Saturday, December 6, 2008

چهل و پنج میلیون رهن کامل

جناب آقای محمود احمدی نژاد


ضمن عرض احترام و ادب،به استحضار می رسانم صاحبخانه عزیزم بیش از چهل درصد بر اجاره خانه من افزوده و هنگامی که اعتراض خفیف بنده را شنید قیمت گوجه فرنگی را برای اثبات نرخ بالای تورم مثال آورد و هرچه بنده تاکید کردم میوه فروشی پشت خانه شما گوجه را به همان قیمت پارسال می فروشد به خرجش نرفت که نرفت،حتی پیشنهاد من مبنی بر مراجعه به قصابی محلتان و حکمیت ایشان که اطلاعات دقیق اقتصادی به شما می دهد با بی توجهی صاحبخانه مواجه شد فلذا بنده دچار حس طغیان گری شده و قصد اسباب کشی دارم.در پی پرس و جوی چند روزه ام یک آپارتمان ۵٠-۶٠ متری در مناطق معمولی شهر بالای سی میلیون تومان رهن کامل قیمت گذاری شده حتی موردی به چشمم خورد که ۶٧ متر آپارتمان را ۴۵ میلیون رهن کامل اعلام کرده بود.


حضرت اجل،والا مقام!


من حدس می زنم موساد و سی آی ا به بازار مسکن تهران نفوذ کرده و با اعلام قیمت های بالا سعی در دلسرد کردن جوانان با نشاط وطن دارند از این رو بر خود واجب دانستم ضمن مطلع کردن حضرتعالی، خواهان برخورد با این مفسدین فی الارض و غارتگران بیت المال شده و خواهش کنم از سردار محصولی،وزیر محترم کشور،استعلام فرمایید در حاشیه آن قصر خوشگلشان، سوییت سرایداری یا چیزی در این مایه ها برای اجاره دادن به بنده موجود دارند یا خیر.زیاده عرضی نیست جز افتخار به ذات ذی وجودتان،که به این برکت که در عصر رکود مسکن در همه جای دنیا، قیمت در ام القرای جهان اسلام همچنان سر به فلک می کشد


باقی بقایتان


الف.ح.کاف


پی نوشت:چون شما نخبه و معجزه هستید خواستم نظرتان را در مورد طرح ازدواج این حقیر با دختر دم بخت صاحبخانه جویا شوم و حتی جسارت کنم ببینم صلاح می دانید از سردار محصولی در مورد وضعیت تاهل صبیبه محترمشان یک سوال جزیی بفرمایید و به اطلاع من برسانید یا خیر؟

9 comments:

  1. ما که اصلن اون ا.ح.کاف . نمی شناسیم...

    ReplyDelete
  2. گفتم اگه رازه یادم باشه به کسی نگم!!!

    ReplyDelete
  3. امیر جان به آقای رئیس جمهور چکار داری؟ کافیه یه فراخوان بدی... هزاران داوطلب خانه دار از اطراف و اکناف سرازیر می شن...

    ReplyDelete
  4. مینو جان اتفاقن تو ذهنمه اگه از مهرورز خان خبری نشد یه فراخوان برای همخانه بدم...شاید هم از دربدری نجات پیدا کردیم هم عاقبت بخیر شدیم...نصر من الله و فتح قریب

    ReplyDelete
  5. مبارکه ایشالله

    ReplyDelete
  6. یکی همین حوالیDecember 6, 2008 at 9:31 AM

    سلام.
    ما ایرانیها، یعنی اغلب ما ایرانیها، پاندول دائماَ در نوسانی هستیم بین لطیفه گفتن و غر زدن. به نظر می رسد شما در آن سر لطیفه گویی اش، توانا هستید. البته هنر شما در این است که در عین لطیفه گفتن غر زده اید...

    ReplyDelete
  7. برای اثبات مهرورزی و حسن نیت کامل خودم در خصوص ریاست جمهوری به شما دوست گرامی توصیه می کنم که با دختر دم بخت من ازدواج کرده و از این سر در گمی نجات یابید. دختر این جانب صاحب خانه بوده و صاحب چند فقره ویلا در نقاط مختلف کشور می باشد. ماشین و ...
    برای اتمام عرایض باید بگویم دخترم بر  خلاف من به حمام بسیار اهمیت داده و هر روز از اپی لیدی با مارک های معتبر همراه با ماساژور پوست استفاده کرده و استغفرالله (از گفتن سایر موارد معذوریم- به علت به خطر افتادن برخی اصول)
    با احترام
    م الف (مهرورز)

    ReplyDelete
  8. امیر جانم!
    گولشو نخوریا

    ReplyDelete
  9. من پیشنهادم اینه که هرگز حتی خیال و توهم دختر صاحبخانه را به سرت راه نده زیرا انوقت حتی حسرت یه سرپناه برای زندگی را تا اخر عمر خواهی داشت.ولی راجع صبیه این محصولی نظرم مصبته.

    ReplyDelete