Thursday, June 23, 2005

کولر گيت

سلام! بی خوابی به سرم زده،ديدم ماه کامله گفتم پس قاعدتا بايد هر چی گرگينه،خون آشام و ديوانه تو تهرون اقامت دارند بزنن بيرون نصفه شبی،منم که حساس گفتم رفقا همه جمعند بريم بيرون يا گرگينه مارو درسته ميخوره يا خون اشام خونمون رو هورت ميکشه هم شما از شر من راحت ميشين هم خودم از شر خودم،اما نشد رفتم بيرون اما ثابت شد که خون اشام هم خون اشام های قديم!


۱-کل ميراث موسيقايی کلاسيک بشريت رو خريدم به ۵۰۰ تومن!از بتهون بگير بيا تا برامس و چايکوفسکی!من هيچ وقت با موسيقی کلاسيک خيلی ميونه نداشتم ولی درک شکوه بعضی از اين اهنگها خيلی به ذوق احتياج نداره!سينا دارم گوش ميکنم و جای تورو خالی! 


۲-به نظرم يکی از شماها که پرتغالی بلده يه جوری حاليه ساراماگو کنه که ببم جان! دروغ چرا تا قبر همش آآآآ...بيا و آبرو داری کن ديگه چيزی ننويس،همان کوری تو را و به تبعش ما را بس! اين کتاب اخرش بينايی افتضاح بود خودشم نفهميد چی ميخواسته بگه،معلوم نبود مانيفست سياسيه،داستان پليسيه چه کوفتيه؟


۳-همسايه محترم واحد مجاور!ضمن عرض احترام و ادب ،به استحضار ان مقام همام ميرسانم وقتی تصادفا کولر ما روشن بوده و ذات ذو الجلال شما به مستراح مشرف ميشويد تمام عطر گرده افشانی شما توسط کولر به اقصی نقاط بنده سرا منتقل ميشود! مسووليت ايمانی اين حقير بود که شما را مطلع گردانم تا در روز حشر -برادرا جو گير نشن شينش فتحه نداره-مشمول الذمه شما نشوم!در خاتمه برای راحتی بيشتر امور پيشنهاد ميکنم ازين پس وسط منزل بنده به امر خطير درفشانی مشغول شويد که فکر کنم هم سرو صدای کمتری داشته باشد و هم ما هر بار پدر جد مخترع کولر را جلوی چشمش نياوريم،زياده عرضی نيست!


پی نوشت:اگه امروزبه هاشمی رای نديد دعوتتون ميکنم اينجا،کولرم روشن ميذارم ،از همسايه محترم هم خواهش ميکنم با کل طايفش يهو گله ای بره موال!از من گفتن!

34 comments:

  1. :)) سلام! چيه مگه من لولو خورخوره ام!؟ خوشا درددلا که شما بنمائيد :)

    ReplyDelete
  2. O: پونصد تا هزار تومنی!؟ يا تک ؟!؟ اگه تک ، کجا کی چه جوری؟!؟

    ReplyDelete
  3. :)) همسايه محترمو کشتی!

    ReplyDelete
  4. بنده خدا ! پاتو از گليمت درازتر نکن . شما قراره از چيز ديگه ای بميری . مرگ با خون آشام و گرگينه و کولر هماهنگ نشده !!! (:

    ReplyDelete
  5. اين اينگيسيا... مهم نيست تا قبر آآآآآآآآآآآ....... ۴ تا انگشت فاصله باشه يا بی تار... اون کافر که خدا نمی شناسه!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. تو مارو خونت دعوت کن...ما با همسايه هه کنار ميايم...

    ReplyDelete
  7. امیر دهن ما رو آب انداختی اما آدرس نداده بودی؟ فکر می کنی اين کار من الايمان است؟:))

    ReplyDelete
  8. سلام...ايندفه چرا از سانچو خبری نبود؟؟؟؟؟به نظرت هاشمی رای مياره؟؟؟بعدشم اگه خونتون غذا می دی بهمون از نظر من همسايه و کولر!!!موردی نيستت

    ReplyDelete
  9. داش امير شما ما رو خونت دعوت کن شايد ما همسايه رو مجبور به عقب نشينی کرديم.

    ReplyDelete
  10. واسه شماره چهار فقط يه ندا بده ! خونه همسايه پايينی رو مياريم پايين ؛ بدون اينکه به سقف خونه شما صدمه ای وارد بشه !!!

    ReplyDelete
  11. سلام . تو دعوت کن پوز زدن همسايه با ما .

    ReplyDelete
  12. اااا می بينم همه مثل من فقط اون قسمت مرده خوری رو توجه کردن . ايول به اين همه دقت به متن

    ReplyDelete
  13. منظور از شماره چهار همان ۳ است

    ReplyDelete
  14. داداش پايتم اساسی.. بار و بنديل هم ميارم.

    ReplyDelete
  15. حاجی داغونم. انگار که خودمو يه جايی گم کرده باشم. هر چی می گردم کمتر پيدا می کنم. انزوا امير. تلخم. زياد

    ReplyDelete
  16. بستگی داره که اجراش مال کی باشه .. منظورم آثار کلاسيک هست.. فرضن اگه مال بتهون را هربرت فون کارايان اجرا کرده باشه.. خوبه وگرنه .. نه

    ReplyDelete
  17. من رای دادما .. پی نوشت رو در مورد من اجرا نکن ..

    ReplyDelete
  18. حالی برديم از اين هوای دوست‌داشتنی!

    ReplyDelete
  19. واقعا !!!!!  احمدی.. بيچاره ميکنه ما رو اگر ..... http://navaney.blogfa.com/post-138.aspx  اينو حتما ببين به بقيه هم توصيه کن .... هر چند ديگه ديره

    ReplyDelete
  20. هه هه ايول کانال کشی...ولی من رای دادم به اکپر جون

    ReplyDelete
  21. سلام.................کتاب کوری رو دوباره بخون اثر مخرب بينايی بپره.................اين بويی هم که هر از گاهی به مشامت ميرسه بوی گند سياسته.......به همسايه و کولر و کانال کشی ربطی نداره

    ReplyDelete
  22. داش امير من اسپری ميارم با بيل

    ReplyDelete
  23. دوستان ما شکست خورديم اينو بايد ذيزفت کابوسمون به واقعيت پيوست. احمدي نژاد رييس جمهورمون شد. بچه ها باور کنيد ديگه الان همه باهميم. تو طرفي که داره همه چيشو از دست ميده. نگاه کنيد دستگيريها و قتلها نزديكه و چه تهريميايه دوره اول چه راي دهنده هايه دوره اول و همينطور دوره دوم همه ديگه الان باهميم. باور کنيد انقدر ضعيفيم که نبايد آخرين نشونه ي قدرتمونم با کوبيدنه همديگه تلف کنيم. پس براي يه بارم شده بييايد باهم باشيم و ببينيم چه کار ميشه کرد

    ReplyDelete
  24. لطفا اون قبلی رو پاک کن اشتباهی بوذ. پاکش کنيا. به همراه اين پاک کنيا D:

    ReplyDelete
  25. امير ديدی اون کسی که تعيين شده بود تعيين شد ؛ حالا هی ....... پوفففففف ... آقايان و خانمها .... نه ببخشيد خواهران و برادران مبارک است !!!

    ReplyDelete
  26. دير زمانيست که بارانيم / خاک تنم در عطش بارش است

    ReplyDelete
  27. تسليت عرض می‌شود برادر... البته برای «بعضی‌ها» تبريک!!!!

    ReplyDelete
  28. بوی گندی که قراره از اين دولت در بياد ازهمکاری همسایه و کولر شما مسلما بدتره!!!!!

    ReplyDelete
  29. امير دلم خيلی گرفته ..

    ReplyDelete
  30. سلام. من رای ندادم. وسوسه شدم که رای بدم ولی نتونستم!... ولی حالا معلوم می شه که نگرانيهامون بيش از حد بوده! دلتنگ نباش رفيق:)... اندکی صبر سحر نزديک است!!

    ReplyDelete
  31. خوب من يکی رو از اون گزينهء پی نوشت معذور بدارين.چون به طرز فجيعی رای دادم. راستی تسلیت عرض می کنم مرگ اصلاحات را. اصلاحاتی که عمرش به زحمت به 8 سال رسید. يه چيز ديگه.من شما را با اجازه لينکيدم!

    ReplyDelete
  32. دل قوی دار....اگرچه شايد سحرگاهان دور باشد...ولیکن ما هستيم و خواهيم بود...

    ReplyDelete
  33. سلام عزيزم لينکت خيلی زيباست .موفق باشی به منم سر می زنی. بای.

    ReplyDelete
  34. امير جون! از توجه‌ت ممنونم... دمشون گرم که به خطر جوابيه‌ي من يه شماره‌ی فوق‌العاده منتشر کردن!!!!... بنده٬ نارسيس صدای مرا از نارسيسستان می‌شنويد... يا حق!

    ReplyDelete