Sunday, August 21, 2005

قاصدک با طعم دلتنگی

قاصدک!هان چه خبر اوردی؟/از کجا وز که خبر اوردی؟/گرد بام و در من/بی ثمر ميگردی/انتظار خبری نيست مرا/نه ز ياری نه ز ديار و دياری-باری/برو انجا که بود چشمی وگوشی باکس/برو انجا که تورا منتظرند...قاصدک!هان ولی اخر ای وای/راستی ايا رفتی با باد؟/با توام آی کجا رفتی آی؟/راستی ايا جايی خبری هست هنوز؟/مانده خاکستر گرمی جايی؟ ....


چرخش اخوان تو انتهای شعر برام هميشه جالب بود ولی امشب معنی اين يه تيکه رو به عين اليقين درک کردم.اول شعر به قاصدک اعتناييی نميکنه ولی اخرش داره دنبال قاصدک ميدوه که فقط بفهمه...


اين در فشانی حاصل اينه که يه قهرمانی موبايلش رو خاموش کرد بعد اومد پشت کامپيوترش نشست تا يه گزارشی رو برای جلسه فرداش تایپ کنه بعد يهو به خودش اومد ديدبعله موبايل خاموشش رو اورده گذاشته کنار کامپيوتر که اگه زنگ زد سريع جواب بده...کلا نويسنده سطور فوق حيوان عجيب غريبيه اما شما نگران نباشيد نسلش به سلامتی داره منقرض ميشه.

16 comments:

  1. قاصدک زيبا بود ، دن اخوان گرم........ رويای انقراض رو هم از سرت بيرون کن ....... اين نسل همه جا رخنه کرده ....... بر قرار باشی !

    ReplyDelete
  2. البته فهميدم احوال مساعد خنده نيست اما از اينکه درکت می کنم خنده ام گرفت .

    ReplyDelete
  3. هميشه همينه آخرش بايد دنبال چيزی بدوی که چشات و يه زمانی روش بستی.و آخرش وقتی بهش رسيدی شايد واقعا اون قاصدک حرفی برای گفتن به اخوان ثالث نداشته شايد فقط اومده تا اخوان ثالث اين شعرو بگه که خيلی هم دوست داشتنيه.

    ReplyDelete
  4. همه چی نشون ميده که اين نسل رو دارن با توليد انبوه زيادترش می کنن. از اين آدمهای با هم غريب خيلی زيادتر خواهيم ديد.

    ReplyDelete
  5. چه باحال امروز ناغافل کاست درخت معرفت رو پیدا کردم و داشتم گوش میدادم ( شعر خوانی و گفتگوی اخوان ) چه خوب که تو هم به یادش بودی

    ReplyDelete
  6. راستی من راهی سراغ دارم برای جلوگيری از انقراض ... اگه خواستی فيلمش رو بهت میدم ... فقط نميدونم چقدر جواب ميده

    ReplyDelete
  7. سلام . دايناسور هم نسلش منقرض شد اما هميشه در خاطرات زندست . نگران نباش عزيزم ؛)

    ReplyDelete
  8. اين اول خط اينقدر عالی جوابت داده که ديگه حرفی برای گفتن باقی نگذاشته.

    ReplyDelete
  9. موبايل شبيه قاصدک نيست ؟ يه کمی هست . خوب نگاه کن .............

    ReplyDelete
  10. سلام .... عيبی نداره از انقراض اين نسل آب از آب تکون نميخوره ... بعضيا هم از دست اين نسل راحت ميشن ... //چه ميشه کرد /// راستی شما که ما رو نگرفتی هااا؟ هرهری چی بيد ديگه ... ؟؟؟

    ReplyDelete
  11. منم گاهی اينجوری ميشم...پس تو در حال انقراض نيستی!

    ReplyDelete
  12. نسلش بيخود کرده می خواد منقرض شه!مگه دست خودشه؟؟!! :))

    ReplyDelete
  13. نسل خودشون منقرض بشه. آدما رو می گم . دايناسورا خوبند گلند مهننونند

    ReplyDelete
  14. فکر کنم نسل  اين جور موجودات بيشتر هم شده .. تو نگران نباش هميشه در ياد و خاطر همه هستی

    ReplyDelete
  15. منکه فکر ميکنم يه انجمن حمايت از نسل اين جونورها بايد سريعا تشکيل شه...

    ReplyDelete
  16. صورتک خیالیAugust 22, 2005 at 6:23 PM

    عجب شعرش به دلم نشستُ‌نشنيده بودم:)

    ReplyDelete