Sunday, February 15, 2009

اقرار نامه رسمی

هر چقدر بیایم بگویم من خودم هستم و قضاوتتان برایم مهم نیست و ...عارض شم به حضورتان که مزخرف گفته ام.قضاوت شما ها که این وبلاگ را می خوانید برایم مهم است.تعریف هایتان شادم می کند و اظهار نظر های منفی تان غصه دارم.یک وقت های لبخند به لبم می آورید و یک وقت هایی حرصم می دهید.


هر چقدر بگویم من می خواهم خود واقعیم را اینجا بنویسم و نمایش بدهم و بگذارم خودم ببینمش بی آنکه نگران واکنش های شما باشم،غیر واقع عرض کرده ام.پسر بچه ای درون من است که از یک طرف می خواهد خود واقعیش را اینجا بنویسد،کشف کند،ببیند و از سوی دیگر خام و نابالغ توقع دارد همه بابت این خود واقعی هورا بکشند.خوب بدیهی است که این ناشدنیست


واکنش های بعد از نوشته شدن این پست بعد از دربی،انقدر جالب نبود که واکنش های خودم به نظرات شما...اولش خالی بستم که نخیر نظراتتان برایم مهم نیست،بعد قانع شدم نخیر خیلی هم مهم است و الان فکر کنم بدانم می خواهم چه کنم.به رغم اینکه برایم خیلی مهمید من همچنان با همه ترس و لرزی که قضاوت شدن برایم دارد به رو راست نوشتن از خودم ادامه می دهم.اگر آن لحظه دلم می خواهد خرخره کسی را بجوم نمی آیم اینجا بنویسم پسر بد! موش بخوردت الهی...این وبلاگ جایی است برایم که خود بی نقابم را ببینم و با تمام نیازی که به تمجید و تحسین دارم،حاضر نیستم مصلحت اندیشی کنم برای نوشتن...هزینه رک بودن من از دست دادن حسن نظر بعضی از شما اگر باشد هم، می صرفد برایم که خودم را بی نقاب ببینم و بنویسم


مخلص همه شما

16 comments:

  1. اخی!چه ربطی داره؟من هنوز یکی از ارزو هام اینه که خرخره سردار...که تیممو فروخت بجوم.یا مثلا با تریلی از روی رییس دانشکده رد بشم یا ......به اون امیر کوچولو بگو صداقتش خیلی جذابترش میکنه

    ReplyDelete
  2. خوب میفهمم چی میگی، والبته شهامتت ستودنی است دوست جانم

    ReplyDelete
  3. بی نقاب؟خیلی سخته و خیلی توان م یخواد!!!

    ReplyDelete
  4. سلام حالا اینا هیچی! کی میخوای دعوتمون کنی خونه نو؟!شاد باشی

    ReplyDelete
  5. ارباب بی نقاب رو عشق است....

    ReplyDelete
  6. چند سالته..اهل کجای این اب و خاکی؟

    ReplyDelete
  7. amir jan framoosh kardee bazi bayad bayad mosavi mishod

    ReplyDelete
  8. خوهش می‌کنم منم همینطور.

    ReplyDelete
  9. خودت باش. اما به انتقاد و عقاید جدید فکر کن و منجمد نباش

    ReplyDelete
  10. سخته ولی خیلی زیاد :)... حالا امیر چه اصراریه حتمااینجوری باشی؟

    ReplyDelete
  11. این خیلی قشنگه که بتونی خودت باشی اما مگه تا کجا میشه پیش رفت؟اینجا شاید خوب باشه که خودت باشی اما وقتی مجبور به متحمل شدن دیگران هم باشی میخوای خودت باشی؟

    ReplyDelete
  12. سلام
    تاحالا سیاسی زندگی کردی؟
    موفق باشی

    ReplyDelete
  13. اگه برات مهم نبود , غیر عادی بود . جدی می گم .
    در ضمن متشکرم و منتظر اسم کتابا هستم .

    ReplyDelete
  14. نظر دیگران مهم نیست. نظر خودت درباره ی "خود بی نقابت "چیه؟ به اندازه کافی دوسش داری؟...

    ReplyDelete
  15. فکر کنم پست امروزمو ندیدی که نفهمیدی چه جوریم..رفرش کن...
    در مورد اون نوشته هم که آدمو به فکر می ندازه...حرف بزن..چه فکرایی؟؟ دلم می خواد نظر بقیه رو هم بدونم...

    ReplyDelete
  16. راحت باش امیر جان ما همه جورتو دوست داریم.

    ReplyDelete