Monday, March 16, 2009

کروبی

اولین حسی که بعد از شنیدن خبر انصراف خاتمی داشتم حس روز های ١٨ تیر ٧٨ بود.حس اینکه تنها گذاشتمان،با ما نماند.کاری به منصفانه یا غیر منصفانه بودن این حس ندارم،فقط دلم نمی خواست سید،زود عرصه را برابر حرکت آب زیر کاهانه میرحسین خالی کند


بیانیه میرحسین و حرف هایش دقیقن آدم را یاد مهرورز خان میاندازد:همان تظاهر آشکار به ساده زیستی،همان ریتم پوپولیستی،همان عکس مرا نزنید،همان اهمیت بقالی در زندگانی و...بعید می دانم دلم بخواهد به آدمی رای بدهم که برای بودن یا نبودن سازمان مدیریت و برنامه ریزی از اسلام ناب محمدی مایه بگذارد


هنوز امیدوارم خبر صحیح نبوده و خاتمی با ما بماند و اگر نماند من کروبی را به میرحسین موسوی ترجیح می دهم.کروبی با کرباسچی و عبدی و عماد باقی دو چندان مدرن تر از میرحسین اسلام ناب محمدیست...سید اگر نماند،رای من به کروبیست و اگر او هم نماند من قالیباف را به میرحسین ترجیح می دهم.


فکر کن طرف هیچ نشده دارد خاطرات دهه مزخرف شصت را تقدیس می کند

23 comments:

  1. آی آر سرورMarch 16, 2009 at 7:16 AM

    با سلام
    میدونستین شما هم میتونین صاحب یک سایت شوید !؟ به راحتی
    فروش ویژه عید نوروز با 30 % تخفیف ویژه ....
    شما هم صاحب سایت شوید
    کادر مجرب آی آر سرور این امکان رو به شما میدهد
    هم اکنون اقدام کنبن ....
    Host , Domain , VPN , VPS , Reseller , هاست - دومین  - وی پی ان  - وی پی اس - نمایندگی فروش و ....
    فروش ویژه عید شروع شد ...
    بشتابید ...
    www.ir-server.com
    www.ir-server.ir
    email : irserver.sales@gmail.com ( foroosh )
    email : irserver.support@gmail.com ( poshtibani )
    tel : 0936 065 7333
    tel : 0914 927 2757
    با تشکر !

    ReplyDelete
  2. من دقیقا به خاطر رفتار میانه ی میرحسین می خوام به او رای بدم . اصولگرایی و اصلاح طلبی او رو دوست دارم . نه مثل بعضی ها که اصولگرایی و اصلاح طلبی رو در مثابه یک دکان می بینند که اتفاقا خودشون هم صاحبان این دکانها هستند . اگر میرحسین نمی آمد من 100 % به احمدی نژاد رای می دادم . البته خاتمی رو واقعا دوست دارم ولی او قدرت ایستادن در برابر نزدیکانش رو نداره و الان هم که اوضاع رو رصد می کنم!!! می بینم که داره ازش سو استفاده می شه . امیدوارم خودش خودش رو کنار بکشه . البته اینها همه نظر من بودش!

    ReplyDelete
  3. تا آنجا که بنده کمترین خبر دارم میر حسین و خاتمی با هم هماهنگ هستند و قرار نیست کسی کنار بکشد فعلا...یک تزی وجود دارد مبنی بر تکثر در دور اول و وحدت در دور دوم...تز دیگر می گوید دو هفته مانده به انتخابات یکی از آقایون به نفع دیگر کنار می رود.

    ReplyDelete
  4. خودم هم حالم داره بهم میخوره.ولی نمیدونم چرا این سید دوست داشتنی ما اینقدر معطله!
    حالتو میفهمم .
    یاد اون پویش دعوت از خاتمی و قربون صدقه ها و....
    خبر احتمال زیاد درسته.امیدوارم معجزه ای بشه

    ReplyDelete
  5. آخ گفتی امیر خان

    ReplyDelete
  6. امیر شکیلاMarch 16, 2009 at 9:20 AM

    اون چیزی که من تو اخبار خوندم میگه که خاتمی گفته من به احتمال زیاد کنار میرم ولی نظر نهایی رو بعداً اعلام می کنه. شما خودت بگو برای اتحاد کدومشون میتونن به اون یکی بگن تو انصراف بده من میخوام بمونم. اینطور حرف زدن از نظر من به این معنیه که یه جورایی به میرحسین میگه باباجان اگه تو می خوای بمونی من میرم اما اگه می خوای به نفع من کنار بری هم من پایم. باید تا نتیجه نهایی و همچنین تا روشن شدن نتیجه مذاکرات با کروبی صبر کرد.

    ReplyDelete
  7. امیر شکیلاMarch 16, 2009 at 9:24 AM

    در ضمن من اصولاً با میرحسین موافق نیستم. اطلاعی از تفکرات و خط مشی اش ندارم. اما اینو می دونم که نسل ما که تقریباً بزرگترین گروه رای دهنده فعلی هستند، فرق دوران ریاست جمهوری خاتمی با احمدی نژاد رو دیدن اما هیچ ایده ای نسبت به میرحسین ندارن و این یعنی شکست میرحسین در برابر احمدی نژاد. هرچند پدران ما از دوران نخست وزیری او به خوبی یاد می کنند اما این دسته کمترین رای رو به صندوق می ریزند و اکثراً جزو دسته ای هستند که آن ها را با صندوق رای کاری نیست.

    ReplyDelete
  8. من فقط از این تعجب می کنم که خاتمی چه نقطه اشتراکی با میر حسین داشت از اول که آمدنش را منوط به نیامدن او کرد و حالا هم به نفع او کنار رفت...

    ReplyDelete
  9. اگر خاتمی کنار بکشه نصف اونهایی که می خواستن به خاتمی رای بدن دیگه اصلا رای نمی دن. یعنی چهار سال دیگه مهمون احمدی نژاد هستیم...

    ReplyDelete
  10. ای خدا! سر از کار این سیاست در نمیارم اصلا!

    ReplyDelete
  11. اه منم خبر رو كه شنيدم همين حس بد رو پيدا كردم و بدبينيم نسبت به جناب ميرحسين دو چندان شد. فكر مي كنم ايشان به اين حركت به سادگي اعتلاف اصلاح طلبان را متلاشي كرد.

    ReplyDelete
  12. اگه خاتمی بره کنار من و حمیدم جزو اونایی میشیم که رای نمی دن.

    ReplyDelete
  13. همه نگرانیم، اما نباید نا امید باشیم
    http://khatami.malakut.org/2009/03/post_52.html

    ReplyDelete
  14. همه نگرانیم، اما نباید نا امید باشیم
    http://khatami.malakut.org/2009/03/post_52.html

    ReplyDelete
  15. امیر شکیلاMarch 16, 2009 at 3:21 PM

    دیدن این هم خالی از لطف نیست:
    http://www.mowj.ir/ShowNews.php?6039

    ReplyDelete
  16. سید خندان همیشه جا میزنه. بگردید کسی رو انتخاب کنید که جا نزنه و یک جاهای طرفداراشو نسوزونه.

    ReplyDelete
  17. نسیم چقدر دل خوشی داره که فکر میکنه سید خندان کاری میکنه....

    ReplyDelete
  18. آرمان آریاییMarch 16, 2009 at 7:38 PM

    سلام..امیر جان کروبی؟؟؟..مردک خیانتکار و از پشت خنجر زن به اصلاحات! من اگر بمیرم هم به کروبی رای نمیدهم بسکه دو دوزه باز و نامرد است..یادت رفته چطور ترمز مجلس ششم را کشید؟ کثافت کاری هایش در بنیاد چطور؟ شرکتش در انتخابات مجلس هفتم و ... هزاران هزار دیگر میشود گفت...به امید فردای روشن برای من، تو و تمام مردم دنیا

    ReplyDelete
  19. خاتمی هم بی خیال این مردم شد .

    ReplyDelete
  20. همه بی خیال شدن!!!

    ReplyDelete
  21. کروبی حزب تشکیل داد،کروبی روزنامه راه انداخت،می خواست شبکه تلویزیونی داشته باشه...از حقوق زندانی های سیاسی همیشه دفاع کرده،از دراویش،از شیرین عبادی...کروبی رو همچنان ترجیح می دم به میرحسین

    ReplyDelete
  22. امیر جان سیاست پشت پرده هایی داره که من و تو ازش بی خبریم.ما ظاهر قضیه رو میبینیم بنابراین قضاوت هامون هم بر مبنای دیده هامونه. من فکر میکنم خاتمی عاقلانه ترین کار رو کرده.با تمام ارادت قلبی که بهش دارم و واقعا دلم میخواست رییس جمهور بشه به تصمیمش احترام میزارم و به میر حسین رای میدم چون خاتمی اینطور خواسته. کروبی چنگی به دل نمیزنه

    ReplyDelete
  23. من میرحسین رو به خاتمی ترجیح می دهم .حداقل حرفایی تو اقتصاد برای زدن داره.چند وقتی هست به این نتیجه رسیدم که توسعه ی سیاسی و جامعه ی مدنی و از این حرفا نه به درد دنیامون می خوره نه به درد آخرت.
    ممنون از وبلاگ خوبت

    ReplyDelete