Wednesday, April 22, 2009

رکسانا صابری

نامه بهمن قبادی در مورد رکسانا صابری که او را دوست یا نامزدش می داند؛نفس آدم را بند می آورد...دارید چکار می کنید با ما؟دست از سرمان بردارید،رکسانا را آزاد کنید!

7 comments:

  1. محمد جواد شکریApril 22, 2009 at 6:29 AM

    من نمی دونم رکسانا کیه؟ ولی چرا باید آزادش کرد؟ چرا کسی فکر نمی کنه اون واقعا شاید کاری کرده؟ فقط به خاطر فشار رسانه ها از همه طرف؟ من نمی دونم کیه ولی تو هم اینجا فقط داری احساسی میگی آزادش کنید؟ مثل دل آرا که همه میگن ازادش کنید در حالیکه بهر حال یه نفر رو کشته!!!!!!! من گیجم

    ReplyDelete
  2. من می ترسم یه پرونده هم برای خود بهمن قبادی درست کنند سر این نامه... چه می دونم ارتباط نا مشروع...هر چیزی ممکنه!

    ReplyDelete
  3. ضمن اینکه یه چیز برام این وسط خیلی مسخره است و اونم اینه که خیلی ها به این قضیه استناد می کنند که جناب اوباما در کنفرانس مطبوعاتیشون فرمودند که من صد در صد مطمئنم که رکسانا در هیچ فعالیت جاسوسی ای شرکت نداشته.. خب از اونجایی که اگر احتمال جاسوسی در کار باشه قاعدتا جاسوسی برای آمریکا مطرحه! از رئیس جمهور آمریکا چه انتظاری میره جز همون حرفی که زده؟ اگه طرف جاسوس هم باشه که اوباما نمیاد بگه بله فلانی جاسوس ما بوده... این رو فقط برای اون عده از دوستان نوشتم که موضوع به این سادگی رو درک نمی کنند و به دفاع اوباما استناد می کنند!

    ReplyDelete
  4. چقدر زیباوعمیق مینویسید(مربوط به اخرین نوشتتون)

    ReplyDelete
  5. چه قدر تلخه. چه قدر ویرانگر... که یه چنین اتفاقی بیافته و همه فقط بگن "چه قدر تلخه متاسفیم" هیچ کاری هیچ کاری نشه کرد تا اون... چی بگم. اونهایی که می دونیم چه کار هایی ازشون بر میاد بلایی رو سرش بیارن که سر خیلیای دیگه آوردن و همه فقط گفتن "متاسفیم..."

    ReplyDelete
  6. تنها کاری که می کنن همینه که دست از سرمون بر ندارن لعنتیا

    ReplyDelete
  7. تا وقتی که ما فقط فکر منافع خودمون هستیم و دربرابر ظلم سکوت می کنیم دست از سر ما برداشته نخواهد شد

    ReplyDelete