Sunday, October 5, 2008

لانگ جان سیلور

لانگ جان سیلور!اسمش این است،فقط بعضی آدمها که خیلی خودمانی هستند اجازه دارند صدایش کنند جان!دیروز عصر بعد از چند هفته بگیر و ببند خفن تحویل گرفته شد.عوام وقتی میبینندش به طرزی بی ادبانه صدایش میکنند روآ نقره ای ولی این اسمش نیست.اسمش لانگ جان سیلور است و دوست دارد به اسم کامل صدا شود.مثلن مطمئنم آن مردک توی پارکینگ ایران خودرو این را نمیدانست و بهش گفت هی روآی نقره ای و لانگ جان روشن نشد که نشد.فقط وقتی یواش در گوشش زمزمه کردم چطوری لانگ جان سیلور کبیر؟خندید و دیگر بد قلقی نکرد.هنوز ازش میترسم .ابهتی دارد برای خودش ولی در عین حال خیلی هم مهربان است.همه اشتباهات من را تحمل میکند.میگذارد بکوبمش به در و دیوار ،با ترمز دستی بالا راه بیفتم و هی باعث خاموش شدن و سرشکستگیش شوم ولی بازم راضی است چون من و فقط من فهمیدم اسمش لانگ جان سیلور است!


پی نوشت:باورتان میشود از وقتی جان را تحویل گرفته ام به شدت احساس درماندگی میکنم؟انگار شانه هایم خم شده زیر بارش.فاصله خیلی افتاد بین گواهی نامه و رانندگی و احساس ناشی بودن دارم و ضعف.مساله رانندگی نیست،وقتی خودتان را با کمال و درخشش تعریف میکنید هر چیزی که ضعفتان را به رختان بکشد عصبی تان میکند...دروغ چرا عصبی ام!

19 comments:

  1. قدم نو رسیده مبارک! عصبی چرا آخه؟اتفاقاتی که ممکنه بیفته اینه که یه مشت آدم عجول پشت سرت بوق بزنند یا مثلا آینه یه ماشینی که کنار خیابون پارک کرده رو برنی یا خیلی آروم بخوری به ماشین جلویی که همه ی همه اش هم فدای سرت.بعدش هم اینا رو ولش کن شیرینیش رو کی باید بخوریم به سلامتی؟

    ReplyDelete
  2. موسیو long john silver the great، سلام عرض شد!

    ReplyDelete
  3. جان عزیز! تو رو به امیر و امیر رو به تو سپردیم.مراقب همدیگه باشید

    ReplyDelete
  4. تا حالا به خودكشي فكر كردي؟

    ReplyDelete
  5. رضا قاری زادهOctober 5, 2008 at 8:51 AM

    آخیییییش نبودی چند روز دلمون تنگ شده بود ... خوب شدیم حالا

    ReplyDelete
  6. رئیس رئیس به جان خودت نباشه به جان لانگ جان سیلورت روده بر شدم از خنده این کامنتت رو که خوندم... زنده باشی رئیس (این کامنت مصداق پاچه خواری برای شیرنی لانگ جان سیلور نیست چون من قبلش به نفع رضا انصراف دادم)

    ReplyDelete
  7. مبارکه رفیق! نمی دونم چرا از اونهایی هستی که اصلا نمی تونم پشت فرمون تصورت کنم! مثل خودم.

    ReplyDelete
  8. تبریک...تبریک...تبریک

    ReplyDelete
  9. حالا که کامنت ها رو خوندم به خود بالیدم که نزدیک ترین اشخاص هستم به امیرانه از بعد مسافت...لذا یقین دارم امروز و فردا امیرانه من و همسر را به صرف شامی دعوت خواهد نمود...آ، وقت می آیم و پزش را به همه شما می دهم.

    ReplyDelete
  10. خوب خوب کلي خبرهاي خوب بوده و ما بي خبر....کم کم راه مي افتي بِرار

    ReplyDelete
  11. ببين يکي از اصلي ترين هاي رانندگي توي ايران و بهت مي گم.فکر کن هيچ کسي و هيچ ماشيني توي خيابون نيست و فقط تو هستي لانگ جان گرامي...
    اصلن هم گول اين تابلو هاي راهنمايي و رانندگي و نخور چون توي ايران همه اشون معني برعکس دارن!

    ReplyDelete
  12. به به مباركا

    ReplyDelete
  13. لانگ جان سیلور اسم یه شخصیت داستانی تو کتاب جزیره گنجه فرید جان

    ReplyDelete
  14. امیر جان یه چنجر بنداز روش تا خواهر سوزان روشن توش واست بخونه اون وقت یی هو خودت رو تو آسمونا می بینی.

    ReplyDelete
  15. به جان خودم رضا نصفه شب نفرستادم...این مخابراتم شورش رو درآورده

    ReplyDelete
  16. مبارک باشه ولی لانگ جان یعنی چه فقط سیلورش رو فهمیدم

    ReplyDelete
  17. مبارک باشد جناب لانگ جان سیلور ، آشنایی و همراهی تان با امیر .

    ReplyDelete
  18. گیگیلی گیگیلی مبارک مبارک.,هزار تا بار امیر جان ٍ لانگ جان سیلور جان دار.,اونوقت واسه خودت مرکب جدید خریدی سانچو چی پس.,؟!D:

    ReplyDelete