Monday, December 22, 2008

آقای ایران خودرو! تو به روح اعتقاد داری؟

وقت گارانتی لانگ جان بود،دنده عقبش هم سخت جا می رفت.دیروز زنگ زدم به مرکز سرویس ایران خودرو،فرمودند ٧ صبح فردا برو نارمک.عرض کردم اقای ایران خودرو من خانه ام پونک است نمی شود همان نزدیکی ها جایی بروم؟فرمود نه گیربکس فقط نارمک.صبح امروز ساعت ۶ از خانه آمدم بیرون،یک ربع به هفت ماشین دوم بودم توی صف که برسیم به شرکت بعدش.ساعت شد هشت و نیم تازه طرف کرکره را داد بالا.یک ربعی گذشت خبری نشد.رفتیم داخل،دست به سینه و مودب سلام کردیم و گفتیم ترتیب این گارانتی ما را بدهید.فرمودند ما امروز اصلن گارانتی قبول نمی کنیم.عرض کردیم ددم وای.فرمودند همینه که هست.خلاصه از من زنگ زدن به ایران خودرو و عربده کشیدن،از آنها به من چه و ببخشید.در نتیجه ما را فرستادند یک جای دیگری در خیابان سراج.آنجا رفتیم آقای پذیرش گفت برای سرویس گارانتی گیربکس باید الان نوبت بگیری یکماه دیگر بیایی...فلذا یعنی کلن به به!


ایران خودرو من هنوز توجیه نشده ام که یعنی توی خر نمی دانستی این گیربکس یکماه معطلی دارد؟یعنی تو اصلن به روح اعتقاد نداری؟حتی یک ذره؟

12 comments:

  1. با تمام احترام باید به عرض برسانم که بینی و بین الله خدمات دهی سایپا خیلی بهتره.

    ReplyDelete
  2. وقتی به جمله ی اخرت رسیدم .
    مخصوصن به همون جمله ی اخر اخر ، یه همون یک ذره
    اینقدر خندیدم که نگو ونپرس .

    ReplyDelete
  3. برار جان اینجا ایران است کشوری اسلامی با مراحلی اسلامی با نون حلال اسلامی که ایران خودرو نوش جوون می کنه!!

    ReplyDelete
  4. اصلن چرا نمی گی ماشین یه ماه گرفته واسه چی باید گیربکس اش اشکال داشته باشه؟هوم؟؟؟

    ReplyDelete
  5. ارباب جان این پست قبلیت رسمن منو به چیز داد...

    ReplyDelete
  6. خصوصی داری جناب...خیلی مهم خیلی خیلی

    ReplyDelete
  7. جسارتن آن روز که دم می زنیم از این که هنوز به مرتب شدن اوضاع خوش بین هستیم و حالا حالاها فکر کندن از ایران اسلامی را نداریم، این مسائل را نیز باید با جان و دل پذیرا باشیم.
    این را گفتم که لال از دنیا نروم. اوهوم

    ReplyDelete
  8. امیر جان!بالاخره کسی باید در این سرزمین باشد که غر بزند که خوش بین باشد که نه تنها حالا حالا ها که اصلن قصد دل کندن از ایران را ندارد که ایران برایش یعنی خودش و دل کندن از این سرزمین یعنی نبودن...هوم؟

    ReplyDelete
  9. پس به به و هر دم از این باغ بری می‌رسد

    ReplyDelete
  10. -اینجا که همه جاش به به هست ایران خودرو هم روش
    -این پست پایینیت خیلی خیلی خیلی قشنگ بود. انقد به ریز نوشتی که ادم لذت می بره

    ReplyDelete
  11. در این مواقع اون عربده کشیه رو پایه ام :دی

    ReplyDelete
  12. آقای دیوانهDecember 22, 2008 at 11:45 PM

    عطف به پست لانگ سیلور جان و کامنت بنده باید بگم که من از همون روز پشتیبانی تخمی ایران خودرو رو گوشزد کرده بودم فلذا بذار برات مراحل بعدی رو شرح بدم!
    میری گیربکس رو عوض می کنی و فرداش می بینی زیر ماشین چکه چکه داره روغن میریزه...اگر حواست هم نباشه که دیگه واویلا! یکدفعه گیربکس خورد میشه...رحمت الله! بی خیال لانگ جان بشو...خرجش کمرتو می شکنه ها...از من گفتن و از تو نشنیدن!
    یه چیزی بخر که کمتر توئی خرج بندازتت و لوازم یدکیش ارزون باشه...پراید با تموم بدی هاش(که از نظر من برای ما قشری که نداریم هر روز بریزیم توی شکم ماشین خیلی هم خوبه!) خیلی به صرفه است.

    ReplyDelete