Friday, August 22, 2008

ایران من بخند

این المپیک لعنتی شده بود تحقیر،از هر ملیت کوفتی میرفتند روی سکو و ما هیچ.دستمان خالی دلمان پر ز غصه مثل همه زندگی که برایمان ساخته اند این سی سال!تا امروز هادی ساعی حسن ختامی شد برای یک کابوس.بگویید عقب مانده اسمش را بگذارید ماقبل مدرن یا هر چیزی که دلتان میخواهد اما من عاشق این سرزمینم دیوانه این اسم ایران.هویت است شرف است افتخار است برایم.سرافکندگیش سرشکستگی من است.بد بغض داشتم این چند روز،حالا هم میدانم فتح خیبر نکردیم ولی جای لعنتی ما آن همه پایین نبود.این مدال طلا کاش یادمان بیاندازد که ایرانی هستیم که هستیم.که هزار سال ضحاک، ایرانی بودنمان را نگرفته از ما ،که به بهانه جمهوری اسلامی توی سر ایرانی بودنمان نزنیم.که نگوییم برای گرفتن حال حاکمانمان کاش کسی از کاروان ایران مدال نگیرد.سی سال است جمهوری اسلامی دارد تحقیرمان میکند.مجبورمان میکند آنطور که آنها میخواهند باشیم بگوییم بخوانیم فکر کنیم ادای زندگی را در بیاوریم اما یادمان نرود این جمهوری اسلامی از آسمان نیامده ،ریشه دارد توی همین خاک.بخش هایی از جامعه درست یا غلط از آن حمایت میکنند و ارزش هایش را به رسمیت میشناسند.جمهوری اسلامی مساله داخلی ماست.من مرتجع ،فکر میکنم آدم برای دعوای توی خانه اش پاسبان نمیاورد،همان جا توی خانه حلش میکند.بخاطر آن جمهوری اسلامی اول، این ایران آخر را کاش یادمان نرود...یادمان نرود ایرانمان را

17 comments:

  1. منم به اندازه تو عاشق ایرانم اما این بار برای اولین بار واقعاً خوشحال نشدم.اگر از اول همه برنده شده بودند خوشحال می شدم اما حالا که وضع تا این حد تاسف برانگیز است خوشحال نیستم

    ReplyDelete
  2. ببینم عرفان نظرت چیه راجع به پایین صفحه؟

    ReplyDelete
  3. تازه شدیم چهل و هفتم!

    ReplyDelete
  4. به هر حال مبارک باشد ... چند دقیقه خوشحالی رو بدهکار ساعی شدیم ... اما خانه ای که از پای بست ویران است با چراغانی نمی شود سرپا نگه داشت ... نمی دونم چی به سر من اومده که کل اون مسابقه اینقدر استرس نداشتم که زمان پشتک بارو زدنش استرس شدم ... یه لحظه با خودم گفتم نکنه بیفته و ضایع بشه و ضایع بشیم ... می بینی امیر؟ نمی دونم چی به سرم اومده

    ReplyDelete
  5. اولا که مبارکه...

    ReplyDelete
  6. اما مبحثی که نمیشه به هیچ وجه از اون گذشت اینه که طبق مطالعات من امیر در 13 ماه گذشته هیچ جمعه ای وبلاگش رو به روز نکرده پس پیشبینی ظهور پست امروز حتی از عهده نوستراداموس هم بر نمیومد.. حالا اینکه به فاصله ی کمی بعد از پابلیش بعضی ها اینجا اول میشوند از بودار هم بودار تر است! فلذا مستدعی ست کتایون عزیز و سایر اعضای کمیته ی مبارزه با دوپینگ رسیدگی نمیایند. ممنون

    ReplyDelete
  7. کیه که عاشق این سرزمین و این اسم نباشه رفیق؟ کیه که برای شکست هاش اشک نریزه و با پیروزی هاش بالا و پایین نپره. جای ما اینجا هم نیست. خیلی بالاتر باید باشیم و هیچوقت نیستیم. از این آدم غصه می خوره که جون کندن هادی ساعی ها باعث بشه فردا آقایان سرشون رو بالا بگیرن بگن دیدین کارمون تو المپیک خوب بود! ما هر کار باید می کردیم کردیم...

    ReplyDelete
  8. منم خیلی خوشحال شدم....

    ReplyDelete
  9. خوب اومدی برادر

    ReplyDelete
  10. عرفان و سایر دوستان محترم!به دو دست بریده ابوالفضل قسم هیچ دو پینگی صورت نگرفته و هرگونه ادعای اینگونه کذب محض بوده و از طریق مراجع قانونی و حتی اینترپل تعقیب خواهد گشت.و من الله توفیق:امیر

    ReplyDelete
  11. حس میهن پرستانه ندام آنگونه که تو داری ولی احترام برانگیز است برام . انگار از اون حس های خوبه اشک درآره که نصیب من نشده

    ReplyDelete
  12. امیرجان،ایران یادم نمیرود وگرنه الان اینجا نبودم، و حرفهایت درباره ی اصل و نسب جمهوری اسلامی هم دربست قبول، ولی با این بغض گلوگیر که بازهم چوب سوء مدیریتها رو خوردیم برای هزارمین بار و بلافاصله پشت سرش شکر میکنند و اظهار خوشحالی از موقعیت ایران درین المپیک و همه ی خفت و خواریها ماست مالی میشود باز مثل همیشه ، چه کنم؟ که این درد کاش فقط در عرصه ی ورزش بود ! خانه از پای بست ویران است...

    ReplyDelete
  13. منم افتخار می کنم ایرانیم.ایران رو ماییم که می سازیم کودک امروز می شه ورزشکار فردا.بیایین خودمونو بسازیم. تا مایه غصه ایندگان نشیم.خودمونو بسازیم تا ایرانمون ساخته شه

    ReplyDelete
  14. واقعا با این حرفایی که زدین موافقم

    ReplyDelete
  15. موافقم 100%

    ReplyDelete
  16. گريه ام گرفت امير

    ReplyDelete
  17. رضا قاری زادهAugust 23, 2008 at 5:50 PM

    وقتی ارباب جمعه پست میذاره یعنی یه جورهایی بیانیه ای چیزی صادر می کنه فلذا تکبیر ... مخصوصاً واسه دو خط آخرش

    ReplyDelete