Sunday, January 11, 2009

زنان زندگی

و فکر کن یک مرد بر چه اساسی می تواند زن های زندگیش را بشمارد و بداند چند نفر بر قلبش حکومت کرده اند؟هماغوشی معیار صحیحی نیست،بوسه هم نه، کفایت نمی کند،دوستت دارم هایی که گفته یا شنیده هم جامع و مانع نیست.زن،زن زندگی آدم محسوب نمی شود مگر اینکه در عمق غریب چشمانش،لااقل یک بار غرق شده باشی...و حالا بیا ببین در این سی و یک سال چند بار غرق شدی و چند زن با زنانگی شان زندگیت را ساختند


خیالت راحت شد ذهن؟حالا می گذاری به کارمان برسیم؟تو برو بشمار من هم بروم این پیش فاکتور کوفتی را صادر کنم تا غم نان اسیرمان نکند

16 comments:

  1. غرق شدن در عمق غریب چشم ها... حالا من دارم فکر می کنم که ببینم ته این دریا اصلن غریقی هست ؟

    ReplyDelete
  2. خوب مگه مریضی؟؟؟داشتم کارم و می کردم هاااا حالا هی باید بگردم ببینم ته کدوم چشم غرق شدم؟!

    ReplyDelete
  3. شما اقایون چه جوری غرق میشین؟ اقایون غرق نمیشن اگه هم بشن خفه میشن..!
    عاشق ها تو کتابن...و زندگی اجبار اون نوشته هاست ما رول اون کلمات رو هم نمی تونیم به درستی اجرا بکنیم فقط دوست داریم بازیگر نقش اول باشیم تا همه برامون دست بزنن حالا تا کی خودمون و سر کار بذاریم مهم نیست...عشق چقدر به این کلمه افتخار می کردم یه روزی اما امروز رنگ قرمز عشق سرابی بود که افتاب گرم صحرا با تابشش به خاک خشک سوخته رنگی فریبانه داده نه از گرمای دل نفسی بر می خواست و دلی می لرزید...و هیچ.

    ReplyDelete
  4. خوب حالا چند تا؟

    ReplyDelete
  5. ببخشین کامنت پایینی اشتباه شد.
    می خواستم بگم
    :
    " اگه شنا بلد باشی که غرق نمی شی "

    ReplyDelete
  6. میدونید که مرد زندگی یک زن بودن و موندن خیلی سخت تره ؟؟؟؟؟؟؟
    آقایون خیلی باید سعی کنن

    ReplyDelete
  7. بین علما اختلافه نسیم جان...یعنی الان یکی دو مورد هستن که شک هست غرق شدیم یا نه

    ReplyDelete
  8. آخ... امان از این پیش فاکتورای کوفتی!

    ReplyDelete
  9. گاهی یه کسی انقد تو ذهنت خوب و عزیز می مونه که هر وقت خاطره شو .. حرفاشو.. خنده شو ... یادت میاد .. لبخند میزنی و یه غصه ی نرم و قشنگ میشینه رو دلت.
    به نظر من که این آدمه حتمن به قلبت حکومت کرده... فرق نداره کی باشه

    ReplyDelete
  10. نسیم جان!خیر سرم فقط می خواستم شوخ طبعی کرده باشم، شما بزرگواری!

    ReplyDelete
  11. آقا این قصه چی شد پس ؟

    ReplyDelete
  12. دختر فروردینJanuary 11, 2009 at 10:08 AM

    اقا شما حسهات خیلی به من شبیهه فقط من با مردها طرفمو تو با جنس لطیف

    ReplyDelete
  13. آزاده جون تا شقایق هست رو گفتی چی کار باید کرد ولی وقتی نباشه! چی کار باید کرد؟!  من یکخورده روحیم به هم ریخته هست با حرفام نمی خوام شما رو هم ناراحت کنم فقط عشق محدودیت داره اجازه ابراز نداشته باشی می میره خود به خود....

    ReplyDelete
  14. من فقط نظر خودمو گفتم سیاوش جان...معلومه که نظر من معیار نیست

    ReplyDelete