Thursday, February 12, 2009

تثلیث

١-منوچهر احترامی را چند نفرتان می شناسید؟«توی ده شلمرود حسنی تک و تنها بود»را چند نفر خوانده اید،شنیده اید،کودکی هایتان با آن عشق کرده اید؟منوچهر احترامی،خالق حسنی،دیروز درگذشت،بی آنکه خیلی از ما بدانیم حسنی دوست داشتنی قصه هایمان زاده ذهن خلاق اوست...روحت شاد منوچهر احترامی


٢-داشتم خیابان مستوفی را پیاده بالا میرفتم دیدم یک فقره آقای فیلمی آنجا بساط کرده،به بالای سرش اندر شدم و به به و بین فیلم ها فیلم بویینگ بویینگ جری لوییس را هم خریدم ...یادت هست آزاده من چقدر در عهد نوجوانی این فیلم را دوژ می داشتم؟خلاصه دیشب نشستیم تجدید میثاقی با ارمان های جری لوییس عزیز و بویینگ محترم فرمودیم،من باب افراز نوستالژیک احساسات ها!


٣-به روح امام قسم هر بچه مدرسه ای می فهمید بیرون آوردن مسعود شجاعی در آن دقایق آخرین بازی که تیم ما خودش تمایل به عقب رفتن داشت چه افتضاحی را باعث می شود.یا نگه داشتن وحید هاشمیان که کل نیمه دوم را قدم زد توی زمین...کارمان را با دست خودمان سخت تر از سخت کردیم آقای دایی

12 comments:

  1. رضا قاری زادهFebruary 12, 2009 at 2:00 AM

    خدا رحمت کنه منوچهر خان احترامی را .

    ReplyDelete
  2. امیر خان نبینیم 24 ساعت قبل از دربی از هر دری سخن بگویی جز از دربی....نکند دکتر برای قلبتان ممنوع کرده هیجان را؟ فکر نمی کردم شیران پرسپولیسی چنین لرزه بر اندامت بیندازند.

    ReplyDelete
  3. در ضمن خدایش رحمت کند که عجیب غصه ای نشاند در دلمان خبر رفتنش.

    ReplyDelete
  4. دقت کردی همیشه موقع کری خونی چون مقهور منطق طرفداران پرسپولیس میشی از زرشک استفاده می کنی....اندکی منطق بیاور در حقانیت تیمت برادر.

    ReplyDelete
  5. به روح امام قسم همین دیشب داشتم برای یکی حسنی می خوندم..روحش شاد...

    ReplyDelete
  6. امیر این لنگی ها دارن سر چی گری می خونن؟ من نمی فهمم اصلا اینها چطور روشون میشه این ور اونو ر آفتابی بشن...

    ReplyDelete
  7. برای همین دوست نظر باز توضیح دادم که کری نمیخونم چون بچه زدن نداره...آخه آدم برای این پرسپولیس قراضه هم کری می خونه؟

    ReplyDelete
  8. داداش شما واسه فرار از سقوط تلاش می کردید یه متر و نیم زبون داشتید اینجا....ما که هنوز تو کورس قهرمانی هستیم.

    ReplyDelete
  9. اول اینکه من تا حالا اسم این منوچهر خان رو هم نشنیده بودم. طبق معمول بعد از مرگ یه نفر باید یادمون بیاد که چه کارهایی کرده بود. هرچند این یکی رو بعد از مرگشم زیاد مردم یادش نیفتاده اند. روحش شاد.... دوم من هم مدتیه زدم تو کار فیلم دیدن. ولی یه کم فرق داره. می رم کتابخونه و فیلم می گیرم و می شینیم می بینیم. امروز قرار کازینو رویال رو ببینیم.

    ReplyDelete
  10. دایی تو اینبازی نشون داد که اینکاره نیست. شجاعی  بد بازی می کرد. باید همون بین دو نیمه تعویض می شد! من نمی دونم خلعتبری و غلامنزاد و اینها چی می گفتن تو این بازی؟ وقتی جباری و برهانی بازی نمی کنن... هاشمیان رو هم باهات موافقم!

    ReplyDelete
  11. من عاشق این بودم:
    کره الاغ کدخدا
    یورتمه میرفت تو کوچه...
    کلا من عاشق این کره الاغه بودم...حیف... دیر فهمیدم...دیر :(
    روحش شاد

    ReplyDelete
  12. آره امیر جان یادم هست یکی با چند خط هوایی، یکی بی خط هوایی

    ReplyDelete