Saturday, October 31, 2009

مشتاقان یونگ

من از سال ٨۵ دوره های یونگ را نزد دو استاد نازنین، سرکار خانم ناهید معتمدی و جناب آقای تورج بنی صدر گذارنده ام. هفت دوره تئوری و دوکارگاه عملی مجموع این دوره های آموزشی را تشکیل می دهند. دوره های برای من بسیار موثر بوده و واقعن زندگیم را زیر و زبر کرده اند. دوشنبه همین هفته یازدهم آبان دوره جدید یونگ یک برگزار می شود. محل برگزاری دوره خیابان ولیعصر، بالاتر از نیایش، خیابان رحیمی، مدرسه ی امید...ساعت دوره دوشنبه ها از ساعت ۵ تا هشت و نیم...تعداد جلسات دوازده جلسه...مدرس سرکار خانم معتمدی...شهریه ی دوره صد و ده هزار تومان که باید همان جلسه ی اول کاملن پرداخت شود...برای ثبت نام قبل از ساعت چهار آنجا باشید...پیش ثبت نام یا رزرو ندارد...شماره تلفنی برای هماهنگی وجود ندارد...کسی در ساعات اداری مدرسه پاسخگوی تماس شما نیست...تنها راه ثبت نام همان مراجعه به مدرسه قبل از ساعت ۴ روز یازده ابان است


پی نوشت: من باب تنویر افکار عمومی بنده هیچ نفعی در این دوره ها ندارم، هیچ دسترسی به برگزار کنندگانش هم- شخصن ناهید عزیز را بیش از یکسال است که ندیده ام-هیچ اطلاع بیشتری نسبت به چیزی که نوشتم هم ایضن...لطفن از پرسیدن سوال هایی مثل «نمی شود ازقبل ثبت نام کرد یا من به جلسه اول نرسیدم می شود از جلسه دوم بروم یا...»اجتناب ورزید. دفعه آخر چنان بعضی دوستان، بنده را به غلط کردن انداختند که مدتی خودم را از اعلام دوره ها معاف کردم.

15 comments:

  1. باباجانم (مامانی سابق)October 31, 2009 at 7:02 AM

    فرزندم باز هم ...
    از اینکه غیرتی میشی برای مشترکی که در دسترس نیست شاید سوپری بیچاره منظورش پدر جان است.
    بعد هم که یاد لیمو ترش می افتی وبه این فکر که زندگی میکنی اما طعم نداره !!!!
    بعد هم فکر شور پاکیزگی عریانی !!!
    چی بگم من ؟؟؟؟؟

    ReplyDelete
  2. ها...معلومه که با این پی نوشت صدها سوال در ذهن خوانندگان شکل می گیره که جدی  نمی شه از قبل ثبت نام کرد و اینا...
    یعنی نمی نوشتین کمتر می پرسیدن!!

    ReplyDelete
  3. باباجانم (مامانی سابق)October 31, 2009 at 7:51 AM

    یعنی چی هر دفعه آنهم هر دو ماه یکبار شما مرا به سکوت دعوت میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///
    اگه راست ميگيد خودتون سكوت كنيد (از اين حرفا ننويسيد)

    ReplyDelete
  4. ای ول کار منم راحت کردی.. لینک  می دهم به تو که البته کاملش را بخوانند.

    ReplyDelete
  5. مرسی از اطلاع رسانی .خیلی خیلی ممنون!

    ReplyDelete
  6. من که از اون دست سوالا ندارم! ولی خوب لااقل خودتون که این دوره ها رو گذروندین واسه ما بی سوادها یه 2-3 خطی بیشتر در مورد محتوای دوره ها توضیح میدادید.یه کمی بیشتر از  این جمله که "برای من خیلی مفید بوده و زندگیمو زیر و زبر کرده"‌توضیح میدادید ممنونتون میشدیم.

    ReplyDelete
  7. این دوست بی نام می تونن به این یکی وبلاگم مراجعه کنند توی صفحات اولش شاید کمکی باشه

    ReplyDelete
  8. ببخشید عاطفه خانم من هر چی گشتم متوجه نشدم کدوم وبلاگ؟! ممنون میشم اگه یه کم شفافتر بگید کدوم وبلاگ؟
    من همون دوست بی نام هستم.

    ReplyDelete
  9. ببخشید من عذرخواهی میکنم.آدرس وبلاگ رو یافتم!شرمنده.

    ReplyDelete
  10. اون 118 هه رو الان خوندم  خیلی بانمک بود

    درضمن با این که باور نکردنیه ولی من هنوز نمیتونم ایمیل بزنم یعنی فرستاده نمیشه !

    ReplyDelete
  11. سلام .
    من يه سوال داشتم . شما اطلاع ندارين دوره يونگ 3 چه زماني شروع ميشه . چون من يونگ  1و2و4 را گذروندم (يونگ 4 را پاسال تموم كردم) و خيلي دوست دارم 3 را بگذرونم .

    ReplyDelete
  12. دشمن یونگJuly 9, 2010 at 4:04 PM

    خب می بینم که کلاس یونگ هم تعطیل شده و فکر هم نکنم که به این زودیا باز شه حالا حالا ها باید آب خنک بخوره خانم ناهید تون حقشه ، دزد کلاش!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. ساراانزلیJuly 24, 2010 at 7:40 AM

    سلام
    الان هم کلاس ها به همون ترتیبی که نوشتید برگزار می شه ؟ لطفا اگر اطلاعات جدیدی دارید برام بفرستید-در ضمن شما منو نمی شناسید به حافظتون فشار نیارید

    ReplyDelete
  14. سلام شما خبر دارید کلاس ها کی دوباره شروع می شه؟

    ReplyDelete
  15. سلام. من  قبلا کلاس های امید می اومدم. شما فامیلیتون چیه؟

    ReplyDelete