Sunday, December 14, 2008

ال کلاسیکو

بر شما باد جنبه اهالی کاتالان...با شما باد صبر حامیان مادرید


پی نوشت١:من می گم حالا که این حاجی فتح الله زاده بیکاره یه پروژه ای طرح کنیم ایشون به عنوان سر گل صادرات غیر نفتی فرستاده بشن مادرید جای این مردک رامون کالدرون تا از هر گونه خفت های آتی مثل دیشب جلو گیری بشه...اسم تیم کهکشانیه اما رو نیمکت ذخیره هاش بازیکن بالای ١٨ سال نبود...جل الخالق!


پی نوشت٢:پارسال من یه پست داشتم با همین اسم بعد همین دو سه روز پیش یه کسی برای اون پست یه سال پیش کامنت گذاشته بود و فقط فحش ناموسی نداده بود...بابا جان!دلت خنک شد حالا؟اصلن فکر کنم از ترس تو نصف بازیکن های رئال مصدوم و معدوم شدند و الا بارسا که ببر تیم کامل رئال نبود عمری!


پی نوشت ٣:آخه من نمی دونم این چه فضیلتیه که فوتبال نمی بینین بعد تازه حرف فوتبال هم میشه انگار سوسک مرده نشونتون داده باشن از اون قیافه ها می گیرین...ها ها ها؟

14 comments:

  1. رضا قاری زادهDecember 14, 2008 at 6:27 AM

    ارباب من از بچگی رئال را دوست داشتم . عاشق رائول هم هستم . ولی بارسلون همیشه برام به عنوان اپوزیسیون مهم و قابل احترام بوده . نماد مردمه واسه همین بدم نیومد که دیشب برد .

    ReplyDelete
  2. رضا قاری زادهDecember 14, 2008 at 6:28 AM

    ول کن این ال کلاسیکو را بازی امشب را بچسب ببین این میلانی های پرمدعا را چیکار خواهیم کرد

    ReplyDelete
  3. رضا یعنی من و تو در یک جبهه نباید تفاهم داشته باشیم؟داداش میلان شیره

    ReplyDelete
  4. قرمزته من فقط این و از فوتبال بلدم!

    ReplyDelete
  5. بزرگان را سکوت به وقت پیروزی از خصایص است....................لذا سکوت می کنیم.

    ReplyDelete
  6. نازلی جان!اکثر پرسپولیسی ها از فوتبال فقط همین قرمزته رو بلدن،چون اگه بیشتر بلد بودن که دیگه پرسپولیسی نمی شدن

    ReplyDelete
  7. نازلی جان از سخن گفتن با این جماعت استقلالی پرهیز کن،کینان وجاهتی می گیرند از سخن با بزرگان پرسپولیسی...

    ReplyDelete
  8. ما کل یوم رو میذاریم رو چشمون تا گرفتار ترکمن چای نشیم رضا جان!

    ReplyDelete
  9. رضا قاری زادهDecember 14, 2008 at 8:20 AM

    یه چیزهایی نوشته بودی قبلا امیر . پرسپولیس رقیب قدیمی به خاطر قطبی ببر ... چی بود هان ؟ یادت میاد؟ خیلی مخلصیم در ضمن تمام قد

    ReplyDelete
  10. رضا قاری زادهDecember 14, 2008 at 8:23 AM

    نوش جونش وقتی کل یوم میاد با افتخار میگه من یه ماه با بار لورکوزن بودم خداییش دوتا جام جهانی اینقدر نمی ارزه . از تو بعیده حرف این روزنامه های زرد و مصطفوی بی لیاقت را تکرار کنی . حیفی پسر بیا آب توبه بریزم سرت پرسپولیسی بشی

    ReplyDelete
  11. ببین کل یوم کجای جدوله ترکمن چای کجا بعد ببین جنم استقلالی چه می کنه

    ReplyDelete
  12. رضا قاری زادهDecember 14, 2008 at 8:38 AM

    این جنم استقلالی با جنم استقلال اهواز شروع شد که کلی راه داد از ته جدول زرتی بیاین بالا . مگه نه؟

    ReplyDelete
  13. بیشتر هم بلدم مثلن قلعه نوعی و هم می شناسم برار جان

    ReplyDelete
  14. آقای دیوانهDecember 14, 2008 at 2:03 PM

    باز ما نبودیم این لنگیا شاخ شدنا!
    به جون رحمت الله اون روی سگ مارو دارن بالا میارنا!
    بابا جون تیمم و تیمم و تیمم این بود تیمتون؟
    ای بابا!‌به خاطر امت نسوان بقیشو بی خیال!

    ReplyDelete