Sunday, June 19, 2005

خدايا نه!

خدا يا رحم کن! بچه های ستاد هاشمی خبر دادن که گنجی مرده، سايت ايران ايران هم اين شايعه رو تاييد کرده! حال خودمو نميفهمم!نميخوام باور کنم ،اگه کسی خبری داره خواهش ميکنم ما رو هم بی خبر نذاره!


پی نوشت يک:خبر تکذيب شد.بچه ها با خونه گنجی تماس گرفتن و همسرش مساله رو تکذيب کرد!هزار بار شکر!


پی نوشت ۲:بين پاک کردن اين پست و باقی گذاشتنش تو دو راهی موندم ولی بالاخره تصميم گرفتم بذارم بمونه ،بلکه يادمون نره دکتر زرافشان و گنجی در چه شرايطی هستند!


پی نوشت ۳: سينا پيشنهاد اتش بس داده تا پايان دور دوم انتخابات بين من غرغرو و امثال بنده با تحريميان عزيز تر از جان! بررسيش ميکنم رفيق!


 

36 comments:

  1. سلام... سايت امروز از قول يکی از اعضای شورای امنيت ملی تکذيب کرده: «امروز ـ در حالي كه پخش شايعه گسترده اي مبني بر مرگ اكبر گنجي، افكار عمومي و به ويژه اصلاح طلبان را در بهت و نگراني فرو برده است، يك منبع آگاه در شوراي عالي امنيت ملي ضمن تكذيب اين خبر اعلام كرد: منبع پخش و هدايت سازماندهي شايعه مرگ اكبر گنجي، ستاد جنگ رواني اقتدارگرايان است كه بنا به دلايل خاص انتخاباتي، دست به اين اقدام زده است.»

    ReplyDelete
  2. چی ؟؟؟؟ چی شده؟؟؟؟؟گنجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...بگو کشتنش؛نگو مرده........چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟اينجه چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟دنيا دست کيه؟؟؟؟؟؟؟من نميفهمم...احساس ميکنم اينايی که دارن اين کارا رو ميکنن يه چيزايی ميدونن که من احمق خنگ حاليم نميشه...ای خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا

    ReplyDelete
  3. اميدوارم درست نباشه .

    ReplyDelete
  4. تو موقعیت بلبشوی انتخابات این شایعات زیاده . بد به دلت نیار ... جدی میگم .

    ReplyDelete
  5. و ... از غرغر بعد باخت دست بردار دوست من . چرا ؟ به همون دلیلی که به معین رای دادیم . ما می گفتیم عقلمون حکم می کنه . نه ؟ خب ... ما ، نژاد ایرانی ، رسما اهل بحث نیستیم و در برابر هم گارد می گیریم و نمی خواهیم نظر دیگران رو بپذیریم . غرغر من و تو الان فقط این گارد رو مستحکم میکنه و باعث میشه باز هم نتونیم به یه نتیجه برسیم . اوهوم ؟

    ReplyDelete
  6. اميدوارم اين خبر صحت نداشته باشه...رسم اين نظام غير از اين نيست ...خوب بلده آدمارو ساکت کنه...بد روزگاری شده...کاش می تونستيم کاری کنيم.....

    ReplyDelete
  7. قوه‌ي «غذاييه» هم تکذيب کرد... فعلآ نگران نباش... يا حق!

    ReplyDelete
  8. اقا به اس ام اسی که همين لحظه به دستم رسيد توجه کنيد:!!!‌   اگر دست در دست هم رای به اکبر دهيم از ان به که کشور به احمق دهيم!!! جلوش نوشته بود سند تو ال!! مام گفتيم بی مرامی نکنيم بيايم اينجا فورواردش کنيم!! // داش امير به کی رای ميدی؟؟

    ReplyDelete
  9. منم به نوبه خودم اين خبر رو تکذيب ميکنم و همه رو به شرکت گسترده در دور دوم انتخابات دعوت ميکنم!

    ReplyDelete
  10. .. امدم بنويسم که ای کاش درست نباشه اپ کردنت را ديدم. در هر حال چه بگويم از کل اين قضايا؟

    ReplyDelete
  11. عليرضا اشتباه دريافت کرديش .. اونجا بود که ( .... به انتر دهيم نه احمق ) افتاد؟؟ در هر حال بايد واقعيت رو قبول کنيم ..

    ReplyDelete
  12. نه ظاهرا تکذيب شد......

    ReplyDelete
  13. باش تا صبح دولتت بدمد .. کين از نتايج سحر است .... ما حالا حالا خيلی بايد تلفات بدهيم.. گنجی و زرافشان شروع هستد فقط  .....تا وقتی که ما روشنفکر ها يا بقول ماموستا... اليت ها اينطور گيج کيزنيم تا آخرين لحظه هنوز نميدونيم که چه بايد بکنيم .. چه انتظار توده عوام داريم ؟؟؟ما اليت های اخته....

    ReplyDelete
  14. حبرنگاری چند بار از دوچه میپرسه آيا شما پس از انتخاب به رياست جمهوری زنداميان سياسی را آزاد ميکنيد ؟ او چند بار طفره رفته و سرانجام با خنده کريه ای گفته کدوم زندانی سياسی ؟؟؟؟؟؟ اگه منظورتان زندانيان سياسی در امريکا هست آره ... تصميم داريم زندانيان سياسی امريکا را آزاد کنيم .....تحريميان کجايند که هرکدوم اينها را اين همانی ميدانستند ؟؟؟؟؟

    ReplyDelete
  15. تا هنگامی که اليت های ما هرکدوم خود را یک  حزب سياسی ميدانند .. تا هنگامی که الیت های ما هر کدوم دن کیشوت وار خودرا هگل یا در بهترین حالتبهترین مفسرهای هگل و نیچه خود را میدانند و حاضر نیستند از برح عاج خود به زمین سراسر مبتذل فرود بیاند...تا هنگامی که رهبران ما ميخواهند مانند جنگهای قرون وسطا يک تنه به جنگ دشمن بروند و نميدانند که اعتصاب تا هنگامی که همه جانبه نباشد موثر نيست و در نتيجه به زيان مردم و دلسرد شدن آنها ميانجامد خواه اعتصاب در ندادن رای باشد خواه در اعتصاب غذا .. تا هنگامی که رهبران ما تنها راه را آسان ترين راه ها می يابند و از۴ ماه پيش از رسيدن نبرد بدون دانستن آرايش جديد نيروها هنوز به حکم تحريمی که ۴ ماه پيش صادر فرموده اند پا ميفشارند و تحولات آنی و سريع را نميبينند .. تا هنگامی که جنان هست ما وضعی جنین خواهيم داشت ..............

    ReplyDelete
  16. مبارزه هيچ گاه تمام نميشود ... شايد شکل و نمود آن تغير يابد ... اما مبارزه هست .. عزيزی ۳۳ سال پيش گفت تا ظلم هست مبارزه هست نا مبارزه هست .. شکست و پیروزی هست .. اما پیوزی نهائی همیشه از آن مردم خواهد بود.. ..... من هرجند که از برخی مسائل بسيار غمينم .. اما نا اميد نيستم .. نوميدی از جنس اهريمن از حنس شکست هست .. به نظر من ايران وارد دوران تاريخی حديدی ميشود که special feature آن مبارزه سازمان يافته هست.. اين شکست همش هم شکست نبوده .. شما نگاه کنيد که چگونه در ميان صفوف دشمن شکاف پرنشدنی ايجاد شده .. برادران ديروز به دشمنان خونی امروز بدل شده اند .. اينها نشانه های از شکست محتوم آنها در آينده است.. دئستان نااميد نباشيم .. آينده مال ماست ....

    ReplyDelete
  17. به خير گذشت

    ReplyDelete
  18. سلام...تو دوس داری اول نوشته هات جون آدمو به لبش برسونی؟

    ReplyDelete
  19. می بينم که سور امون داره تکميل می شه....

    ReplyDelete
  20. جن جنگل عزيز با اينکه حرفات درسته اما نرمی بين خودمونو نبايد فراموش کنيم.با اميدواری چشم به آينده می دوزيم.امير جان من به هاشمی رای ميدم تا حد اقل به استقرار فاشيسم در ايران کمک نکرده باشم

    ReplyDelete
  21. الهی شکر که تب تند حضرتعالی به عرق نشست . پست اول وبلاگ دو نفره به احتمال قوی امشب رو سايته . آتش بس پیشنهادی رو با جان و دل پذیراییم منتها بعد از شنیدن حرفای نگفته ما تو این یک هفته اخیر . سعی کرديم تا حد امکان بدون زخم زبان و کنايه و طعنه به تمام حرف و حدیثا پایان بدیم . شاید بشه با همه اختلافا یه تصمیم واحد گرفت . شاید . آدرس سايتو تو کامنت بعدی می ذارم .

    ReplyDelete
  22. اعلام وضعيت قرمز. از همين جا اعلام می کنم خطر انحلال جمهوری بيخ گوشمونه. اقبال و چند تا روزنامه ديگه توقيف شدن. دکتر خاتمی تهديد به مرگ شد.
    آقايون تحريم! خسته نباشين. تموم خون های ملت ايران از مشروطه تا ۲۸ مرداد، از سياهکل تا ۲۲ بهمن. از انقلاب تا کوی، همه رو داريم به خاطر تحليل مسخره ی شما از دست می ديم. خنده دار حالاست که شما لت ۲۸ مرداد ميگين بايد يريم به هاشمی رای بديم.
    اگه باختيم به شما و اراده ی سست شما و تحليل کورتون باختيم. حالا بايد زير ننگ رای به هاشمی هم بريم!!!

    ReplyDelete
  23. سلام. امير اگه سر نزنی دوباره اون رو سگ من بالا ميادا! حالا .... راستی رای ما با هاشمی ولی از الان شکست هاشمی رو اعلام می‌کنم بايد روز شنبه دستمالهای سفيد رو بيرون بياريم!!!

    ReplyDelete
  24. مهتاب جان .. من جند شب پيش با يکی از بجه های اينجا حرفم شد .. ظاهرن بحث ما سيسی نبود .. البته از نظر او استاد عزيز بحث ما سياسی نبود.. اما از نظر من بود .. اون بیه جیز شخصی میدید .. من یه جیز عمومی .. حرفی  زد که خیلی ناراحتم کرد .. این وقایع جند روز هم افزون برآن نمک پاشی آن دوست شد .. اما بعد که فک کردم به این نتیجه رسیدم که شکست همیشه هست و تا حدی هم با این  وضعیت طبیعی هست ... ما باید بیاموزیم آنچنان بنیادی پی بریزیم که نیروی نتواند آنرا منهدم کند و این شدنی هست .... رمز پیروزی سازمان و اتحاد هست .. باید ابتدا بر ا ین ولی فقیه درونی خود که مانع ما برای اتحاد با دیگران هست غلبه کنیم .. تا بتوانیم این دیو بیرون را شکست دهیم

    ReplyDelete
  25. ممنون جن جنگل ...خوشحال ميشوم گاهی به من هم سری بزنی....مبارزه هيچگاه تمام نميشود...پايان مبارزه پايان زندگی است...

    ReplyDelete
  26. چقد اينجا همه هيجان انگيز شدن؟ اوايل فک ميکردم از اين تازه دانشجو ها هستی که صب تا شب تو دفتر نشريه و  انجمنای دانشگان . از بچه ها شنيدم بالاتری / بابا تو ديگه بی خيال{مرا چکار که یک عمر ناله کنم/که فکر مملکت ۶ هزار ساله کنم/وطن پرستی مقبول نیست در ایران/ قلم بیار من این ملک را قباله کنم* بگو به کیر خر آماده باش و حاضر کار/ به مادر وطن زین سپاس حواله کنم}

    ReplyDelete
  27. جن جنگل ! من به تو رای ميدم !

    ReplyDelete
  28. سلام مجيد جان! هر وبلاگ جديد به نظر من يه پنجرست برای نفس کشيدن ماها.بی صبرانه منتظر وبلاگ تو ام! پايتون جان! يه ذره اختلاف سليقه داريم ولی من خودتو و نوشته هاتو دوست دارم!

    ReplyDelete
  29. به روزم با يک مطلب مهم!حتما بيا.

    ReplyDelete
  30. من هنوز هم معتقدم هاشمی رو بايد چلوند ولی از هفته‌ی آينده... يا حق!

    ReplyDelete
  31. عليرضا چرا ؟؟؟ جبهه ضد فاشيسم !

    ReplyDelete
  32. اين دفعه حرفام خيلي طولاني بود پس تو بلگم نوشتم. اگه خواستيد بخونيد.

    ReplyDelete
  33. خدا رو شکر که اين بار به خير گذشته.....ولی ايا هر دفعه به خير ميگذره؟

    ReplyDelete
  34. سلام داش امير! با گرد و خاکهای کروبی چطوری؟!

    ReplyDelete
  35. مهم همينه با اختلاف سليقه کنار هم زندگی کنيم/ مگه نه؟- ياده سالگرد دوم خرداد افتادم تو پارک لاله

    ReplyDelete
  36. راستی من نوشته هاتو بيشتر از خودت دوستدارم

    ReplyDelete