Tuesday, June 7, 2005

سانچو مرده شور ميشود

سانچو! احساس مزخرفيه اگه ادم احساس کنه خودش داره خودشو زنده زنده دفن ميکنه.صدای خاک روی تابوتت،احساس بسته شدن منافذ تابوت-ياد بيل را بکش افتادم قسمت دوم اونجايی که اوما تورمن زنده به گور ميشه-امروز يه ان احساس کردم دارم همين کارو  با خودم ميکنم .


سانچو: ارباب! بميرم برات. تورو که حتی تو تابوتم نميذارن.همچين لختو عور میپیچن تو کفن بعد اين خاک ميريزه مستقيم رو سرت ولی نگران نباش ممکنه وقتی دارن با بيل خاک ميريزن روت،يه ضربه بخوره به سرت يا مهتر از اون کلنگ کوبيده بشه رو عضو شريفت، در جا ريق رحمت رو سر بکشی


 پی نوشت ۱:ازاديخواهی و در پوستين خلق به روز شدند


پی نوشت ۲: مجتبی سميعی نژاد به خاطر هيچ به دو سال زندان محکوم شد.خدا آخر و عاقبت همه ما رو بخير بگرداند

28 comments:

  1. ای بابا... فکر کنم بده آدم خودش رو دفن کنه. خيلي.

    ReplyDelete
  2. دور از جون شما ارباب ما به حضرت وجود شما بس وابسته شديم...

    ReplyDelete
  3. دو سال به خاطر هيچ حتا به زبان هم ساده نمياد.

    ReplyDelete
  4. صورتک خیالیJune 7, 2005 at 11:23 AM

    احساس مزخرفيه اگه ادم احساس کنه خودش داره خودشو زنده زنده دفن ميکنه...

    ReplyDelete
  5. اين همون چيزيه که اگه نظاميان به قدرت برسند.. واسه مردم ايران ميشه ....تا حالا که بيشتر جا هارو گرفته اند.. فقط مونده خاکريز رياست جمهوری.. کی بود که گفته بود حتی ملت ها هم ميشه که خود کشی کنند .. انگاری مخملباف گفته بود .. در نوبت عاشقی يا شبهای زاينده رود .. آها همين بود در شبهای زاينده رود.. اره .. ملتها هم ميشه که خود کشی کنند .. حکم ملت ما رو داره . اگه بخواهند که به اين خالی باف رای بدهند.. يه عده هم که پاسيوند و ميگن تحريم .. حالا چی ميشه .. خدا ميدونه.. اهه چقده حرف ميزنم .. هر چه ميخوام از آيدينک بياموزم که کم بگم و گزيده .. نميشه .. که نميشه

    ReplyDelete
  6. امير ياد قصه های مجيد افتادم.اون قسمتی که در مورد شغل مرده شور انشاء نوشته بود.

    ReplyDelete
  7. حالا تا ما گفتيم سانچو خاطر خواه ما شده...هی بزن تو سر مال...ولی کور خوندی....مرده شورم که باشه من عاشقشم...

    ReplyDelete
  8. باور کنيد من ميخواستم همينو بگم ... آقا حميد ...خيلی خوشحالم که با شما در باره مرده شور اشتراکات زيادی دارم ...  من از همون زمان تا حالا هميشه اسم مرده شور که ميشنوم ياد  قصه های مجيد ميافتم .. راستش اينو هم بگم که پيش از اون ياد م از هملت ميومد  اونجا که با گورکنه حرف ميزنه ميگه تو بی اور نات تو بی ....:D

    ReplyDelete
  9. پ.ن.  ــ  تو بی اور نات تو بی = To be or not to be .....  :-?

    ReplyDelete
  10. اکبر گنجی آزاد ميشه به جاش يکی ديگه آزاديش گرفته ميشه......

    ReplyDelete
  11. ان شاء الله خداوند عاقبت همه چیز و همه کس را ختم به خیر گرداند... امين ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    ReplyDelete
  12. خيلی وقته که زنده زنده داريم دفن می شيم اوووووووووو خبر نداريم !

    ReplyDelete
  13. بيچاره سانچو .. ولی منم با حرف سانچو موافقم .. در مورد پی۲ هم متاسفم !!

    ReplyDelete
  14. سلام برادر.

    ReplyDelete
  15. سلام ..پاينده باشی امير جان ..مرسی از حضورت .... يا مرگ يا تجدد و اطلاح //راهی جز اين دو پيش روی وطن نيست *بهار*

    ReplyDelete
  16. دو سال به خاطر هيچ قبل انتخابات ... ببين بعد انتخابات چی ميشه .................

    ReplyDelete
  17. برای مجتبی سميعی نژاد خيلی ناراحتم.خيلی زياد خيلی... !  اصلن حرفم نمياد!

    ReplyDelete
  18. داداش من سانچو مانچو اينا حاليم نيس! با سياست هم کاری ندارم اومدم بگم پست ۱۱ خردادتو بدجور هستم!! فاز داد اساسی .. خداوند تو را اجر عظيم دهاد!

    ReplyDelete
  19. بابت تبريک هم ممنون .. جا داشت که از محسنات و خوبيام هم در پستی نه چندان کوتاه يادی ميکردی!!!‌ ولی بازم کرتيم!

    ReplyDelete
  20. چرا زنده به گور؟!!!

    ReplyDelete
  21. از يکی از اقليتهای قومی ( ايران نه , فرضا شمال غربی ايران ) میپرسن به کی رای ميدی ؟ ميگه به نه نه ام. میپرسن چرا ؟ ميگه چون نه نه ام قاليبافه  .. :D

    ReplyDelete
  22. سلام سلام.........
    بابا....اخر شانس....احتمال اش هر چی باشه اخر شانسی .....چون همينقدر که يه اتوبوسی سوارت کرد و پياده تا خونه گز نکردی خودش کلي است:)
    دم مامانتونم گرم......

    اگه تو نخوای کسی نميتونه در حال حاضر خاکت کنه...........زنده بودن دست خودته....اما مدوين امير خيلی بده که ميدونی ميتونی زندگی کنی و قدرتشو داری اما ارادش در تو نيست........بخواه که باشی!
    بخواه!
    من دير به دير مييام اما همه متنای بچه ها رو ميخونم..........متنهای تو را هم نيز!

    ReplyDelete
  23. امير حسينJune 8, 2005 at 3:48 PM

    ممممممممممممممممممممممممممممممممممم

    ReplyDelete
  24. سلام اگه من آخرش به دست تو اغفال شدم و رای دادم(که فکر می کنم موفق می شی) اونوقت شاهی امير خان...

    ReplyDelete
  25. tejarat InternetyJune 8, 2005 at 5:55 PM

    سلام داداشی . بيخيال داداشی . اين حرفا برات بده داداشی . ما که مخلصتيم داداشی .

    ReplyDelete
  26. شما اصفهانی نيستين؟؟!!

    ReplyDelete