Saturday, August 23, 2008

چطور میشود یک آخر هفته با حال داشت

مواد لازم:کتاب ژاک قضا و قدری و اربابش با ترجمه مینو مشیری یک عدد/فیلمهای «جوانی بدون جوانی» فورد کاپولا،«گلن گری گلن راس» دیوید مامت،«مرد سیندرلایی»ران هاوارد،«لبوفسکی بزرگ» برادران کوئن/یک عدد کولر که شناورش کار نکند درست/دلستر لیمویی/یک فروند هادی ساعی که مدال طلای المپیک بگیرد/ازین موز برشته های مانی/یک فقره آدم که بتواند هفت ساعت متوالی دقیقن یک جا دراز بکشد و هی فیلم ببیند و بین فیلم ها مثل فال حافظ ژاک قضا و قدری بخواند و هر وقت هم آن بخش ایراد گیر ذهنش بگوید پاشو یه کار مفید بکن بگوید هه مگه نمیبینی دارم تفریح میکنم


فواید:بسیار خوش میگذرد.میشود رفت بالای پشت بام،به خورشید در حال غروب نگاه کرد،دلستر لیمویی نوشید و چشم دوخت به آب درون کولر که کم کم دارد میاید بالا.میشود با فیلم مرد سیندرلایی گریه کرد و با لبوفسکی بزرگ خندید.میشود دچار قلمبگی ملی گرایی شد بعد طلای ساعی و...


مضرات:جمعه را که اینطوری گذراندید وای به حال شنبه تان.مثل مرگ میماند سر کار آمدن.میگی نه نیگا کن!

50 comments:

  1. اول اول اول اول

    ReplyDelete
  2. کتایون جان و سایر دوستان! در این کامنت دانی رقابت فقط برای مقام دوم به بعد است و لاغیر.مقام اول بیش از یکسال است واگذار گشته...ارادتمند کامنت گذاران:صاب وبلاگ

    ReplyDelete
  3. مهم اینه که اخر هفته باحالی داشته ای مابقی زیاد مهم نیست .

    ReplyDelete
  4. حالا اگه بنده به جای این یه روز شما یک هفته تعطیلات تابستانه را به این منوال گذرانده باشم حالا این شنبه ی بعد تعطیلات چه کوفت و زهرماری نام دارد ؟

    ReplyDelete
  5. رضا قاری زادهAugust 23, 2008 at 6:06 AM

    کتی جان ما که جای نوه نتیجه مان هم کامنت گذاشتیم ... حالا فقط گلناز غیبت خورده

    ReplyDelete
  6. به تعدادی چونه (فک) نیازمندیم

    تیلیفون

    0912222222

    ReplyDelete
  7. هنوز در سفرAugust 23, 2008 at 6:53 AM

    چقدر خوب. خوش به حالت.

    ReplyDelete
  8. اینجا چه خبره؟؟؟ باز چشم بانوی اول رو دور دیدین؟

    ReplyDelete
  9. راه رو باز کنید من دارم میام...اوه اوه چه خبره

    ReplyDelete
  10. عرفان کجایی؟شمشیرت رو بردار بیا اگه راست میگی

    ReplyDelete
  11. رضا خداییش ترکوندی با این حمایتت. آخه من کدومش رو باور کنم؟ البته من اصل رو بر حمایتت میذارم هااااااا

    ReplyDelete
  12. خب چرا شماها سعی خودتون رو نمی کنید که اول بشید؟ من چی کار کنم که که دلم به دل این صاب وبلاگ لوله کشیه؟

    ReplyDelete
  13. امیرحسین جانم من شرمنده م که این همه شلوغ بازی در آوردم.آخه نمی شد.این آخر هفته های باحال تو منو کشتونده

    ReplyDelete
  14. دیر اومدم که اومدم. دهه! یه کوه کتاب رو دوشم بود خب.کی می خواست جای من امنحان بده. ها؟ها؟ها؟

    ReplyDelete
  15. هیچکی این فیلمای بدبختو تحویل نگرفت از بس بازار کل کل داغ هست.

    ReplyDelete
  16. رضا قاری زادهAugust 23, 2008 at 8:02 AM

    کاش خود ارباب هم بود میونداری میکرد قاسم آبادی برقصیم.

    سوال فنی : رقص قاسم آبادی که دستمال نداره ؟!!

    ReplyDelete
  17. دخترا دخترا گیس همدیگرو نکشین لطفن-رضا قاریزاده عزیز این خطاب دخترا دخترا شامل حال شما هم بود از لحاظ محتوا-گندم و سایر برو بچ در این وبلاگ تا قیام قیامت گلناز اوله و رقابت بر سر مقام دوم به بعد صورت میگیره.بابا مساله ناموسیه خوب اهه!

    ReplyDelete
  18. نكن قاري زاده جان . نكن. اين نونا خوردن نداره ها

    ReplyDelete
  19. كتي كجايي كه حقتو خوردن؟؟؟
    كممممممممكككككك

    ReplyDelete
  20. اینجا آیین نامه داره برای خودش. الکی که نیست

    ReplyDelete
  21. میگم رضا در مورد آدم باد به پرچم نظر حقوقی نداری؟

    ReplyDelete
  22. و در خاتمه بچه ها خوشحالم که این پست حیوونکی رو نوشتم و باعث برون ریزی تعداد کثیری از جوانان وطن شدم

    ReplyDelete
  23. رضا قاری زادهAugust 23, 2008 at 8:17 AM

    غذام کوفتم شد ... یه دستم به قاشق بود یه دستم به کیبورد ... خوب کتی جان خودت بیا حقت را بگیر از این Love Story ها ... ما از حق خودمون گذشتیم

    ReplyDelete
  24. دعوا نمیکردین*

    ReplyDelete
  25. قاری زاده جان من دارم میرم فاینال زبان بدم. ببین حق کتی هستا. الکی نفروشیشا. سپردمش به تو.ببینم چی کار می کنیا.

    ReplyDelete
  26. رضا قاری زادهAugust 23, 2008 at 8:39 AM

    من هر نیم ساعت میام فقط مینویسم « کتایون » که این مادام موسیو یادشون بمونه حق خوری چقدر وجدان درد داره بعدش

    ReplyDelete
  27. رضا قاری زادهAugust 23, 2008 at 8:40 AM

    این کامنت الکیه

    ReplyDelete
  28. رضا قاری زادهAugust 23, 2008 at 8:40 AM

    این هم الکیه

    ReplyDelete
  29. رضا قاری زادهAugust 23, 2008 at 8:41 AM

    این کامنت هم الکیه

    ReplyDelete
  30. رضا قاری زادهAugust 23, 2008 at 8:43 AM

    کتی جان شرمنده دورت زدم ... بحث من و تو نیست ... حال مادام موسیو را باید می گرفتیم که به حول و قوه ی الهی گرفتیم

    ReplyDelete
  31. این قانون رو از کجا آوردی آیا؟ الان که آبجی بزرگه که قانونه که نیست آخه پسرم!

    ReplyDelete
  32. رضا قاری زادهAugust 23, 2008 at 8:45 AM

    از کیسه خلیفه می بخشی ؟!
    کتی اول شد ... من هم اول کانتر صفر شده

    ReplyDelete
  33. خدا ازتون قبول کنه بچه ها

    ReplyDelete
  34. فکرش رو بکن تو امام جمعه میشدی!

    ReplyDelete
  35. وبلاگ جامع خبررسانیAugust 23, 2008 at 9:18 AM

    سلام و درود

    تبادل لينک ميان دو وبلاگ و يا وب سايت باعث مي شود که رتبه وبلاگ در سايتها و موتورهاي جستجو بالا تر رفته و در جستجوي کلمات کليدي نتايج بهتر و بيشتري براي وبلاگ کسب گردد . همچنين با  تبادل لينک ميتوانيد نام وبلاگ خود را در وبلاگهاي ديگر ثبت کرده و بازديدهاي خود را از اين طريق افزايش دهيد ...

    وبلاگ جامع خبررساني افتخار دارد تا بعنوان برگزيده جشنواره وبلاگ نويسي نوآوري و شکوفايي در کشور  با وبلاگ شما تبادل لينک داشته باشد . لذا اگر تمايلي به تبادل لينک با ما داريد ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع خبررساني لينک کنيد و سپس در قسمت نظرات اعلام کنيد تا ما نيز شما را بعنوان اولين پيوند در وبلاگ خودمان ثبت نماييم ...

    پيشاپيش از همکاري شما وبلاگ نويس گرامي کمال تشکر را دارم ..

    مديريت وبلاگ جامع خبررساني
    سيد مسعود عطري

    ReplyDelete
  36. این ذقابت چه ها که نمی کنه.

    ReplyDelete
  37. شنبه ها خیلی بد مزه هستن.,

    ReplyDelete
  38. خیلی نامردین همتون... تنها تنها کامنتبازی می کنید

    ReplyDelete
  39. اصلا قهرم

    ReplyDelete
  40. ولی بی شوخی گلناز که اول نشه آدم نگرانش میشه...

    ReplyDelete
  41. هم گلناز  و هم رضا قاری زاده وقتی نیستن جاشون خیلی خالیه...

    ReplyDelete
  42. عکسه خیلی خیلی باحال بود نگاه کردن بهش مثل ریلکسیشن میمونه.  

    ReplyDelete
  43. رضا قاری زادهAugust 23, 2008 at 5:53 PM

    زرررررررررررررررت

    ReplyDelete
  44. رضا قاری زادهAugust 23, 2008 at 5:54 PM

    کتی جان این اصوات قبیحه یعنی ما همینطوری ژا برهنه ژریدیم وسط کامنتدونی که جامون دیگه خالی نباشه ... بابا مرام ... بابا معرفت ... خیلی کوچیکیم

    ReplyDelete
  45. رضا قاری زادهAugust 23, 2008 at 5:57 PM

    من که فقط تونستم یه بار دیگه پیانو را ببینم فلذا بدینوسیله مراتب حسادتمان را به شما بابت این همه فیلم اعلام می کنیم خصوصاَ سیندرلامن !!

    ReplyDelete
  46. من این فیلم بیگ لوبوفسکی رو که می دیدم به طرز فجیعی می خندیدم مخصوصا اون صحنه آلمانیها فاک یو این ز اس ولی به یکی سفارش کردم ببینه بعدا گفت اوتقدم خنده دار نبود حالم گرفته شد :)))

    ReplyDelete
  47. ارباب همین کار ها رو می کنی که لاغر نمی شی دیگه! تو عمرم بیشترین فیلمی که تونستم ببینم یه فیلم سه ساعته بدون توقفه. اونم تعدادش به انگشتان یه دست هم نمی رسه. اصلا نمی تونم تصور کنم آدم تو یه روز بیشتر از یه فیلم ببینه.

    ReplyDelete
  48. يه چي يادت رفت!همون که رفته امريکا و نيست!

    ReplyDelete