Sunday, January 11, 2009

چشم هایی از جنس مهر و مه

زنی باید باشد که وقتی مستی و شعر می خوانی،مخاطب عاشقانه های همه شاعران جهان او باشد.زنی باید باشد که اصلن وقتی مستی و شعر دلنشینی می خوانی دلت پر بکشد برای اینکه آن شعر را برایش بخوانی:مکرر و مکرر،فقط برای او...زنی باید باشد که مهر،ماه،مه تو را فقط به یاد او بیاندازند؛ زنی که چشم هایش بکر ترین ترانه سرکش جهان را در قلب تو مترنم سازند...زنی باید باشد که بشود در چشم هایش غرق شد!

11 comments:

  1. امروز هم محتاج به نام خواندن تو ام و بی قرار حرفا حرف نام تو! چونان کودکی که به دهان بردن تکه‌یی حلوا را دل دل می کند!!

    ReplyDelete
  2. ببخشید فقط در عالم مستی دوست دارین غرق بشین! شما در چشم اون غرق بشین کافیه؟ اون نباید در چشمان شما...؟
    این زنی که باید باید باید باشد باشد باشد! مردش هم باید باشد مستی و می  خوری تنها شامل مستی خود اون خورنده میشه باید عشق ورزید تا باید ها... رو... باشد, دید و حس کرد ..

    ReplyDelete
  3. کسی باید باشد که بداند چگونه باید غرق شد که غرق شود در چشمانت که غرقش کنی در چشمانت کسی باید باشد...

    ReplyDelete
  4. به نظرم در کمال بدجنسی این خانم نیاد که هی تو از این پست ها بنویسی...

    ReplyDelete
  5. من اصلا کسی رو اینجا نمی شناسم و به صورت تصادفی اینجا رو خوندم سوتفاهم نشه.
    من شقایق هستم ایرانم نیستم.

    ReplyDelete
  6. شقایق جان!بچه ها شوخ طبعی می کنن...اکثر ماها خیلی وقته با هم اشناییم و وبلاگ های هم رو می خونیم برای همین یه وقتایی یادمون میره شاید دوستان تازه وارد به ادبیات شوخی های ما اشنا نباشن...شما مطمئن باش کسی هیچ منظوری نداشته و امیدوارم دلخور هم نشده باشی...ارادتمند تو

    ReplyDelete
  7. نه ناراحت نشدم مرسی از محبتت.
    فقط ادرس رو الان ساختم که بهتر بشه گفتگو کرد.

    ReplyDelete
  8. مردی باید باشد که بتوانی به راحتی و با خیال راحت در کنارش بنشینی تا او رانندگی کند و بتوانی منظره جاده برغان برف آلود را با زمینه صورت او تماشا کنی و هر از چند گاهی ببوسیش و محکم در آغوش بگیریش!!(موسیقی متن ماشین هم سلین دیون با ولوم 3)

    ReplyDelete
  9. اینقدره کیف داره وقتی همسر جان این پستهای زنی باید باشد تو رو بلند بلند تو اتاق بخونه و بعد نگاه کنه و بگه "زنی هست"... اینقدر کیف داره... ایشاله خیلی زود بنویسی : "زنی هست که ...."

    ReplyDelete
  10. هیممممم!وقتی این پستا ی اینجوری رو میخونم و میبینم که دلم همین جور چیزایی رو همیشه خواسته و تاحالا بهش نرسیده، مدام با خودم کلنجار میرم که "باباجان، بست نیست؟؟سرتو مث بچه ی آدم بنداز پایین و اینقدر دنبال یکی که بیاد و تو و دلتو باهم ببره نباش" ! اما مگه میشه دوست جان؟؟

    ReplyDelete
  11. نرگس از معدود دلخوشی های این روز های من تماشای دلخوشی شما دو تاست...همیشه همیشه همین قدر دلخوش باشید!

    ReplyDelete