Tuesday, March 17, 2009

سال 87

سال خوبی بود؟سال بدی بود؟واقعن نمی دانم.مدت هاست که شامه ام برای تشخیص خوب یا بد چندان درست کار نمی کند.فقط یک چیز را می دانم.سال غریبی بود سال ٨٧:عمیق ترین غم ها و ژرف ترین شادی ها را در این سال یافتم.مرز بین رنج و لذت از پل صراط هم باریک تر بود.روز های اضطراب،غم،امید،شادی،باز شدن پنجره های نو،بسته شدن دروازه های دل همه و همه در این سال ٨٧ بر من واقع شدند


سال تجربه عمق و معنا بود سال ٨٧...از این رو اگر بخواهم نگاهش کنم،در این زمانه روزمرگی و سطح،این همه عمق، حتی اگر مدفون شدن در چاه عمیق رنج هم باشد برای خودش مبارک است و فرخنده


سال خوبی بود سال ٨٧

14 comments:

  1. سال 88 ات پر از شادمانی.

    ReplyDelete
  2. سال غریبی بود... خیلی غریب. انگار که تازه به دنیا آمده باشی و مجبورت کنند دنیای تازه ای را تجربه کنی.

    ReplyDelete
  3. سال غریبی بود.اینقدر که اصلابراش کلمه ندارم.خوبه که اخرش میتونی بگی سال خوبی بود.
    امیدوارم سال جدید  برات به مراتب بهتر باشه

    ReplyDelete
  4. از دیدگاه تاروتیسمی سال 88 خیلی بهتره چون این سال از دو عدد هشت ساخته شده یعنی چهار تا چهار داره و چهار مبنای هرم چهاروجهی است و نماد به کمال رسیدن رنج است نماد رسیدن به سطح مستحکم و خود هشت هم یعنی ورود به دوره جدید تحول: برقراری تعادل راستین بین نیروها.  پس سال 88 حتما خیلی بهتره

    ReplyDelete
  5. از همه اینها گذشته ما در این سال تاریخ 8 /8 /88  رو داریم که انقدر برام وسوسه انگیزه که تصمیم گرفتم در این روز ازدواج کنم.  چک کردم جمعه‌ام هست.  پس لباس بدوزید از همین حالا آماده باشید و فقط لطفا داماد رو هم با خودتون بیارید

    ReplyDelete
  6. خانم ثابتیMarch 17, 2009 at 1:20 PM

    پرونده با برگ نهایی بایگانی شد.

    ReplyDelete
  7. ما که از دی که می گذره هیچ ازش یاد نمی کنیم! اما خوشحالم که سال خوبی داشتی من حیث المجموع (این کلمه رو که نوشتم ناخودآگاه یاد رضا قاری زاده افتادم)!

    ReplyDelete
  8. همونقدر که 87 سال غریبی بود امیدوارم 88 سال خوبی برات باشه

    ReplyDelete
  9. مال ما هم ایضن مثل جناب نظر باز...

    ReplyDelete
  10. دختر فروردینMarch 18, 2009 at 11:34 AM

    من یه نما از این سالو تووبلاگم نوشتم شما بگید واسه من چه جوری!!؟بوده.

    ReplyDelete
  11. آخی..شنیدین آزاده جون چی گفت؟ پس دست به کار شین دیگه!

    ReplyDelete
  12. سال 88 پیشاپیش مبارک...سالی سرشار از خوشبختی داشته باشید.

    ReplyDelete
  13. چقدر این سال 87 را خوب تشریح کرده بودی

    ReplyDelete
  14. از ما که به غایت تخمی بود.

    ReplyDelete