Tuesday, March 17, 2009

مرد اخلاق و بی اخلاقی؟

هر آنچه سخت و استوار است دود می شود و به هوا می رود


این جمله را باید هی باخودم، با خودمان تکرار کنیم.هر کس بر هر چه، اصراری غریب می ورزد باید منتظر انجام کارهایی صد و هشتاد درجه عکس آن از طرفش بود.نمونه اش همین میرحسین موسوی خودمان،نخست وزیر محبوب امام راحل...آن همه تاکید بر اخلاق و اسلام ناب محمدی و غیره و غیره و این رفتار بی اخلاقانه در قبال خاتمی که از ابتدا مصر به حضور همین والامقام در انتخابات بود و با عشوه ایشان روبرو می شد.کسی از حضرت آقای اخلاق مدار بپرسد چه چیزی فرق کرده در این یک ماهه که ناگهان اهل انتخابات شدید؟چرا بهمن ماه نه؟چرا کارت خاتمی را سوزاندید؟


من اصلاح طلبم...و اصلاحاتی که در ذهن من است هیچ شباهت و نزدیکی به آن شترگاو پلنگی که حضرت میرحسین اسمش را گذاشته اصولگرایی اصلاح طلبانه ندارد که ندارد.به کروبی رای می دهم که اصلاح طلب بودنش را پنهان نمی کند و مهاجرانی و کدیور و کرباسچی را در اطراف خود دارد.به کروبی رای می دهم که صریح است و صراحتش دوصد چندان بر این ریاکاری مهوع حضرت میرحسین شرف دارد...کروبی هم نماند رایم را خرج میرحسین موسوی نمی کنم.


بوی ریاکاریتان برخاسته حضرت میرحسین!

15 comments:

  1. آقا من که گیج می خورم به شخصه....ولی یه نکته رو فراموش نکن اونم اینه که میر حسین خیلی بیشتر می تونه جلوی آقا قد علم کنه تا کروبی.

    ReplyDelete
  2. آقا ما در این مورد خاص با شما کاملا هم نظریم! کروبی هم نشد، قالی باف، هرکسی جز این آقای اسلام ناب محمدی!

    ReplyDelete
  3. امیر شکیلاMarch 17, 2009 at 3:47 AM

    عزیز نظرباز! میرحسین هم فکر و هم جهت آقاست نه برخلافش که قد علم کند. به نظرم این زیرکانه ترین کاری بود که جناح اصولگرا می توانست انجام دهد. گرگی در لباس بره!

    ReplyDelete
  4. آرمان آریاییMarch 17, 2009 at 4:12 AM

    عقیدت مهترمه امیر جان کامنتی هم که جوابم رو دادی خوندم اما یادت باشه همین تشر آقا باعث شد کروبی بیخیال تلویزیون زدن باشه..کروبی عضو حزب باد هست و هر جور منافعش اقتضا کنه همونطور تصمیم میگیره و عمل میکنه! درباره میرحسین هم وقتی دولت ائتلافی که ایده محسن رضایی هست میخواد ازش حمایت کنه باید به خیلی مسائل شک کرد!..هنوز هم که هنوزه واضح و روشن صحبت نکرده ببینیم بعد بیست سال چه مقدار طرز فکرش تغییر کرده...به امید فردای روشن برای من، تو و تمام مردم دنیا

    ReplyDelete
  5. سلام .همون خواننده قدیمیم که میل زدم بهتون.
    دیگه میخوام نظر بدم رو متنایی که میخونم.....
    فکرکن که آدم صبح 3 روز مونده به عیدش و با خبر انصراف خاتمی شروع کنه.
    هنوز یه کورسوی امیدی اون ته تها به من میگه که شاید همه اینا یه بازیه برای گیج کردن اصول گراها و رو دست بهشون.

    ReplyDelete
  6. ......
    *رو دست زدن بهشون* :d

    ReplyDelete
  7. الان مگه قطعی شده انصراف خاتمی؟

    ReplyDelete
  8. دلم به  این اس ام اس خوش بود : در سفره هفت سین امسال جایی هم برای " سید " بگذارید.او با بهار می آید تا " خاتمی " بر زمستان باشد .

    ReplyDelete
  9. آره. بدجوری بو داره این کارها. یعنی من که شک ندارم دستش با احمدی نژاد (یه کسایی در همون اندازه ها) تو یه کاسه ست. حالا اگه خاتمی خاتمی باشه باید از کروبی حمایت کنه! کاش...

    ReplyDelete
  10. بابا یه کم صبر کن ببینیم چه خبره آخه، همچین شیر تو شیر شده که معلوم نیست کی به کیه.  

    ReplyDelete
  11. اصلا هر چه قدر هم همه از این آدم تعریف کنن من با این اسلام ناب محمدی قرقره کردن این آدم مشکل دارم

    ReplyDelete
  12. دلم می خواد خفه اش کنم!

    ReplyDelete
  13. من که می دونستم موفق نمی شیم...
    من خودم می دونستم...


    به هر حال

    ReplyDelete
  14. خب راستش من چندان از رفتین خاتمی ناراحت نشدم
    اما در ناراحتی و شاید بیشتر در عصبانیت از آمدن میرحسین همدردیم
    باز یعنی ملت قرار است بازی بخورند؟
    حالا میرحسین و احمدی ندارد که
    هردو از یک قماش اند.

    کروبی رو قبول ندارم
    ذهنش برای اسن پست جوابگو نیست
    باز قالیباف یک چیزی

    ReplyDelete
  15.  آخ گفتی    این ریاکاری مهوع

    اصلا نمیدانم دیگر مرز حال بهم خوردن هایم خیلی کم شده و اصولا شرایط برای حال بهم خوردن خیلی فراهم تر از گذشته شده

    ReplyDelete