Monday, January 21, 2008

رقابت

رقابت همیشه برایم جذابیت ندارد،یعنی خیلی وقتها برایم مهم نیست که اولی من باشم یا نه.متقابلن زمان هایی هست که حاضرم هر کاری بکنم ولی برسم به آنچه که میخواهم، یعنی باید مساله موضوع رقابت برایم جالب باشد.امروز یک فقره مناقصه محدود پیش آمد که انگار جوری میخواستند شرکت ما را از بازی بیرون نگه دارند.به رگ برتری طلبیم بر خورد و ظرف ۳ ساعت کار دو روز را انجام دادم،حتی یک مجوز لازم را  مثل شیر از طرف مدیریت خودم صادر کردم و در جواب رییس جان فرمودم« اگر فهمیدند بگو کار ایشون بوده بعد منو اخراج کن،پای من».حالا چنان رضایت درونی دارم جدا از نتیجه مناقصه که خیلی خوشایند است.برای نتیجه باید صبر کنیم تا آخر هفته.برنده شدیم نفری یک بستنی لیسی مهمان من!

پی نوشت:این نوشته هزار تو در باب تنهایی

5 comments:

  1. اميرجان اگه بهت بر نمی خوره مثل يک بار ديگه عرض کنم بعضی موقع ه خيلی رگ مازندرانيت!! ميزنه بالا ها! آخه آدم مياد توو يک جای عمومی که اسم و رسمش رو هم تووش نوشته ميگه من يک مجوز رو جعل کردم و ازش استفاده کنیم!!!!!!؟؟؟؟ تو رو خدا یک کم بیشتر مراقب باش، از حرفم ناراحت نشو بخاطر اینکه برات اهمیت قائل بودم گفتم. چون دقیقا یک دوست مازندرانی دیگه همچین کارهای دانشمندانه!! زیرکانه انجام داد و با هزار مشکلات از زندان رفتنش تونست نجات پیدا کنه.

    سلامت باشی

    ReplyDelete
  2. شری جان!اولن اينکه رگ مازندرانی خيليم خوبه ازين وصله ها هم بهش نميچسبه.ثانين هم کی رو تا بحال بخاطر يه نامه درون شرکتی بردن زندان که دوميش من باشم؟ثالثن اينکه ما مخلصيم

    ReplyDelete
  3. عينهو من كه پنج شنبه واسه يه مصاحبه بايستي رقابت كنم اونهم با انتخاب يك از سه ، اميدواريم به كرامت اوستا كريم و گرنه بنده اي ناچيز بيش نيستيم۰۰۰

    ReplyDelete
  4. عجب بستنی بخوریم ما این آخر هفته!

    ReplyDelete
  5. دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب دانشگاههای سراسرJanuary 27, 2008 at 6:19 AM

    از شما میخواهیم که هر جا که هستید، در مدرسه و دانشگاه، واحد های محلی دانشجویان، و یا دانش آموزان آزادیخواه و برابری طلب را تشکیل دهید و اعلام موجودیت کنید. اگر در اهداف ما شریک هستید، اگر خود را در جدال با به سیاهی و تباهی کشیدن محیط های آموزشی با ما در یک جبهه میدانید به این صف بپیوندید. با هر عقیده و مرامی که دارید خود را متعلق به دانشجویان و یا دانش آموزان آزادیخواه و برابری طلب اعلام کنید.این نام را بر خود بگذارید. همانطور که در مقابل تعرض برده داران همه بردگان شورشی اعلام کردند که ما اسپارتاکوس هستیم امروز در مقابل تعرض به آزادیخواهی همه آزادیخواهان باید اعلام کنیم که ما آزادیخواه و برابری طلب هستیم.

    ReplyDelete