Sunday, May 3, 2009

آنها می رقصیدند

اگر هوادار و بیننده فوتبال باشید حتمن برایتان پیش آمده که کسی ازتان پرسیده باشد«این فوتبال چی داره که انقدر براش وقت می ذارین؟»...پیشنهاد می کنم یک نسخه از بازی دیشب بارسلونا و رئال مادرید را تهیه کنید و در هر مواجهه با چنین سوالی بگذارید بازی را ببیند شرط می بندم که قانع شود فوتبال می تواند به اندازه یک موسیقی،فیلم خوب،تابلوی نقاشی و...زیبا باشد.دیشب مردان بارسلون،باله می رقصیدند:آن حرکات ظریف؛چرخش های ناگهانی؛همزمان، بودن و نبودن در همه جای زمین؛لذت لذیذ بازی دادن قربانی؛دیشب مردان کاتالان می رقصیدند و حریف را می رقصاندند.بازی ناب،تیم رویایی،شکوه فوتبال!


پی نوشت:رئال گل چهارم را که خورد از پای تلویزیون بلند شدم و دیگر بازی را ندیدم.بله بازی خیلی زیبا بود ولی نمی شد بنشینم و تحقیر رئال مادرید را ببینم.بارسا داشت تیم محبوب مرا له می کرد و من طاقت تماشای بیش از این فاجعه را نداشتم.ال کلاسیکو امسال برایمان تبدیل به فاجعه شد،اما من یادم هست یکبار زمان یوهان کرایوف،با پنج گل به بارسا باختیم و سال بعد خورخه والدانو دوست داشتنی تیمی ساخت که دقیقن پنج هیچ بارسا را له کرد.صبر می کنیم برای روز تلافی،روز انتقام!

12 comments:

  1. من بارسا بودما

    ReplyDelete
  2. اوهوم,نی نای فوتبالی.,

    ReplyDelete
  3. حالا تو که رئالی بودی ... من و بگو که بارسلونایی ام و بازی رو ندیدم . دارم می سوزم یعنی !!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. محمد طه ارگانیMay 3, 2009 at 4:24 AM

    یعنی من از صبح منتظر این پستت بودم...بی معرفت پیامک چرا جواب نمی دی؟

    ReplyDelete
  5. محمد طه ارگانیMay 3, 2009 at 4:25 AM

    شش تایی ها....شش تایی ها

    ReplyDelete
  6. محمد طه ارگانیMay 3, 2009 at 4:26 AM

    داداش تو ایران و اسپانیا شش تایی شدین ولی باز هم در سلایق فوتبالیت تجدید نظر نمی کنی...من چه کنم با تو؟

    ReplyDelete
  7. چی بگم والله. لابد همین جوریه که می گی دیگه

    ReplyDelete
  8. آقایون بارسلونایی جدایی طلب شورشی یادشون رفته گویا که همین بارسال بود خیلی هم دور نیستاااااا که چون رئال قهرمان شده بود بازیکناشون دم تونل وردودی سانتیاگو برنابئو وایستادن و برای کهکشانی های ما دست میزدن تا وارد زمین بشن گویا یادشون رفته ما الان مدیرعامل هم نداریم گویا یادشون رفته نیستروی و اشنایدر و گوتی و امثالهم رو نداشتیم و روبن و هاینزه هم نصفه و نیمه رسیده بودن گویا یادشون رفته بعد از دوسال دارن به سلامتی یه جامی رو میگیرن!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. تف به این سرنوشت که ما رو تبعید کرد به جایی که توش ال کلاسیکو هم ازمون گرفته شده....

    ReplyDelete
  10. محمد جواد شکریMay 3, 2009 at 5:43 PM

    ایشالله سال بعد هم له میشین!!!

    ReplyDelete
  11. آرمان آریاییMay 3, 2009 at 6:18 PM

    تسلیت میگم واقعا! خدای مسی و اتوئو دقت میکردند نه تا رو شاختون بود! کاسیاس هم موثر بود در بیشتر گل نخوردن! حالا تمرین کنین ایشالا سال دیگه با اختلاف دو سه تا میبازین آبرو داری میشه!...به امید فردای روشن برای من، تو و تمام مردم دنیا

    ReplyDelete
  12. وقتی هوادار تیم رقیب چنین متنی درباره فوتبال مینویسه باید برای صداقت و شجاعتش ایستاده دست زد :)

    ReplyDelete