Thursday, December 18, 2008

داشتن و نداشتن

آدم یک وقت هایی می فهمد خیلی از نعمت های بزرگ زندگیش در نداشتن است نه با داشتن.مثلن نداشتن آنتن ماهواره،مثلن نشنیدن مزخرفات یک مشت ابله فسیل متعلق به دوران یخبندان اول که به وقیحانه ترین شکل ممکن دروغ می گویند،نفرت خلق می کنند و ناامیدی می آفرینند.یعنی آدم با خودش فکر می کند چقدر حماقت، چقدر بی رحمی باید در رگ آدمی جای خون جاری باشد تا اینطور با خشم و نفرت دروغ بگوید و دروغ بگوید و دروغ بگوید
یعنی تحمل یک ساعت امثال نوری زاده،آن مجریان حق به جانب صدای آمریکا یا سایر ابلهان گرداننده تلویزیون های یک نفره لس آنجلسی به اندازه یک سال از عمر من کم می کند.یعنی بابا!دست از سر این ملت بردارید،ولمان کنید،خودمان به اندازه کافی هزار و یک مشکل تاق و جفت داریم دیگر این مزخرفات ابلهانه شما بار روی بار گذاشتن است به خدا
اصلن حضرات!چقدر خر فرضمان کردید که امیرعباس فخر آور را جای رهبر جنبش دانشجویی بهمان معرفی می کنید،منوچهر محمدی را به جای تحلیل گر سیاسی و این شازده نوری زاده را به جای آقای همه چیز دان جهان...ولمان کنید سر جدتان...مزخرف گفتن هم باید حدی داشته باشد... نه؟
پی نوشت: یک کمی همت می خواهد که نه بیست و سی ببینید و خونتان به جوش آید از بی شرمی امثال کامران نجف زاده و نه پای مزخرف گفتن های یک سری نئاندرتال ماقبل تاریخ در این رسانه های یک نفره اپوزیسیون بنشینید.آزمایش کنید به خدا زندگی آسان تر می شود

8 comments:

  1. هی!درکت میکنم به خاطر همه ی اینایی که گفتی و کلی دلیل دیگه از عید تا حالا دیشارو جمع کردیم و عجب حالی داره!انگار یه جفت پوتین توحلق هر کدومشون چپوندم.

    ReplyDelete
  2. من که از سال 72 که ماهواره اومد و آن گرامی مهمان خانه امان کرد و استار تی وی بود احساس کردم یه خوره است که کتابهامو می خوره تا نخونمشون و زد تو ذوقم و بعد از اون خواهانش نبودم مگر مجبور باشم. این چند سال هم خودم نخواستم و مدتیه تلویزون را هم مگر به ضرورت روشن نمی کنم و آی حال می ده. دیشب مهمون داشتم من خاموش می کردم اون روشن و بلند حالا می فهمم که دیگه عادت کردم به خاموشیش!

    ReplyDelete
  3. آرمان آریاییDecember 18, 2008 at 3:14 PM

    یاد مطلب طنزی افتادم که یکی دو سال پیش در رابطه با تلویزیون های اپوزوسیون نوشته بودم...به امید فردای روشن برای من٬تو و تمام مردم دنیا

    ReplyDelete
  4. ولی من فکر می کنم این همه چیز رو شنیدن و از همه زوایا نگاه کردن به آدم قدرت بیش تری در تحلیل مسائل میده. بهتره همه صداها رو شنید و بعد تحلیل کرد. تحلیل ما بدون شنیدن همه صداها خودش ممکنه بشه تک صدایی که یه روزی یه کسی نظری مشابه این پست در موردش داشته باشه.

    ReplyDelete
  5. سلام اولا که فکر کنم شنیدن حرف همه به ما کمک کنه که حقیقت رو بهتر درک کنیم البته باید تحقیق هم باشه منظورم هیچی نفهمهایی مثل اهورا نیست ولی صدای امریکا گاهی اوقات حرفهای خوبی برای گفتن داره باید بیشتر بررسی کنید. ما ماهواره نداریم چون چیزهایی که نشان می دهد با فرهنگ ما سازگار نیست ولی دشنام دادن به دیگران و ملامت کردن و ... کارهای ناشایستی است و آن وقت تو چه فرقی داری با آقایان.

    همه آزادن نظرشون رو بگن به شرط این که به کسی آسیب نرسونن و تخریب نکنند و هم نظر بدهند و هم نظر بشنوند و اگر دیدن طرف راست می گه جرات تسلیم داشته باشند.

    راستی اسمم بنیامین نیست نوشتم خالی نباشه

    ReplyDelete
  6. کاملا با شما موافقم
    من هم از تماشای این کانالهای ایرانی متواری شدگانی که بیرون گود نشسته می گویند لنگش کن لذت نمی برم .رسانه اگر چیزی به من نیاموزد یا حداقل به نشاطم نیاورد باید درش را گل گرفت چه ماهواره باشد چه تلویزیون اما کماکان رادیو را می شنوم همان لذتی را می برم که قبل ار ورود به دنیای فن آوری یعنی اینترنت می بردم کتاب نیز چونین است برایم. اما سینما، نه هر فیلمی .مشکل از ماست امیر جان که دشخوار پسندیم حرف های روزمره مجابمان نمی کند .وگرنه همه حق اظهار وجود دارند .از آن گذشته به قول کتایون کانالهای خوب ماهواره را نمی توان انصافا مردود دانست مثلا کانالهای آلمانی را من دوست دارم VOX از کانالهای محبوب من بوده که دیگر ماهواره نداریم ببینم ... شاید روزی دوباره خریدم یکی !

    ReplyDelete
  7. زندگی بقیه هم راحتتر می‌شه

    ReplyDelete
  8. ببین اگه سریال ببینی نه احتیاج به ماهواره داری نه اخبار 8:30.....

    ReplyDelete