Tuesday, January 20, 2009

محمد آخوندی،نماد دولت محمود احمدی نژاد

پیش نوشت:من فکر کنم قبلن در این مورد نوشتم اما فکر می کنم باز هم وقتش است که در این مورد بنویسم.با پوزش از دوستانی که تکراری می خوانند


١-شانزده سالم بود.سرم پر شور بود و زندگی هیجان انگیز.کاپشن سربی رنگی داشتم که سمت چپش بزرگ درج شده بود ناسا و من چون ناسا را نماد پیشرفت می دانستم با این ناسای کنار کاپشنم کلی حال می کردم.محمد آخوندی در دبیرستان ما بود و با گیر دادن به آدم ها روزگار می گذراند.من هیچ وقت نفهمیدم واقعن درسش خوب بود یا از قبل همین آدم فروشی ها نمره می گرفت،اما در هر حال جزء شاگردان ممتاز مدرسه بود.از یک جایی شروع کرد به پر و پای من پیچیدن که«چون تو روی کاپشنت آرم ناسا را داری پس طرفدار آمریکا و آمریکایی هستی»به الان نگاه نکنید که گفتن این حرف شاید برای هر بچه ١۶ ساله ای خنده دار باشد اما در آن سالها،چنین وصله هایی در یک شهرستان کوچک می شد عواقب داشته باشد.من جلویش در آمدم و بحث بالا گرفت.مثل همین حالایش وقیح بود.چند روزی گذشت،یک صبح بیدار شدم دیدم مادرم آن آرم ناسا را از روی کاپشنم کنده و بعد ها فهمیدم مدیر مدرسه که آشنایی دوری با خانواده ما داشت برای مادرم پیغام فرستاده این کاپشن دارد برای پسرت دردسر می شود.


٢-هجده سالم بود.یادم می آید سرکلاس هندسه داشتیم تست می زدیم.نزدیک کنکور بود و فکر و ذهن من امتحان.ایت الله اراکی،تازه فوت کرده و بحث مرجع تقلید شدن اقای خامنه ای بالا گرفته بود.به دیوار کلاس عکس آقای خمینی و خامنه ای کنار هم نصب بود.من مشغول سوالات بودم و محمد آخوندی هم کنارم نشسته بود.ناگهان بی مقدمه به من گفت«عکس مرجع تقلید جدید و قدیم را با هم زدند به دیوار».من چنان مشغول تست زدن بودم که فقط یک اوهوم زیر لب جواب دادم،ناگهان برآشفت و گفت«یعنی میگی آقای منتظری باید مرجع تقلید باشه؟یعنی مقام معظم رهبری مرجع نیست؟»و من ماتم برده بود که اصلن از یک فقره اوهوم گفتن چه تفسیر براندازانه ای خلق کرده این آدم.بحث منتظری چنان می توانست هزینه داشته باشد که حتی من کله خر ترجیح دادم با آخوندی بحث نکنم و سرم را پایین انداخته و تستم را بزنم


٣-بیست سالم بود.دانشجوی دانشگاه علم و صنعت بودم.خوابگاه که می رفتی از زبان بچه ها بسیار از فضایل محمد آخوندی می شنیدی و این که چه پدری از دانشجویان درآورده.از آدم فروشی ها و پرونده سازی هایش هنوز که هنوز است دانشجویان علم و صنعت خاطره ها دارند.بعد که دوم خرداد شد و بازار درگیری های دانشجویی گرم،محمد آخوندی را در صف فعالین اصول گرای دانشگاه نمی دیدی،انگار سطح کارش از مسائل دانشجویی بالاتر رفته بود.مدت ها ازش خبر نداشتم تا دیدم شده مدیر کل روابط عمومی سازمان تربیت بدنی


۴-آن شب که به طرزی رذیلانه به پر و پای عادل فردوسی پور پیچید و اقای گودرز را به خانم شقایق ربط داد و ناگهان مدافع نظام و خون شهدا و این حرف ها شد یادم خودم افتادم.یاد همان پسرکی که کاپشن ناسایش را دوست داشت.یاد همه بچه هایی که با شرارت محمد آخوندی به حراست و کمیته انضباطی رفتند،یاد خیلی چیز ها


۵-محمد آخوندی و امثال محمد آخوندی،نماد دولت محمود احمدی نژاد هستند.ما ملت حتی بین اصول گرایان هم رفتیم،گشتیم و به بدترین آنها رای دادیم اما باید بپذیریم که رای دادیم و حالا باید تحملشان کنیم.حالا شاید وقتی دولت مهرورز که مدعی آزادی مطلق است حتی به برنامه نود و عادل فردوسی پور هم رحم نمی کند باید باور کنیم فرصت جبران اشتباه وحشتناک تیرماه ٨۴ نزدیک است و دوباره خاک مرده بر سر زنده مان نریزیم.فقط ۵ ماه دیگر تحملشان کنیم و یک همت عالی، از این پیچ مزخرف تحمل آدم های آدم فروشی مثل محمد آخوندی جسته ایم...خدا کند که باز ملت ٢٨ مرداد نشویم و خانه نشین به روز حادثه!

19 comments:

  1. عجب...این ها همه شان چندش آورند.

    ReplyDelete
  2. چه دوران سختی پشت سر گذاشتیاااا :(

    ReplyDelete
  3. رضا قاری زادهJanuary 20, 2009 at 2:42 AM

    چشمم نخورد اب از این عمر پر شکست / این خانه را تمامی پی روی اب بود

    ReplyDelete
  4. امروز خبرگزاری فارس اعلام کرد کاندیداتوری خاتمی قطعی شد. یک قدم تا صبح باقیست

    ReplyDelete
  5. چه همکلاسی چندشناکی داشتی امیر..

    ReplyDelete
  6. قبلن ها وقتی یکی از نماینده ها توی مجلس سخنرانی می کرد و مثلن نطق پیش از دستور داشت و بقیه میخواستند تائیدش کنند ، سه بار با هم می گفتند:" صحیح است،‌صحیح است، صحیح است"
    حالا آخر این پست تو، به همان شیوه مخاطب درونی توی دل من سه بار گفت :" خدا کند! خدا کند! خدا کند"

    ReplyDelete
  7. داریوش خواننده هم نماد مردم ماست صبر میکنن ببینن چی میشه بعد غر میزنن.ته روشنفکریشون این بود که نرن رای بدن تا این گند بالا اومد.

    ReplyDelete
  8. احتمالن نمی دونسته که یه روز بلاگ دار می شی و در موردش این همه افشاگری می کنی وگرنه همون موقع سرت ومی کرد زیر آب.

    ReplyDelete
  9. راستش من زیاد خوشبین نیستم به همت عالی ...کاش حرف تو و پیش بینی های تو درست باشه!

    ReplyDelete
  10. بی نظیر بود... در عین حال متاسفم که تو زندگی‌ات با همچین آدمی برخورد داشتی...

    ReplyDelete
  11. کار این دولت که از نماد گذشته ! این ملتم اگه بخوان باز سرشونو زیر برف کنن، معجزه  اتفاق نمیفته

    ReplyDelete
  12. آمدنت به بالاترین مبارک
    یک نفر که همیشه مطالبت را می خواند

    ReplyDelete
  13. روی صفحه اولین سایت بالاترین هستی
    یک دوست

    ReplyDelete
  14. سلام

    سایت جالبی داری

    باید تحمل کرد راه دیگه ای نداریم من که دارم روز به روزش رو می شمارم .


    موفق باشی

    ReplyDelete
  15. سلام
    ممنون مطلب جالبی بود فقط چن تا نکته و سوال.
    1- قبلا"
    2- چه انسان سعادتمندی بوده در مدرسه و دانشگاه همدوره ی ایشون بودی:دی.
    3- در مورد همت عالی ما هم خیلی علاقه مندیم ولی دلم اصلا روشن نیست متاسفانه
    4- شما میدونی ایشون با علی ابادی نسبت فامیلی داره یا خیر؟ من شنیدم علی ابادی اراکیه

    ReplyDelete
  16. چرا رضا ؟

    من می خوام امیدوار باشم نتو هم باش .

    این همه مثل اون یارو تو کارتنسرزمین لی لی پوت نگو :
    من میدونم ، من می دونم !

    ReplyDelete
  17. امثال فردوسی پور با بیان واقعیتهای موجود برای آخوند(ی) ها مانع هستند.

    ReplyDelete
  18. سیاست های کثیف و پیچیده کشور بریتانیا بر هیچ کس پوشیده نیست .

    اما سی سال گذشت و ما باید بدان قیام آن روز تحت حمایت و با نقشه کی و برای

    چی برنامه ریزی شد .

    شاه یک مهره دست نشانده برای آمریکاه و انگلیس بود (شکی نیست ) ولی این

    شخص داشت قدرت پیدا میکرد .

    و کم کم برای ابر قدرت های غرب دردسر .

    با نقشه انگلیس و پشتیبانی مالی آمریکا یه برنامه بلند مدت برای تعویض و روی کار

    آمدن دیکتاتور جدید صورت گرفت .

    و اسلام سپری برای حکومت بر مردم ساده ایران شد .

    ۱۳ آبان ۵۸ یک راهپیمایی قرار شد برای جنایات شاه تا جلوی سفارت آمریکا شکل

    گیرد و با نقشه انگلیس و خر کردن گروهی برای اشغال سفارت طرحی ریخته شد

    که حتی خمینی هم اطلاع نداشت .

    و بعد از این حمله دست آمریکا از ایران کوتاه و یکه تاز میدان بریتانیا کبیر و پیر شد .

    قرارداد های نفتی ما با این روباه حیله گر گواهی بر این ماجراست .

    ای مهره جدید عمر تو هم خواهد گذشت و روزی هم تبر بر ریشه ات خواهند زد پس

    برای ادامه حکومت باج بده نفت بده ....

    ReplyDelete
  19. بنام خدا
    ای برادران و خواهران،  سی‌ سال انقلاب و از خود گذشتگی آخرش همین ؟ نمیتونم باور  کنم که اینطور که با مردم رفتار میکنند با اصول اسلامی توافق داشته باشد . اینطور که به نظر میاید روز سالگرد انقلاب ما باید دوباره روی بام برویم تا ارزشهای این انقلاب را به خاطر خودمان و  رهبرآنمان یاداوری   کنیم    که  آیا انقلب اسلامی یعنی این ؟ تا وقتی‌ دیر نشده رهبران ما باید بیدار شوند که این  طرز رفتار با ملت مسلمان واقعا غیر اسلامی هست  خداوند از ظلم احدئ نخواهد گذشت . الله و اکبر ، الله و اکبر ، الله و اکبر

    ReplyDelete