Tuesday, August 12, 2008

حمایت از خانواده حمایتت میکنیم

به نظر من این لایحه حمایت از خانواده نه تنها که لایحه بدی نیست که بسیار هم لایحه متعالی و در جهت رشد خانواده است زیرا:


١-مخالفان بر این باورند که این لایحه چون اجازه ازدواج مجدد بدون اذن همسر اول را به مردان میدهد باعث تضعیف بنیان خانواده میشود که بنده قوین مخالفم.الان عرض میکنم چرا:قبلتر ها باید زن و شوهر هر دو کار میکردند تا میشد یک زندگی دو نفره را اداره کرد حالا با کار کردن هر دو هم نمیشود یک زندگی دو نفره را اداره کرد فلذا بهتر است یک شوهر و مثلن ۴ زن همه با هم کار کنند تا شاید بشود از پس اجاره خانه و اینها برآمد از این رو از دید اقتصادی این لایحه به تحکیم پایه های مودت در خانواده کمک میکند


٢-میفرمایند این لایحه باعث تسهیل صیغه میگردد.بابا جان!الان مردان غیور این مرز پر گوهر -اگر این کاره باشند-کنار خیابان سوار میکنند بی هیچ نوشته و تعهدی ولی اگر صیغه رواج یابد خود مردان در کوتاه مدت میفهمند که این مدل ازدواج فقط دردسر دارد و به کلی فاقد هر گونه سود اقتصادیست.نظر به بند یک مردان زرتی میروند ازدواج دایم فراوان را به سامان میرسانند و باز هم طبق بند یک نوشته حاضر پایه های مودت تحکیم و اینها


٣-میفرمایند این لایحه باعث گرفتن مالیات از مهریه های بالا میشود.خوب اینجوری که بهتر است.مگر جنبش فمنیسم نمیخواهد زنان را به حقوق و مسوولیت هایشان آگاه کند؟بدینسان زنان وقتی از مالیات مهریه آگاه شوند و بدانند وقتی از مثلن هزار سکه باید صد سکه را مهریه بدهند خودشان خود به خود پاشنه گیوه ها را ور میکشند و بازار کار را نوآورانه شکوفا میسازند و فلذا به به!جان من شما بگویید اصلن با نهصد سکه میشود زندگی کرد؟حالا باز هزار تا بود یک چیزی!


در خاتمه از مجلسیان دلاور درخواست میشود نظر به اینکه قیمت هر متر آپارتمان در پونک رسیده به متری دو میلیون و پانصد هزار تومان و دیگر کار کردن یک مرد و ۴ زن شاید مکفی نباشد برای اداره امور، مستدعیست مجوز ازدواج دایم تا همسر ششم را هم به نحوی صادر فرمایند تا ما مردان حیوانکی یک عمر قدردان انها باشیم.


پی نوشت:اگر من میفهمیدم چه اصراری دارد مهرورز خان به اینکه هفت جدش هر روز دعای خیر ملت همیشه در صحنه نثارشان شود خیالم آسوده تر از حالا می بود

5 comments:

  1. دلم می خواد همه اشون و خفه کنم. و انقدر عصبانی هستم که بتونم بدون هیچ وسیله ای اینکار و کنم.

    ReplyDelete
  2. دل من تنها بود                                                              

            شاپرک نای پرواز نداشت                                                      

                                رود بالای دهات

                                       نغمه و شور نداشت                      

                           

             سبزی دشت،سرخی گل،بوی سوسن

                                     در دل کوچک بلبل، هیچ تاثیر نداشت



            قطره اشکی شفاف سینه ی پر مهر گشود

                                   سینه یی آینه وار ، پر ز درد دل من

                                         

                                                                         دلی تنها روبروی دل من!





    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    ناقابل از خودم تقدیم به شما

    ReplyDelete
  3. آدم می مونه اسمش رو بذاره حماقت یا عداوت...

    ReplyDelete
  4. منو بگو که فکر میکردم این قضیه یه طنزه! بیشتر هم البته به طنز شبیه.طنز تلخ...

    ReplyDelete
  5. با تصویب هر قانون چندین گام پیشرفت می کنیم ماشاالله بر ما!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete