 4 سال پیش را میخوریم که گفتیم همه سروته یک کرباسند . ولی اینطور نیست . ما داریم تو این مملکت زندگی می کنیم و دیدیم که حداقل هوای آزاد را هم از ما گرفتند ... جدا" باید همه دست از لجبازی برداریم و رای بدیم اونم به موسوی ....

    ReplyDelete
  4. محمد جواد شکریMay 12, 2009 at 9:39 AM

    مساله اینه که مردم ما در هاله ای ایده ال گرایی زندگی می کنن؛ همین الان من اینجا آدم هایی رو می بینم که میگن اگه احمدی نژاد انتخاب بشه از ایران میرن؛ کاش ما یاد بگیریم که پراگماتیک باشیم

    ReplyDelete
  5. همه حرفهایی که زدین صحیح، فقط من نمی فهمم هنوزم که حالا که بناست با دیده ی اهمال و چشم پوشی به قضیه نگاه کنیم تا تحفه خان انتخاب نشن چرا کروبی نه!

    ReplyDelete
  6. تو که خودت اولش می گفتی به کروبی رای میدی نه به میرحسین. چی شد ؟

    ReplyDelete
  7. من با اصطلاح ِ" اصلاح طلبی ِ اصولگرایانه" هنوز نتوانسته ام کنار بیایم

    ReplyDelete