Sunday, July 10, 2005

در لطافت طبع خدای باران

سلام! اين ۳-۴ روزه رو ولايت بودم.شايد مضحک باشه ولی هنوز که هنوزه برای من خونه اونجاست نه اين قفسک خالی از حضور مهر!


۱-خدای مهربان من!خدای تنهايی،عطش، خستگی! خدای زن ،زايش،زندگی!خدای شعر،شور ،شراب!خدايی که الله و يهوه يا خدای انجيل و زبور و اوستا نيستی!خدايی که مهربان آفريدگار منی!هزار هزار بار ممنون بابت بارانی که در شب گرم ۱۸ تير نازل کردی سريع و ساده...هر بار که جستجو کردمت به من يادآوری کردی:بخواهيد تا به شما داده شود!


۲-خوی جنگجوييم بدجوری تحريک شده،اخرين بار که اينقدر احساس مبارزه طلبی داشتم ۱۸ سالم بود و ميخواستم کنکور امتحان بدم.خلاصه حواستون بهم باشه ،يه جاهاييم بدجوری تحريک شده،از من گفتن!


۳-خبر انفجار های لندن رو حتما شنيديد،بازم بيشتر از ۵۰ انسان بيگناه کشته شدند و تعداد بيشتری زخمی.عقل و قلبم با قربانيان اين بمبگذاری همدرده اما چيزی پنهان در اعماق روحم از به خاک ماليده شدن پوزه بوش و بلر خوشحاله!جالب نيست بعد از به اصطلاح ۵ سال جنگ مداوم با تروريسم القاعده در مرکز لندن همچين عملياتی رو طرح ريزی ميکنه؟ 


پی نوشت:شيرين بانو! پرسيدی اگر کسی از نزديکان من هم سراغ سکس ازاد بره -عطف به دو پست قبل-بازم نظرم همينه؟جوابت آرست. جوابم همينه.من شايد که نه حتما به دليل ذات شديدا سنتيم اين رفتار رو نمیپسندم ولی انگم بهش نميزنم اسمشو هزار چيز بدتر از بد نميذارم يا لااقل سعی ميکنم که نذارم! اما در مورد معيار محکم قرآن،بذار حرف نزنم.فقط بدون صد در صد باهات مخالفم از نظر من دين حتی در ناب ترين شکلش به نظر شما که همون کتاب الهی پر از تناقض و ابهامو اشکاله و در نهايت حداکثر به درد تنظيم رابطه شخصی هر کس با خداوندش ميخوره و لاغير! شايد يه روزی برات توضيح دادم دلايلم چيه ولی الان معافم کن! دلت خوش!

12 comments:

  1. نوشته هاي رضا قاضيانيJuly 10, 2005 at 6:43 PM

    دوست عزيز نوشته بسيار خوبی بود . با ؛ مرا بنگر... ؛ به روز هستم و منتظر ....

    ReplyDelete
  2. سلام... گفته بودم که... ادعونی استجب لکم... حالا چرا با من قهری؟ ها؟..... يا حق!

    ReplyDelete
  3. سلام.اولا بارون کی اومده من نديدم. دوما به نظر من اون چيز پنهان رو بکش. حساب کن ۲ سال بعد من در لندن و تو مترو بودم و بمب می ترکيد و خداييش ناراحت نمی شدی؟:)).مردک بی ايمان. رجوع کن به ايمان من الايمان:))

    ReplyDelete
  4. سلام. پاراگراف اخر را يک بار ديگه بخون چيزی کم نداره؟:

    ReplyDelete
  5. در ضمن تحريک می شی دقيقا چی کارها می کنی تا ما بتونيم  تدبيری بينديشيم.:))

    ReplyDelete
  6. خيلی باحالی ۳۲۶ تا دوستت دارم

    ReplyDelete
  7. گردهمايی مقابل دانشگاه تهران برای نجات جان گنجی
    تعدادي از گروه هاي دانشجويي و خانواده زندانیان سیاسی طي فراخوانی از مردم خواسته اند تا ساعت پنج تا هفت بعد از ظهر روز سه شنبه بيست و يکم تير ماه مقابل درب اصلی دانشگاه تهران برای دفاع از جان اکبر گنجی گرد هم آيند. در اين فراخوان آمده است: "تا دير نشده است با تمام توان، برای رهايی زندانيان سياسی که سلاحی جز قلم و جرمی جز بيان حقايق ندارند، تلاش کنيم." فشارها برای نجات گنجی هر دم افزوده می شود. اتحاديه اروپا نيز طی اطلاعيه ای خواهان آزادی اکبر گنجی شد. در اين اطلاعيه آمده است: "با توجه به وضعيت او و نياز به درمان فوري، اتحاديه اروپا با در نظر گرفتن ملاحظه هاي انساني از مقام هاي ايراني مي خواهد اكبر گنجي را بي درنگ آزاد كنند." چندی پيش هلن فلوتر، رئيس کميسيون حقوق بشر پارلمان اروپا طي نامه ای به نماينده شخصی رئيس سياست خارجی اتحاديه اروپا در زمينه حقوق بشر خواستار اقدام عاجل برای نجات جان گنجی و آزادی او شده بود.

    ReplyDelete
  8. هی رفيق! نکنه يه جورايی هم ولايتی ما باشی؟!!!

    ReplyDelete
  9. چه حال میده دیگه میتونم تو فدورا فارسی بنویسم . اما p نمی دونم  کجاست و این خیلی بده باز خوبه گ و ژ هست. منم با جوابات به شیرین موافقم . موید تریت باشی

    ReplyDelete
  10. ۱۸ تير... داره کم کم فراموش ميشه .در حالی که من با تمام وجود حسش می کنم.چون همکلاسيا و همدانشگاهيمو ديدم که چطور...

    ReplyDelete
  11. دکتر شريعتی ميگه هميشه يه عده ای با عده ای ديگر که اصلن نمی شناسند، بدون اينکه بدانند برای چی، در حال جنگند. اما رهبران اين دو دسته،همديگر را خوب ميشناسند و اين وسط اين بيگناهان که بدون علت، تلف می شوند.

    ReplyDelete
  12. يکی گفته اجلاس گروه۸ دوتا پيام دريافت کرد اولی کنسرت live8 و دومی بمبگذاری لندن. ديدين که اولی چهقدر خوب به نتيحه ايی که ميخواست رسيد و نه تنها سران که همهمردم به بانیانش احترام گذاشتن.
    و دومی نتيجش نفرت بيشتر از مسلمانهارو نتيجه داد درحاليکه خيلياشون مخالف اين روش مقابلن

    چرا رهبرای جهانی مسمانها بايد ابومصعب زرقاوی و بن لادن باشن چرا ما نبايد يکی مثل گاندی يا ماندلا داشته باشيم
    يا اگه يه «خاتمی» هم پيدا شد پشتشو خال کنيم

    ReplyDelete