Monday, July 7, 2008

سلام ایکاروس

«خودت باش و رویاهایت را فراموش مکن و عمرت را بگذار که بتوانی خودت را تحقق ببخشی».به لطف جنبش new age این سه گانه از تثلیث پدر پسر روح القدس هم مشهور تر شده تا آنجا که دیگر رسمن دارد در مواردی آدم را دچار اسهال خونی میکند از بس که از در و دیوار این سه گانه را به گوش و حتی بعضن به ماتحت آدم فرو میکنند اما چیز کوفتی که تقریبن هیچکس بهت نمیگوید و مثل راز مگو با آن برخورد میشود این است که اصلن از کدام جهنم دره ای باید بفهمیم این خودم چه جور جانوریست و اینهایی که میخواهد اصلن مال خودش است یا نه و از کجا معلوم که اگر همه عمر دوید پی رویا هایی که فکر میکرد مال خودشند و رسید بهشان تهش نشود یک هیچ بزرگ و به فرموده خورشید تابان موسیقی پاپ:«واویلا واویلا وا ویلا واویلا»


پی نوشت:حس ایکاروس را دارم دقیقن همان لحظه ای که فهمید بیش از حد به خورشید نزدیک شده و هرم آفتاب دارد موم بالهایش را ذوب میکند و خودش را ساقط

13 comments:

  1. خوبه بازهم تو اون گرما رو حس کردی...

    ReplyDelete
  2. خودتو عذاب نده امیر جان. این خود ما پدر سوخته تر از اینهاست که بفهمیم خودشه یا نه!

    ReplyDelete
  3. حالا اگه شما این راز مگو رو فهمیدی، لطفن یه ندایی به ما هم بده!

    ReplyDelete
  4. آها امير جان مشكل تو اينه كه از همون حضرات نپرسيدي اين سوالا رو .اونوقت يه تسبيح دراز و هزار تا كلمه بي معني (به اسم مانترا) و يه هزار من ريش و پشم كثيف و كلي چيزاي ديگه بهت حقنه مي كنن تا به خودت برسي و بفهمي كه دهه اينكه خودت نيست!

    ReplyDelete
  5. حیف که این خودم با اون خودم خودم فرق میکنه وگرنه بهت می گفتم

    ReplyDelete
  6. خب در عوض نام ایکاروس جاودانه شد ! پس باکی نیست اگه مومهات آب بشن . شاید نام تو هم جاودانه بشه ...

    ReplyDelete
  7. اول یه تشکر بابت راهنماییت.کمک میکنه و لی مساله اصلی خود آدمه که خودتم گفته بودی. بعدشم به نظرت اگه دنبال رویاهامون سگ دو نزنیم کار دیگه ای می مونه برامون؟؟

    ReplyDelete
  8. خودم چی هستم اگه رویاهامو حذف کنم؟!همه خود رویا ها نیستند البته اما بدون اونها ...

    ReplyDelete
  9. جوابتون رو هم در وبلاگم دادم.ممنون از کامنت.

    ReplyDelete
  10. رضا قاری زادهJuly 7, 2008 at 5:48 PM

    احساساتی نشو امیر جان ... من فکر می کنم اون هم یه چراغه که آویزون کردن اون بالا ... چیز خاصی نیست فقط یه نمه بزرگتره ...
    می دونی این اصولی که اون بالا سه گانه یا چند گانه نوشتی که زیاد هم پخش و پلا شده همه جا و خیلی ها هم فکر میکنند که به به ... عجب حرف توپیه ... به کل با تفکرات اگزیستانسیالیستی من مغایرت داره چون اصولاً به نظر من ما هیچ چیز از پیش تعیین شده ای نیستیم که بخواهیم آن را تحقق ببخشیم بلکه درست برعکس ما اون چیزی هستیم که تحقق می بخشیم و لاغیر ...
    فلذا ما اراده همایونیمان را براین قرار دادیم که به جای قاطی شدن در این بحث پی شما بیاییم که اگه مومهایتان آب شد هواتون را داشته باشیم ارباب !

    ReplyDelete
  11. محمد جواد شکریJuly 7, 2008 at 5:49 PM

    ایکاروس کیه امیر جان!!! من چرا اسمش رو نشنیدم! اصلا یه ادمه؟؟  من خیلی عقب افتادم از قافله روشنفکری

    ReplyDelete
  12. باهات موافقم که این خود چه جونوریه.  اما درمورد رویا باهات موافق نیستم.  تو می دونی رویات چیه مگر این که این دونستن رو به روی خودت نیاری.  رویای ایکاروس رسیدن به خورشید نبود اون و دیدالوس فقط می‌خواستند از هزارتو فرار کنند.  اما ایکاروس رویاش رو فراموش کرد ، رهایی از هزارتو رو.  فکر کرد با اون بالهای قلابی می‌تونه تا سقف اسمون بره.  تازه دیدالوس بهش گفته بود نه انقدر پایین پرواز کن که اسیر امواج بشی نه انقدر بالا که خورشید نابودت کنه.  فکر نکنم ایکاروس بتونه شکایتی داشته باشه.  شاید اصلا اصل همینه نه انقدر بالا نه انقدر پایین.

    ReplyDelete