Thursday, March 19, 2009

از آرزو ها

من حسرت شما را می خورم که در آن دفتر کوچک بالای سید خندان نشستید و می نویسید،بحث های روشن فکری می کنید،از همه مهمتر هر روز آن آقای میان سال خلاق مهربان را میبینید که انگار همه انرژی مثبت جهان را با خودش دارد


حسرت می خورم و می دانم فعلن نمی توانم آن طور زندگی کنم.مدام فکر می کردم که دست روزگار مرا رسانده به جایی که نتوانم مثل شما زندگی کنم اما این دو روزه فکر کردم و دیدم نه انتخاب خودم بوده،همین حالا هم می توانم اما حاضر نیستم هزینه هایش را بدهم.فکر کردم که حاضرم برای پرداخت این هزینه؟ و جوابش منفی بود.حالا به نظرم باید مسیر دیگری را بروم و چیزهایی را بسازم که پشتوانه ام بشوند برای در امنیت مثل شما زندگی کردن!


می روم،می سازم و اگر حتی یک روز از عمرم مانده باشد،می نشینم توی آن دفتر،فلاسک چای می گذارم کنارم و در مورد کوبریک و اسکات،یا یونگ و فروید حرف می زنم،می نویسم،بحث می کنم...صبر کنید و ببینید 

11 comments:

  1. پرداختن هزینه بابت چیزهایی که میخوایم اصله ولی دردناکه...من میفهممش..موفق باشی

    ReplyDelete
  2. یه گوشه ی دل ادم خونه و ماشین و ... میخواد یه گوشه ای هم اینایی که گفتی. که اولی پیروز شده.

    ReplyDelete
  3. من مطمئنم خیلی بیشتر از یه روز رو براش خواهی داشت و اون زمان دور نیست.

    ReplyDelete
  4. سلام . منم به یک چای داغ دعوت می کنی ؟

    ReplyDelete
  5. بادبونا رو بکشید
    پیش به جلو با آخرین توان.

    ReplyDelete
  6. زمینه بحثت اگه یه کم سبک تر باشه ما هم میایم!

    ReplyDelete
  7. ارباب نمی دونم این پستتون آخرین پست سال خواهد بود یا خیر اما به هر حال اجازه بدید از همینجا پیشاپیش نوروزتون رو شادباش بگیم و بهترین آرزو ها رو همراه با یک فروند بغل و دو سه تا ماچ برادرانه خدمتتان ارسال کنیم! ضمنا خیلی مخلصیم...

    ReplyDelete
  8. آرمان آریاییMarch 19, 2009 at 8:27 PM

    هزینه دادن.هههممم...به امید فردای روشن برای من، تو و تمام مردم دنیا

    ReplyDelete
  9. امیر جان اینو بخون!
    http://3roozpish.persianblog.ir/post/313

    ReplyDelete
  10. رضا جهان بخشMarch 20, 2009 at 5:57 PM

    سلام امیدوارم نه تنها به این آرزو و بلکه به همه ی آرزوهایی که داری برسی سال نو را پیشاپیش به شما تبریک می گم

    ReplyDelete
  11. چایی تازه دم بهتر

    هم آرزو و هم اشتباه بر جوانان عیب نیست آقا میدونی که

    ReplyDelete